Näytetään tekstit, joissa on tunniste meditointi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste meditointi. Näytä kaikki tekstit

tiistai 10. syyskuuta 2013

Enkelimeditaatiopäivä



Muutama vielä mahtuu mukaan 22.9. sunnuntaina Merja Saarisen vetämään enkelimeditaatiopäivään meidän kotiin. Olin kesäkuussa Merjan vetämässä enkelimeditaatioretriitissä Wäärälässä. Täältä voit lukea lisää aiheesta. Ne meditaatiokokemukset ovat olleet mielessäni monesti ja niistä tunnelmista olen ammentanut energiaa vielä tähänkin päivään, joten kysyin Merjaa pitämään meditaatiopäivää meillä ja ilokseni hän suostui.

Sunnuntaipäivä aloitetaan klo 12 ja loppuu klo 17. Merja veloittaa 50 e´/hlö ja minä tarjoan teetä / kahvia sekä pientä purtavaa "välitunnilla" :).

Jos asut Mikkeli - Ristiina linjalla ja olet kiinnostunut niin jätä sähköpostiosoitetta kommenttilootaan. Toki kauempaakin saa tulla :).

Rakkaudella Maia

sunnuntai 11. elokuuta 2013

Kivien parantava voima

Olen lueskellut ahkerasti tätä kirjaa


ja tehnyt itselleni kivihoitoja sekä todennut kivien parantavan voiman. Kurkkuchakrani olen saanut avattua sekä parannettua korvani "huputtamisen" ja korjattua tasapainoaistiani samalla. Lue täältä lisää.

Kivimeditaatio on voimallinen energian antaja ja mielen tasapainottaja. Muutaman kerran sitä tehneenä huomaan sen antaneen rauhallisuutta, hyväksymistä asioihin ja ennen kaikkea itseni hyväksymistä juuri tällaisena kuin olen.

Kivimeditaation voi tehdä esim. näin kuten tein tänään:

Asettelin kiviä tasaisesti lattialle joogamaton ympärille sekä kaikille chakroille kehoni päälle vielä omat kivet.
Tähtiportti ja sielutähti saivat vuorikristallikiteet tukemaan meditaatiota ja auttamaan keskittymisessä.
Kruunuchakraan asetin ametistipalan, sillä se vahvistaa henkisyyttä ja auttaa ottamaan yhteyttä henkimaailmaan.
Kausaalichakraan laitoin sinisen kalsedonin avaamaan kehon ylintä energiapumppua. Se vapauttaa ja avaa luovuutta. Auttaa hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Kirkastaa ajattelua ja ilmaisua.
Selestiitti (enkelikivi) otsachakraan rentouttamaan ja tasapainottamaan jing- ja jang-energioita.
Kurkkuchakralle aqua aura karkottamaan kielteisyyttä.
Sydänchakra sai pikkuruisen peridoottikiven avaamaan tunneperäisiä tukoksia.
Solarplexukseen asetin tiikerinsilmän intuitiota tukemaan.
Napachakra sai vuorikristallin.
Sakraalichakraan kuukiven poistamaan tukkeumia koko energiajärjestelmästä, jolloin energia pääsee virtaamaan terveellä tavalla.
Juurichakralle laitoin punaisen jaspiksen, sillä se tuo uusia mahdollisuuksia ja tilaisuuden aloittaa puhtaalta pöydältä, lievittää myös stressiä.
Maatähteen mustan obsidiaanin kasvattamaan psyykkisiä kykyjä.

Chakrakivet latasin vielä kunkin erikseen johtavalla vuorikristallillani. Niin voimallisia energialatauksia en muista vähään aikaan saaneni kuin nyt meditaation aikana,  toinen toistaan voimakkaat "hyristykset" kulkivat kehossani antaen voimallisen iloisen energian.

Kiviä kuljetan myös mukana töissä, joskus otan kiven joka puhuttelee minua ja joskus kysyn heilurilta mitä kiveä tarvitsen. Naurattaa ihan, kun pieni silkkipussukkani täyttyy toisinaan kivistä niin että ne jo painaa ihan kunnolla ja todellakin muistuttavat näinkin läsnäolollaan.

Hakusessa on nyt kivillä parantaminen-kurssi, vinkkejä otan vastaan jos joku teistä tietää missä päin sellaisia pidetään, itse en ole vielä pongannut.

Ihanaista alkavaa uutta viikkoa
Rakkaudella Maia

lauantai 13. heinäkuuta 2013

Kosmista energiaa kalliolla meditoiden

Jo jonkin aikaa mieleni on tehnyt käydä meditoimassa Astuvansalmen kalliomaalauksilla Ristiinassa. Se on pyhä paikka  - uhripaikka menneiltä ajoilta. Kalliomaalaukset ovat juuri ja juuri nähtävissä ja niitä katsellessa tuli kyllä niin venka tunne - mietin miten ne on saatu niin korkealle ja ketkä ne ovat tehneet. Miten ihmiset ovat asuneet ja eläneet siihen aikaan.

Kämmen näkyy selvästi vielä kalliomaalauksessa.



Kivet olivat tietysti mukanani ja ne puhdistin ensin rannassa. Olisi tehnyt mieli uimaan, vesi oli ihanan lämmintä.



Johtava vuorikristallisauvani pääsi puhdistautumaan Saimaan aalloilla.


Katsokaa tätä maisemaa! Aivan huikea. Vähän vatsanpohjassa vihlaisi kun asetuin kivenkoloon istumaan. Kallio pudottautuu alas heti tuon männyn kohdalla.
Täällä haaveilen joskus meditoivani täydenkuun aikaan. Huikeaa näkymää joka suuntaan ja tulee melkein tunne kuin istuisi lähempänä taivasta.


Kalliolta on kömytty alas ja kotimatkalla otin kuvan puun juurakosta. Kalliolla se on seissyt aikansa ja myrsky varmaankin kaatanut sen. Ihmeesti ne puut vaan pysyvät pystyssä, vaikka juuret menevät kalliota pitkin eivätkä voi ottaa tukea maasta.
Tämä on hauskan näköinen ja saa mielikuvituksen liikkeelle...


Valoa ja iloa viikonloppuunne.
Rakkaudella Maia


maanantai 1. heinäkuuta 2013

Enkelimeditaatioretriitti Wäärälässä lauantaina 29 pvä alkoi klo 8

Hyvin nukutun yön jälkeen pulahdin aamulla uimaan herättääkseni itseni täysin uuteen meditaatiopäivään.  Unia en nähnyt tai en muista niitä.
Klo 8 aurinkoisella pihamaalla oli joukko pirteitä retriittiystäviä mattoineen ja aloitimme Merjan vetämän zhindovenyttelyn. Joogannut olen, mutten zhindonnut, joten kokemus oli uusi ja virkistävä. Keho houkuteltiin venytyksiin leppeästi ja eri asennoilla oli omat tarkoituksensa, poistaa vihaa ja vetää itseensä lempeää rakkautta jne.
Sen jälkeen aamupalalle ja sitten meditaatiokehään vanhaan tupaan. Muisti palaa pätkittäin, niin paljon tuli koettua perjantaina, etten muistanut rummutusta lainkaan mainita eilisessä postauksessani. Eikä se tarkoita sitä, että se olisi ollut vähäinen elementti. Ihmeellisesti kehoni reagoi rummun ääneen, se ikään kuin resenoi, värähtelyn tunsin ihan selvästi. Rummutusta olisi voinut kuunnella pidempäänkin ja uskon että sen äänessä on helppo vaipua ihan syväänkin meditaation tilaan.

No mutta mennääs taas tähän lauantain ohjelmaan uudestaan - jälleen kutsuttiin paikalle pyhät Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit, enkelit ja valon tuojat. Merja pyysi enkeleitä laskeutumaan keskuuteemme ja sankoin joukoin heitä tulikin. Tunsin oikein kuinka suuri enkelijoukko liehuvin kaavuin ja siivet levitettyinä saapuivat ympärillemme, en osaa kuvailla miten se tuntui sydänalassa pakahduttavalta.

Teimme myös hoito/kanavointiharjoituksia - Merja jakoi intuitiivisesti parit ja minä sain vieruskaverini, joten lähdimme jokainen tahollemme hoitamaan/kanavoimaan. Minulle kanavointi oli aivan uusi alue. Aloitinkin harjoituskaverini pyynnöstä häntä reikihoitamaan ja siinä hoitaessani tunsin selvästi kuinka minun tuli antaa hänen sydänschakralle eniten hoitoa. Kanavointini ei onnistunut mitenkään, en ainakaan ymmärtänyt miten se tulisi tapahtua. Hän kertoikin, että sydämen alueella on ollut viime aikoina raskasta ja että hoito tuntui hyvältä. Hän näki myös vaaleanvihreän ja vaaleanpunaisen pilarin hoitotilanteessa. Ihana tunne oli itsellä kun sain kuulla palautetta hoidettavalta. Aikaa ei ollut kuin 15 min, mihinkä olisimme päätyneetkään, jos se olisi voinut kestää tunnin.

Harjoituskaverini oli käynyt kanavointikurssin ja hän aloitti sen ihan voimallisesti kertomalla näkevänsä  tumman metsän ja sen edessä vaalean lumisen kumpareen - sen jälkeen hän sanoi näkevänsä paljon luonnonkiviä veden virratessa ja sitten erikoisen pilven, sinisellä taivaalla valkoisia ohuita juovia. Ja ihmeellistä miten se kaikki oli ihan "luettavissa", tunnistin tumman metsän taakseni jättämästä vanhasta ja valoisan kumpareen valona jota kohti olen menossa ja mennyt jo jonkin aikaa. Kivet ovat rakkaita minulle ja niitä on meidän pihassa ja paljon, asumme veden äärellä! Pilvi on se sama minkä näimme Sunshinen kanssa juhannuksena, sanoin hänelle nuotiopaikalla istuessamme, että hei katso tuo pilvi on kuin sininen pitsiakaatti. Ihmeellistä ja hienoa.

Kokeilimme myös äänimeditaatiota, eli lauloimme Atlantiksen Heka-lauluja. Vaikeisiinkin sanoihin pääsin jyvälle melko nopeasti ja sitä toisteltiin ja kuunneltiin oman kehon tuntoja. Ikään kuin vaskikellon heleä ääni alkoi kuulua, sointuvaa kaikuvaa laulua Merjalta ja T:ltä. Upeaa kertakaikkiaan. Miten ihmeessä he jaksoivat "venyttää" ääntään niin kauniisti!

Pitihän sitä hengenravinnon lisäksi saada ihan oikeatakin ruokaa. Lounastimme ulkona ihanaa kreikkalaista ruokaa.



Lounaan jälkeen jatkoimme meditoimalla myös maapallolle rakastavaa eheyttävää energiaa. Ojensimme kätemme kohti voimakeskusta ja Merja johdatti meitä meditaatioon. Kämmeneni kuumenivat ja pistelivät. Merjan ääntä en välillä kuullut ollenkaan vaan se ikään kuin loittoni. Näin violettiliekkiä lepattelevan edessäni. Ajattelin jälkeenpäin että nukuinko vai meninkö niin syvään meditatiiviseen tilaan, että ääni häipyi. Välillä joku yksittäinen sana havahdutti minut "hereille", mutta harmi en muista niitä sanoja joiden kohdalla se tapahtui. Sitten näin näyn, jonka olen nähnyt ennenkin -  mies istui ruskeassa väljässä kaavussa pöydän ääressä sulkakynä kädessä mustepullo ja paperi edessään. Hänellä oli tummat kiharaiset hiukset. Hän kääntyi katsomaan taaksepäin jotain - joku ehkä tuli sinne tai joku sanoi hänelle jotain jo paikalla oleva. Sitten näky häipyi. Yritin pidätellä sitä, mutta sinne se vain meni. Nyt kun näin jo toisen kerran  tämän näyn, niin kolmannella kerralla jo älyän kysyä onko hänellä jokin viesti minulle kun hän kääntyy katsomaan.

Lopettelimme meditoinnin ja keskustelimme miten tämä vaikutti kuhunkin läsnäolijaan. Oli jälleen ilo huomata miten hyvä olo tuli itselle toisten kertomuksista, he ikään kuin antoivat minulle voimaa omilla tuntemuksillaan.

Lähtökahvit ja halaukset ringissä ja niin joukko hajaantui omille teilleen. Jotenkin oli tunne, ettei tahtonut tämän päättyvän vielä, voisin jatkaa ja jatkaa, voisinpa ajaa vain seuraavaan retriittiin ja kokea rauhaa ja rakkautta ympärilläni. No mutta oikeesti oli ihan kiva lähteä kotiin se tiedon ja oivallusten määrä mukanaan.

Luonnonkivet jotka minulla oli voimaantumassa mukanani pääsivät uuteen tehtävään pihamaalle. Ne asetin kukkapenkin ympärillä olevien kivien seuraksi ja pyysin heitä jakamaan Wäärälässä saamansa energian ympärillä oleville kiville ja suojaamaan siten kukkani myyriltä. Sen aion tehdä jokaisen kukkapenkin kivikoristeiden kohdalla.

Dema Prevalin mantramusiikkia kunnellessa kotiin tultuani lauloin ääneen, jota aion tehdä tästä lähin useamminkin, koska ääni mukavasti resenoi kehoani ja värähtelee sen voimasta. Ikään kuin ääniterapiaa. Kylläpä terapioita riittääkin, kiviterapiaa, ääniterapiaa, reikiterapiaa, enkeliterapiaa - ihanaa, tässähän ei voi muuta kuin voida hyvin, paitti että mun polvet huutaa hoosiannaa taas, mutta ei hätää, ne on kiviterapoitu hih hih. Testaan nyt itseni hoidossa kiviäni, aion kantaa niitä myös mukanani kahden viikon ajan sekä pitää yöpöydällä tai tyynyn alla saadakseni kaiken mahdollisen hoidon irti niistä.

No niin, mutta takaisin Wäärälään kuvien muodossa -

Sunshine sai tallennettua jotain aivan ihmeellistä ja ihanaa, enkelipalloja! Tässä kuvassa istun omalla paikallani meditaatioringissä Jumalallisia seuralaisia ympärilläni.


Suurensin tämän ihastuttavan vihertävän enkelipallon, myös päässäni näkyy häivähdys enkelipallosta vähän violettisempana. Aivan mahtavaa, tämä kuva tulee olemaan minulle erittäin tärkeä ja voimaannuttava. Kiitos Sunshine kuvasta.



Tämä pikkuinen piipittäjä suu auki oli verannalla pumpulisessa pesässään emon tuodessa ruokaa alati avoinna olevaan suuhun, suloista - eikö!


Meidän ihana vetäjämme, Merja, aina kun yritin kuvata niin liikettä piisasi :) mutta tilannekuvathan ovatkin hyviä.


Kotihengetär vanhaemäntä Tuula aitan ovella. Hän luo omalla olemuksellaan hurmaavaa henkeä Wäärälän kartanoon.


Kiitos kaikki rakkaat retriittiystävät mahtavista hetkistä kanssanne. Oli ilo tavata ja toivon, ja luulen että tapaamme toistekin samoissa merkeissä. Suuri kiitos pirteälle enkelimeditaatioiden vetäjälle Merjalle. Tuulalle erityiset kiitokset siitä, että hän on antanut Wäärälän tällaiselle näkemisen ja kokemisen rakkaudelliselle paikalle ihmisten tulla.

Kiitos kiitos kiitos rakkaat enkelit, Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit ja valon tuojat mahtavista jumalallisista energioista retriitissämme.
Kiitos kiitos kiitos enkelipallot, että ilmeennyitte minun läheisyydessäni nähdäkseni teidät. Olenhan kärttämällä kärttänyt todisteita enkeleistä ja niitä minä myös sain.

Rakkaudella halaten Maia

sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Enkelimeditaatioretriitti Wäärälässä perjantaina 28 alkoi klo 16

Kaunis aurinkoinen ilma ja ihan täpinöissä lähdin ajamaan kohti Wäärälää. Sunshinen kanssa treffit "maailmanpyörän" kohdalla Laukaan kulmilla. Olen käynyt siinä joskus monia monia vuosia sitten ja ajattelin, että siinä olisi muistini mukaan ollut Lasilandia ja myös kiviä myynnissä, ei ollut. Oli suljettu.
Siitä sitten lähdin ajelemaan Sunshinen perässä pölyistä mutkaista tietä kohti määränpäätä ja voi että kuinka kaunis rauhaisa näkymä avautuikaan eteeni kun pääsimme perille. Pihapiirissä kukkia, ihana aittarakennus ja jyhkeitä puita.




Sisällä iloista touhukasta  väkeä keittiössä, retriitin vetäjä Merja halasi lämpimästi ja toivotti tervetulleeksi. Vanhaemäntä Tuula oli kuin tuttu ennestään, meinasin ihan sanoa että täällähän sinä olet, sain vedettyä sanani kuitenkin takaisin, jotain ihmeellistä oli tapahtunut, ihan kuin olisin löytänyt hänet etsinnän jälkeen, liekö oltu entisissä elämissä tekemisissä, mene ja tiedä. Kurssille osallistujia moikkailtiin ja esiteltiin toisiamme, rupateltiin siinä ennen aloitusta.

Ilmassa oli kuin suurta juhlan tuntua, olihan tämä ensimmäinen meditaatioretriittini. Nautin jokaisesta sekunnista imien vanhan talon atmosfääriä itseeni ja iloisten ihmisten puheensorinaa.
Sitten mentiin ihanaan vanhaan tupaan, johon oli laitettu ympyrän muotoon tuolit ja keskellä pieni pöytä, ns. voimakeskus, jossa paloi kynttilä ja siihen pöydälle voitiin sitten laittaa latautumaan mukana tuomamme kivet tai korut. Minä olin innoissani ottanut kotoani koko kiviperheeni mukaan sekä myös ulkona olevat kaksi ihanaa kiveä valkoisen ja vaaleanpunaisen luonnonkiven, (niille ilmaantuikin tehtävä kun ne tulivat retriitistä, siitä myöhemmin) jotka mieheni on minulle tuonut joskus työmaalta löytäessään. Ne ja koko kiviperhe vesikivetkin mukaanlukien pääsivät oikein lataamoon ja ensimmäiselle retriitilleen:)




Sijoituimme paikoillemme ja pienen esittelykierroksen tehtyämme tiesimme keitä on mukana ja Merja pyysi ottamaan kaksi korttia asettamaltaan penkiltä myöhempää ajankohtaa varten.

Merja oli sytyttänyt kynttilän pöydälle ja kutsui pyhät Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit, enkelit ja valontuojat ohjaamaan ja suojelemaan meitä näinä kahtena retriittipäivänä. Hän johdatti meidät meditaatioon ja se kesti jonkin aikaa. Sen jälkeen keskustelimme mitä kukin oli tuntenut, nähnyt ja kokenut tässä yhteisessä meditaatiohetkessä.
Ihanaa oli keskustella samanhenkisten ihmisten kanssa kokemuksistaan. Minä yleensä näen värejä meditoidessa enkä muulloin ole sellaista saanut kokea näin "hereillä" ollessa, mutta NYT ihan ihmettelin ja ensin luulinkin nähneeni harhoja ja olevan sen mielikuvitukseni tuotetta, mutta ei - katsahdin Sunshinen suuntaan ja näin hänen takanaan pystyn suoran leveän aivan ihanan vihreän pilarin, hämmästyin niin että käänsin katseeni pois ja ajattelin erehtyneeni - käänsin häneen katseeni uudestaan ja se ilmestyi jälleen loistaen taivaallisessa elävässä vihreässä valossaan. Hetken päästä siitä irtaantui kaarena Sunshinen pään ympärille palasia ja olin ihan ihmeissäni.
Katselin taas muualle ja kurkkasin sitten hengetärtämme Tuulaa vanhaa emäntää ja hänen takaan oli vihreä pyöreä iso pallo, kaunis niin kaunis. Katseeni siirtyi sitten keskellä olevaan pieneen pöytään, jonka vieressä oli vesikannu ja sen veireen ilmestyi paksumpi ja ohuempi vihreä pilari, josta jakautui hetken päästä kannun toiselle puolelle vihreä palanen ja ne yhtyivät toisiinsa niin, että kannussa oleva vesi oli vihreää, sitä ihanan taivaallista vihreää, niin elävän sykkivää väriä.

Sen jälkeen vihreä valo liikahteli ja muutti muotoaan minne katsoin. En oikein viitsinyt kurkistella kaikkien päiden taakse, kun minusta tuntui että heiluin kuin heinämies katsoessani jo näiden kahden ihmisen takana olevia väri-ilmeentymisiä. Vierustoverini varpaisiin tuijottelin ja sinne ilmestyi kaksi vihreää valoa ja omiini myös. Nautin niin niiden katselemisesta ja ihmettelin että mikä rauhallinen tunne minussa oli ja kiitin siitä että sain voimaannuttavaa väriä katsella.

Sitten Merja kertoi dekreistä ja kyseli kuka on kuullut niistä, minä innokkaana viittasin, melkein teki mieli sanoa että : Opettaja opettaja minä tiedän mitä ne ovat, hih. Dekreitä olen lausunut autolla ajaessani ja jopa laulanutkin välillä. Ja sitten kun niitä dekreitä aloin kirjoittamaan ylös vihkooni niin koko ajan vihreä valo loisti kynäkädessä etusormen ja peukalon välissä, joten en tiennyt kumpaa seuraisin, sitä vaiko kynän kärkeä kun kirjoitin, sitten lopulta katsoin vain vihreää valoa ja ihan kaunista kirjoitusjälkeä kädestäni tuli.

Dekreitä varten voit tehdä itsellesi listan, mitä asioita haluat ilmeentyä itsellesi tai haluat terveyttä jollekulle. Siitä listasta sitten valitset yhden tai useamman ja teet dekreen.

"MINÄ OLEN läsnäoloni nimeen, kutsun seitsemää pyhää Arkkienkeliä ja heidän valojoukkojaan. Pyydän (joku oma pyhimys) pyhimyksiä, ylösnousseita mestareita ja Arkkienkeleitä ohjaamaan valonne, energianne ja tietoisuutenne siunaamaan kaikkea elämää ja auttamaan minua seuraavien päämäärien tavoittamisessa (katso listaasi) että löydän...... Pyydän MINÄ OLEN läsnäoloani soveltamaan kutsuni oman sieluni ja niiden sielujen parhaaksi, joiden puolesta rukoilen.

Olen itse käyttänyt violettiliekkiä dekreissä, siis kuvitellut sellaisen eteeni, mutta tästä lähtien käytän hopeaviolettia liekkiä koska se huuhtoo jo automaattisesti negatiiviset asiat pois, pelkää violettiliekkiä käyttäessä on muistettava lähettää negatiivisuus pois, muutoin se jää siihen leijaamaan lähelle.

Tässä dekree, joka on helppo muistaa, lausu dekreet aina ääneen, se antaa sille voimaa ja 3,6 tai 9 kertaa rakkaudella ja hartaudella.

Jumalan valo ei koskaan petä
Jumalan valo ei koskaan petä
Jumalan valo ei koskaan petä
Ja rakastettu MINÄ OLEN
läsnäolo on se valo.

Tämän jälkeen Merja tulkitsi nostamamme kortit. Minä otin ensin vain yhden, joten kävin hakemassa tarotkortin vielä. Tarot-kortti tuli Tiede MIEKAT ja siitä toisesta pakasta nostin Romance.

Tulkinta aloitettiin Tiede-kortista, koska se kuulemma nousi voimakkaana esiin ja halusi aloittaa. Zadkiel on tullut luokseni kertoakseen, että hän on opastajani ja turvautuisin häneen enemmän. Kruunuchakrani on auki voimakkaana ja avautuu edelleen tämän retriitin myötä. Henkisyyteen liittyviä oivalluksia universaalista maailmankaikkeudesta avautuu minulle.
Hokemani dekreet - violettiliekki on tuonut Zadkielin luokseni.

Romance-kortti ei tarkoita mitään maallista romanssia, vaan sitä, että Zadkielillä ja minulla on voimakas hyvä yhteys keskenään. Zadkiel vastaa sielutähdestä ja sielutähteäni avataan vieläkin enemmän - pyydä ohjausta Zadkieliltä - hän vie henkisyyttäni eteenpäin.
IHANAA.

Ilta päättyi saunomiseen, uimiseen ja hyvään iltapalaan. Nämä ihanat joutsenet toivottivat tervetulleeksi rannalle.



Tarkoituksenani oli pyytää Zadkieliä opastamaan unien kautta minua ja Jeremieliä muistamaan uneni, mutta toisin kävi. Nukahdin tosta vaan, että naps. Mitä ei kyllä tapahdu koskaan kotona.

Tähän on hyvä päättää kertomukseni ensimmäisestä päivästä, pitkä tarina, mutta sen halusin jakaa teidän kaikkien kanssa, koska se on niin voimaannuttava ja ainutkertainen. Toivon että tästä saa joku itselleen rohkeuden mennä tämänmoisiin retriitteihin - suosittelen sitä lämpimästi.

Wäärälän retriittitarina jatkuu seuraavassa postauksessa lauantaipäivästä.

Pyytäkää enkeleitä uniinne ohjausta antamaan ja Arkkienkeli Jeremieliä, että muistaisitte ne.
Hyvää kaunista yötä.

Rakkaudella Maia


torstai 6. kesäkuuta 2013

Meditointia riippumatossa

Minulle on tullut lempipaikakseni riippumattomme saunan terassilla. Lueskelen mielelläni siinä kuunnellen linnunlaulua, tosin naapurin naapurista kuuluu yhtäjaksoinen hau hau hau.....vuodesta toiseen se pikkupiski on samalla sävelellä haukahdellut, joskus se pikkuisen harmittaa, mutta yleensä olen siihen niin tottunut, että havahdun vasta kun mies tulee terassille ja sanoo harmistuneena koiran haukkumisesta. Niin ettei se vallan nyt ole linnunlaulua meditaatiomatkani :)

Maanantaina sain tilaamani kirjan Näin luot taivaan maan päälle - Anu Wyskielin kirjoittama. Aivan mahtavaa luettavaa ja siinä jonkun aikaa lukiessani päätin meditoida riippumatossa kiikkuen.
Aivan välittömästi tunsin kruunushakran ja otsashakran toiminnan. Magentan väri alkoi tulla näkökenttääni ja hetken päästä hahmottui konkkanokkainen intiaani sulka päässään, sitten saapui toinen - vähän pelottavan näköinen - hänellä oli sotamaalaus, sitten ympyrään tuli muutama lisää, näkyni ei ollut kuten tv:ssä - selkeä - vaan ne tulevat häivähdyksinä joka kerran. Tuli mielettömän hyvä tunne näystä, olisin tahtonut pysyä siinä kauemmin, mutta yleensä nämä menevät nopeasti ohi, ne ovat vain häivähdyksiä ja menevät pois. Mietin mitä sanomaa nämä inkkarimiehet minulle yrittivät välittää vai tulivatko vain moikkaamaan. Ehkä he tahtoivat sanoa, että jatka vain henkisellä polullasi - vielä me tapaamme.

Yritinkin ottaa intiaaneihin yhteyden seuraavana päivänä, mutta eivät olleet tavattavissa :), no joku toinen kerta sitten.

Lämmin sää on mahdollistanut meditoinnit ulkosalla ja koen ne hyvin voimaannuttavina. Odotan oikein kotiin pääsyä töistä, että pääsen irrottautumaan arjesta paikkaan, jossa on niin rakkaudellinen olotila.

Välillä mietin myös miksi ihmeessä tämä rakas maapallomme ei voi olla paikka, jossa asuisi ihmisiä jotka kunnioittaisivat toisiaan ja kaikkea elollista - luontoäitiä mm. Kunpa valtaapitävät osaisivat ajoissa lopettaa öljyn imemisen ja maaperästä varastamisen, ei ihme että tulee luonnonkatastrofeja, eihän äitimaa ehdi toipua yhtään kun jatkuvasti sitä ryövätään lyhytnäköisyydellä. Mitä valtavia määriä on öljyä pumpattu ja pumpataan yhä maasta, rahaa rahaa sitä vain pitäisi tahkota koko ajan lisää. Onneksi on paljon ihmisiä kautta maapallon, jotka ajattelevat rakkaudellisesti elämästään ja tuovat ja jakavat sitä valoa eteenpäin muille. Nyt uskalletaan jo puhua meditoinneista, selvänäköisyydestä ja kanavoinneista - sillä tällä tavalla muutkin havahtuvat tähän henkisyyteen. Yhä enenevässä määrin tämä yhdistää ihmisiä. Uskon tulevaisuuteen, jossa voidaan toteuttaa rakkaudellista kanssaelämistä tasapainoisessa ympäristössä.

Rakkaudentäyteisiä päiviä teille ystävät
Rakkaudella Maia

perjantai 19. huhtikuuta 2013

Tyhjän päällä

Tänään kävin rtg:ssä ja lääkärissä hakemaan pistosta polveeni. Piristystä hain myös parturista, tukkani on taas ihanan lyhyt. Kotiin tultuani kävin enkeliheilurilla läpi ne kivet, joita minulla on, että mitä otan mukaani meditaatioon. Yleensä olen koristellut itseni kaikilla kivillä, mutta nyt heiluri ilmoitti poikittain heilumalla ne jotka hylättiin. Ja niinpä sitten tunnin verran kuuntelin ihanaa rauhoittavaa musiikkia ja makasin viltin alla lämpimässä. Koin ihan ihmeellisen leijuvan tunteen, mikään ei painanut mieltäni, mitään en ajatellut, tunnustelin vain olotilaani ja OLIN. Hetken tunsin, että sieluni on päästänyt kaiken vanhan irti, tunsin olevan tyhjä ja puhdas. Kunpa voisinkin säilyttää tuon tunteen mielessäni, enkä kasaisi itselleni murheita, joille minä en itse voi mitään. Yritän nyt illalla nukkumaan mennessä saada tuosta irtipäästämisen hyvästä olosta kiinni.

Sen jälkeen nostin itselleni enkelikortin, joka ilmoitti että on aika tehdä rohkeasti muutos elämässä. Enkelikortit eivät ole nyt tässä niin en sanasta sanaan muista sanomaa. Mutta tuossa oli se oleellinen.
Pitkään aikaan en ole riimuja nostanut, joten samaiseen asiaan tiedustelin riimujen tulkintaa. Yllätyin taas kuinka osuvaan ne kivet nostinkin. Jos nyt valaisen hieman taustaa, että minkälainen tilanteeni on tällä hetkellä niin pääsette kärryille tässä riimuissa ja enkelikorteissakin.
Jo jonkin aikaa olen ihmetellyt, kun olen jatkuvasti sillä tavalla kipeä polvinivelistä, etten pysty kauaa seisomaan työssäni. mielestäni minulle näytetään, etten ole sillä paikalla mihin kuulun. Olen myyjä ja jalkojen päällä kaiket päivät. Koko energiani menee siihen, että skarppaan itteäni hymyilemään ja jaksamaan koko päivän, niin ettei turhautumistani näkyisi ulospäin.  Minulla on joku tehtävä jossain muussa työssä, jossa pystyn kenties auttamaan toisella tavalla ihmisiä, mielenkiinnolla odotan mitä se on. Sen tiedän nyt varmasti että työnkuvani tulee muuttumaan, se ei voi jatkua näin.

No mennääs sitten nostamiini riimuihin. Ensimmäisenä tuli tämä

Läpimurto, Muodonmuutos, Päivä


Dagazin nostaminen merkitsee vaihteenvaihtoa tai läpimurtoa minän muuttumisprosessissa, asenteiden perinpohjaista tarkistamista - 180 asteen käännöstä. Jokaisessa elämässä tulee ainakin kerran hetki joka, jos siihen tartutaan, muuttaa tuon elämän kulun täysin. Ole siksi luottavaisella mielellä, vaikka tuo hetki vaatisi sinua hypåäämään tyhjin käsin tuntemattomaan. Jos Dagazia seuraa tyhjä riimu, muodonmuutos saattaa olla niin totaalinen että se enteilee kuolemaa, kaunista päätöstä tälle elämällesi.
Joskus tämä riimu osoittaa pitkän aikaansaannosten ja hyvinvoinnin kauden alkamisen. Pimeys on jäänyt taakse; päivä on valjennut. Kuitenkin, kuten aina, sinun on hyvä pitää varasi ettet heittäydy suin päin tulevaan etkä toimi huolettomasti uudessa tilanteessa. Muodonmuutoksen aika voi tuoda myötään runsain mitoin kovaa työtä. Tee työsi iloisella mielellä.

Päätin nostaa heti perään toisen riimun, ihan vain mielenkiinnosta mikä riimu seuraa Dagazia ja kuinka ollakaan - nostin tyhjän riimun.

Se mitä ei voi tietää
Odin-jumala


Tyhjä riimu.
Tyhjä on loppu, tyhjä on alku. Tämä on täydellisen luottamuksen riimu, joka näyttää sinulle yhden elähdyttävän hetken ajan kohtalosi hyvin läheltä, kohtalosi, joka yhä uudelleen nousee kuin feenikslintu menneen tuhkasta.

Tyhjä riimu voi ennustaa kuolemaa. Mutta se kuolema on yleensä symbolinen ja voi viitata mihin tahansa osaan tämän hetkisestä elämääsi. Minän kontrollin hellittäminen on äärimmäinen haaste hengen soturille. tässä se mitä ei voi tietää ilmoittaa sinulle, että se toimii sinun elämässäsi. Tyhjyydessä  ovat kaikki mahdollisuudet vähentymättöminä. Samalla kertaa raskaana ja tyhjänä se käsittää kaiken olevan, kaiken mikä voi tulla olevaksi.

Tyhjän riimun nostaminen tuo pintaan sisimmät pelkomme. Epäonnistunko? Tulenko hylätyksi? Otetaanko kaikki pois? Ja kuitenkin tuo tyhjyys pitää sisällään meidän korkeimman hyvämme, parhaimmat mahdollisuutemme ja hedelmällisimmät unelmamme.
Tämä riimu vaatii valmiutta ja sallivuutta, sillä kuinka voit kontrolloida sitä mikä ei ole vielä ottanut muotoa? Tämä riimu vaatii usein hurjaa rohkeutta, lähestulkoon hyppyä tyhjin käsin tuntemattomaan. Sen nostaminen on uskosi selvä testi.

Jossain mielessä tyhjä riimu edustaa karman polkua - kaiken tekemäsi summaa ja tämänhetkisen ja tulevan minäsi rajoja. Samalla tämä riimu opettaa että vanhat karman velat muuttuvat ja kehittyvät sinun muuttuessasi ja kehittyessäsi. Mikään ei ole ennalta määrättyä; mikään ei ole väistämätöntä. Ja jos todellakin on "asioita jotka jumalat pitävät salassa", sinun tulee vain muistaa, että se mikä merkitsee on tuntemattoman luova voima.
Tyhjän riimun nostaja, rohkeutta: tyhjyydestä nousevat elämääsi muutoksen voimat.

* * *
Minulla on tunne kuin olisin ns. tyhjän päällä, en yhtään tiedä mitä tuleman pitää, mutta tavallaan en piittaa siitä pätkääkään, jotenkin vain tiedän, että se minne minua ohjataan on oikea tie.
- Tässä olen enkelini, ottakaa minua kädestä ja viekää minne haluatte, tehän sen parhaiten tiedätte :).

Rakkaudella Maia




torstai 28. maaliskuuta 2013

Enkelin kosketus

Minä kun olen niin rukoillut enkeleitä ilmeentymään itselleni tavalla tai toisella ja yhtenä päivänä meditoidessani ruokailuhuoneen lattialla pötköllään auringon lämmössä taas jälleen pyysin sitä: Rakkaat enkelit, voisitteko jotenkin ilmoittaa olemassa olostanne - hetken siinä kuulostelin - ei mitään, joten haastelin heille lisää: Te ihan selvästi nyt keskustelette keskenänne siitä, että annetaanko tuolle naisimmeiselle merkkiä vai kiusataanko vielä vähän, kuulen teidän nauravan. JA sitten tunsin oikeassa kyljessäni pukkauksen, sitten toisen ja ikään kuin joku olisi työntänyt minua kyljestä. SEN jälkeen oikeaan korvannipukkaani tartuttiin ja pideltiin siitä hetki kiinni, TUNSIN ruokailuhuoneessa olevan ison enkelin, jonka pää hipoi kattoa ja en voinut kuin hymyillä leveästi ja sanoa heille kiitos kiitos kiitos.

Joskus minua muutenkin naurattaa nämä "touhuni", herättyäni kirjoitan 10 kiitollisuutta vihkooni ja joogaan. Sen jälkeen haalin kaikki chakrakiveni ja käyn pitkäkseni asetellen kivet chakrojen päälle, ja viimeisin on kuin piste i:n päälle, eli atsuriitti otsachakran kohdalla. Pikkuruinen sininen rosoinen kivi keikkuu siinä ja täydentää hetkeni. Että tämä kaikki saa minut niin onnelliseksi - ei siihen paljoa tarvita.

Atsuriitti avaa selvänäköisyyttä ja on intuitioita voimistava ja kehittävä kivi. Se myös puhdistaa menneisyyttä.

Minulle on tullut tavaksi valita yksi tai kaksi kiveä, päivästä riippuen, mukaan töihin. Niiden sileyttä pintaa hivellessä välillä työn touhussa saan hyviä viboja päivään ja myös apua kinkkisiin tilanteisiin.

Tällä kertaa ei enempää. Toivotan teille oikein ihanaa Pääsiäisen aikaa ja enkelivaloa!

Rakkaudella Maia

Ai niin vielä se, että eilen oli himppa kiire lääkäriin ja pyysin parkkienkeliä järjestämään minulle tilaa talon edessä ja IHANAA siinähän oli tilaa. Yleensä kauppakeskuksen oven edusta on aina täynnä, kiitos kiitos kiitos.



tiistai 5. helmikuuta 2013

Minulla on aikaa

Päädyinpä nyt selkäni takia sairauslomalle. Aion ottaa näistä seitsemästä päivästä kaiken positiivisen irti. Eilen katsoin youtubesta pari jooga-videota, jotka teinkin heti ja tänä aamuna taas. Pienin askelin aloitan, vain muutama helppo liike alkuun. Tässä linkki joogaamaan. Siinä viereisessä palkissa onkin sitten muutamia jooga-videoita mistä valita itselle sopivin.

Kuuntelin myös Anun enkelimeditaation ja siinähän voi kysyä enkeliä joka on läsnä ja ennen kuin ehdin edes kysyä loppuun niin mieleeni popsahtaa nimi, ekalla kerralla tuli Esaia ja eilen Joona. Koska en ole aiemmin kuullutkaan näistä nimistä googletin ne, profeettoja molemmat ja luin heidän profetioistaan sen mitä google näytti.
Eilen myöskin sain niin ihanaa violetin ja vihreän väriä meditoidessani - en ole pitkään aikaan nähnyt näin voimakkaita värejä. Siispä minun selkääni siinä hoidettiin uskon niin.

Eilen oli aikaa miettiä kaikenlaista ja murehdinkin mielessäni sitä, etten saanut työvuoroja sovittua omalla paikkakunnallani olevalle reikikurssille, enkä yhtään tiedä mistä rahat siihen tai enkelikursseillekaan, joista haaveilen, niinpä selasin taas enkelikorttejani pyytäen vahvistusta juuri sille hetkelle ja nostin Maia kortin. Ja voinko parempaa uskonvahvistusta saadakaan.


Näin siinä sanotaan : "Kannustamme sinua jatkamaan opintojasi, sillä uuden oppiminen ja uudet kokemukset auttavat sinua löytämään elämäntehtäväsi ja saavat elämäsi kukoistamaan. Saatat huolehtia siitä, miten löydät varat tähän koulutukseen. Me vakuutamme kuitenkin, että saat kaiken tarvitsemasi matkan varrella."
"Uuden oppiminen on palkitsevaa. Se laajentaa näkemystäsi omasta sisäisestä voimastasi, kehittää muistiasi ja auttaa sinua toimimaan pontevammin elämäntehtäväsi eteen. Me ohjaamme sinua opettajien, koulujen, kirjojen, raha-asioiden, aikataulujen ja kaiken muun tarvittavan kanssa. Kaikki tämä on nyt saatavillasi".

Niinpä kun aika on minun päästä reikikurssille tai enkelikurssille - se tulee vaivattomasti eteen eikä rahastakaan ole puute.

Tämä sairausloma on varmasti tarkoitettu juuri niin, että on aikaa meditoida, käydä luonnossa liikkumassa ja ammentaa sieltä energiaa, kuunnella enkelimusiikkia ja lukea rauhassa,  lähdenkin tästä aamupalan tekoon ja sen jälkeen metsään lenkille. Ja sieltä kun tulen voinkin hiljentyä meditoimaan.

Valoa päivääsi
Rakkaudella Maia


maanantai 28. tammikuuta 2013

Voimaannuttava tulkinta

Nyt on niin positiiviset hyrinät käynnissä että. Aamumeditaatio on tehty, oikeastaan tein kaksi peräkkäin. Carinan irtipäästäminen meditaation sekä Anun Enkelimeditaatio.
Enkelimeditaatiossa mennään asteittain tapaamaan omaa enkeliopasta ja siinä voi pyytää omaa enkeliä näyttäytymään ja kuinka ihmeellistä, häivähdys kapeakasvoisesta miesenkelistä sinisessä paidassa tuli hetkeksi silmieni eteen!! Kolmas kerta oli kun tein enkelimeditaation - aivan huikeaa.

Joskus aiemmin meditoidessa olen nähnyt kahdesti vain kasvoista silmät, ne kyllä hätkähdyttivät kun tupsahtivat näkökenttään noin vain. Siinä sitten katsottiin toisiamme silmiin pienen hetken. Silloin en hoksannut kysyä - kuka olet? Seuraavalla kerralla tehdessäni meditaatiota jos enkelini ilmestyy osaan jo kysyä hänen nimeään.

Mielenkiintoinen viikonloppuvierailu takana. Ystävälläni on Doreen Virtuen englanninkielisiä kortteja eri elämänalueille ja hän teki tulkinnan minulle.


Halusin tietoa elämäntarkoituksestani ja mielessäni oli reiki-kurssille hakeutuminen tai enkeli-kurssille.
Tämän kortin nostin - miten kannustava ja eteenpäin vievä sanoma olikin.


Tässä hänen käännöksensä :

HARJOITTELU

Vastaus siihen kysymykseesi, miten voisit parantaa uraasi, liittyy aikasi ja aikomuksesi fokusoimiseen tähän taitoon, joka liittyy sydämesi aitoon kiinnostukseen ja intohimoon.

Ehkä kyseessä on harrastus jonka toivoisit muuttuvan ammatiksesi. Tämä on mahdollista, jos annat aikaasi ja energiaasi näiden taitojen hiomiseen.

Visualisoi itsesi nauttimassa näiden uusien pyrkimysten tuomista menestymisen hyödyistä. Odota parasta, ja sitten tee se mikä on välttämätöntä tehdä, jotta tästä aikomuksesta tulisi todellisuutta.

Pieni päivittäinen ajan anto tähän harjoitteluun muuttuu ajanmyötä positiiviseksi tavaksi tuottaen lopuksi positiivisia tuloksia.

Huomaat pian taitojesi paranevan ja tästä nauttimisen kasvavan. kehosi oppii intuitiivisesti sen miten automaattisesti työskennellä sinun kanssasi, kun teet harjoituksia ja näin tulet löytämään uuden inspiraation työskennellessäsi tietäsi yhdestä esteestä seuraavaan tuoden vapautta ja iloa tekemiseesi.

Tämä on juuri sitä mitä minä tällä hetkellä tarvitsen tien näyttäjäksi. Parisen vuotta on mielessäni pyörinyt, että kouluttautuisin henkisiin asioihin ja pitäisin kotonani "hetkiä" toisten samanlaisten kanssa. Asumme maalla, joten puitteet pitää esim. kesällä joku tapaaminen luonnonhelmassa olisi ihanteellinen. Vuosi sitten pidin kotonani naisteniltaa, jossa loppujen lopuksi oli läsnä vain ystäväni ja minä (sairaustapauksia). Meillä oli oikein ihana hetki meditaatioineen, saunoineen ja hoitoineen. 

Aito kiinnostus reiki-kurssia kohtaan on ja  anoin vapaata viikonloppua, mutta se ei onnistunut, koska seuraavan viikonlopun olin varannut jo Voimaannu messuja varten, hotellihuone on varattuna pe-su, jotta voimme osallistua molempina päivinä täysipainoisesti messujen tarjontaan ystäväni kanssa. 
Elikkä joko tämä reiki ei ole minun ensisijainen kurssi, vaan joku muu, ehkäpä enkelikurssi ensin. En ole huolissani, kaikki järjestyvät aikanaan - olen laittanut pallon pyörimään - ja sehän pyörii! 

Parin kuukauden ajan olen meditoinut enemmän kuin aikaisemmin. Siitä rauhaisasta olemisesta olen tullut, melkeinpä voisin sanoa, riippuvaiseksi hyvällä tavalla. 

Viimeinen lomapäiväni tänään - aion nyt tämän jälkeen tehdä kiinalaisia harjoitteita, joista saan liike-energiaa ja sen jälkeen  keitän kupin ihanaa teetä ja otan kirjan Matka enkelten maailmaan käteeni ja uppoudun viltin alle lukemaan.

Käydään valoisin mielin ihanaan uuteen viikkoon. 

Rakkaudella Maia