Näytetään tekstit, joissa on tunniste omat tulkinnat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste omat tulkinnat. Näytä kaikki tekstit

perjantai 19. huhtikuuta 2013

Tyhjän päällä

Tänään kävin rtg:ssä ja lääkärissä hakemaan pistosta polveeni. Piristystä hain myös parturista, tukkani on taas ihanan lyhyt. Kotiin tultuani kävin enkeliheilurilla läpi ne kivet, joita minulla on, että mitä otan mukaani meditaatioon. Yleensä olen koristellut itseni kaikilla kivillä, mutta nyt heiluri ilmoitti poikittain heilumalla ne jotka hylättiin. Ja niinpä sitten tunnin verran kuuntelin ihanaa rauhoittavaa musiikkia ja makasin viltin alla lämpimässä. Koin ihan ihmeellisen leijuvan tunteen, mikään ei painanut mieltäni, mitään en ajatellut, tunnustelin vain olotilaani ja OLIN. Hetken tunsin, että sieluni on päästänyt kaiken vanhan irti, tunsin olevan tyhjä ja puhdas. Kunpa voisinkin säilyttää tuon tunteen mielessäni, enkä kasaisi itselleni murheita, joille minä en itse voi mitään. Yritän nyt illalla nukkumaan mennessä saada tuosta irtipäästämisen hyvästä olosta kiinni.

Sen jälkeen nostin itselleni enkelikortin, joka ilmoitti että on aika tehdä rohkeasti muutos elämässä. Enkelikortit eivät ole nyt tässä niin en sanasta sanaan muista sanomaa. Mutta tuossa oli se oleellinen.
Pitkään aikaan en ole riimuja nostanut, joten samaiseen asiaan tiedustelin riimujen tulkintaa. Yllätyin taas kuinka osuvaan ne kivet nostinkin. Jos nyt valaisen hieman taustaa, että minkälainen tilanteeni on tällä hetkellä niin pääsette kärryille tässä riimuissa ja enkelikorteissakin.
Jo jonkin aikaa olen ihmetellyt, kun olen jatkuvasti sillä tavalla kipeä polvinivelistä, etten pysty kauaa seisomaan työssäni. mielestäni minulle näytetään, etten ole sillä paikalla mihin kuulun. Olen myyjä ja jalkojen päällä kaiket päivät. Koko energiani menee siihen, että skarppaan itteäni hymyilemään ja jaksamaan koko päivän, niin ettei turhautumistani näkyisi ulospäin.  Minulla on joku tehtävä jossain muussa työssä, jossa pystyn kenties auttamaan toisella tavalla ihmisiä, mielenkiinnolla odotan mitä se on. Sen tiedän nyt varmasti että työnkuvani tulee muuttumaan, se ei voi jatkua näin.

No mennääs sitten nostamiini riimuihin. Ensimmäisenä tuli tämä

Läpimurto, Muodonmuutos, Päivä


Dagazin nostaminen merkitsee vaihteenvaihtoa tai läpimurtoa minän muuttumisprosessissa, asenteiden perinpohjaista tarkistamista - 180 asteen käännöstä. Jokaisessa elämässä tulee ainakin kerran hetki joka, jos siihen tartutaan, muuttaa tuon elämän kulun täysin. Ole siksi luottavaisella mielellä, vaikka tuo hetki vaatisi sinua hypåäämään tyhjin käsin tuntemattomaan. Jos Dagazia seuraa tyhjä riimu, muodonmuutos saattaa olla niin totaalinen että se enteilee kuolemaa, kaunista päätöstä tälle elämällesi.
Joskus tämä riimu osoittaa pitkän aikaansaannosten ja hyvinvoinnin kauden alkamisen. Pimeys on jäänyt taakse; päivä on valjennut. Kuitenkin, kuten aina, sinun on hyvä pitää varasi ettet heittäydy suin päin tulevaan etkä toimi huolettomasti uudessa tilanteessa. Muodonmuutoksen aika voi tuoda myötään runsain mitoin kovaa työtä. Tee työsi iloisella mielellä.

Päätin nostaa heti perään toisen riimun, ihan vain mielenkiinnosta mikä riimu seuraa Dagazia ja kuinka ollakaan - nostin tyhjän riimun.

Se mitä ei voi tietää
Odin-jumala


Tyhjä riimu.
Tyhjä on loppu, tyhjä on alku. Tämä on täydellisen luottamuksen riimu, joka näyttää sinulle yhden elähdyttävän hetken ajan kohtalosi hyvin läheltä, kohtalosi, joka yhä uudelleen nousee kuin feenikslintu menneen tuhkasta.

Tyhjä riimu voi ennustaa kuolemaa. Mutta se kuolema on yleensä symbolinen ja voi viitata mihin tahansa osaan tämän hetkisestä elämääsi. Minän kontrollin hellittäminen on äärimmäinen haaste hengen soturille. tässä se mitä ei voi tietää ilmoittaa sinulle, että se toimii sinun elämässäsi. Tyhjyydessä  ovat kaikki mahdollisuudet vähentymättöminä. Samalla kertaa raskaana ja tyhjänä se käsittää kaiken olevan, kaiken mikä voi tulla olevaksi.

Tyhjän riimun nostaminen tuo pintaan sisimmät pelkomme. Epäonnistunko? Tulenko hylätyksi? Otetaanko kaikki pois? Ja kuitenkin tuo tyhjyys pitää sisällään meidän korkeimman hyvämme, parhaimmat mahdollisuutemme ja hedelmällisimmät unelmamme.
Tämä riimu vaatii valmiutta ja sallivuutta, sillä kuinka voit kontrolloida sitä mikä ei ole vielä ottanut muotoa? Tämä riimu vaatii usein hurjaa rohkeutta, lähestulkoon hyppyä tyhjin käsin tuntemattomaan. Sen nostaminen on uskosi selvä testi.

Jossain mielessä tyhjä riimu edustaa karman polkua - kaiken tekemäsi summaa ja tämänhetkisen ja tulevan minäsi rajoja. Samalla tämä riimu opettaa että vanhat karman velat muuttuvat ja kehittyvät sinun muuttuessasi ja kehittyessäsi. Mikään ei ole ennalta määrättyä; mikään ei ole väistämätöntä. Ja jos todellakin on "asioita jotka jumalat pitävät salassa", sinun tulee vain muistaa, että se mikä merkitsee on tuntemattoman luova voima.
Tyhjän riimun nostaja, rohkeutta: tyhjyydestä nousevat elämääsi muutoksen voimat.

* * *
Minulla on tunne kuin olisin ns. tyhjän päällä, en yhtään tiedä mitä tuleman pitää, mutta tavallaan en piittaa siitä pätkääkään, jotenkin vain tiedän, että se minne minua ohjataan on oikea tie.
- Tässä olen enkelini, ottakaa minua kädestä ja viekää minne haluatte, tehän sen parhaiten tiedätte :).

Rakkaudella Maia




maanantai 25. helmikuuta 2013

Uneni

Näin unta - olin sokea. Täysin mustaa silmieni edessä. Olin kauhuissani, peloissani. Niin yksin ja suljettu kaiken ulkopuolelle - tai sisään itseeni. Ihan kummin vaan. Unet ovat niin merkillisiä, että niissä aika-käsite hämärtyy. Nytkin seuraavaksi koin näkeväni sumean sinen läpi maailmani. Mielestäni aikaa oli kulunut jonkun verran, olin jo tottunut sokeuteeni ja tavallaan hyväksynytkin sen - kunnes; Uneeni tuli todellisuudesta tieto, koin nimittäin ihan oikeassa elämämässä hetken, jolloin näköni meni aivan pirstaleiksi, kuin särkynyt peili ja se oli todella pelottavaa. Sitä kesti todellisessa elämässäni vain vähän aikaa ja mieheni lähti viemään minua sairaalaan. Mitään vakavaa ei kuitenkaan ollut kyseessä, unessa tiedostin siis tämän ja aloin taistelemaan "sokeuttani" vastaan. Päätin mennä lääkärille ja vaatia, että jotain tehtäisiin, sekä kertoa tapahtumasta, jossa näköni pirstaloitui. Uskoin, että voin tehdä asialle jotain. Ja kuinka huimaa - näköni palautui - kaikki näytti niin selkeältä - kauniit värit ja vahvat. Sitä iloa ja riemun ja kiitollisuuden tunnetta kun sain näköni takaisin.

Heräsin ja olin tosi onnellinen että se oli uni, mutta seuraavana päivänä aloin miettimään uneani syvemmin, että mistä se oikein voisi juontua. Mietin elämäni kulkua ja tapahtumia - koin ihan ihmeellisen "näkemisen":

Olin aiemmin kulkenut "sokeana" tiedostamatta maailmankaikkeuden ihanasta henkisyydestä. Kuljin pinnallisena ja aiheuttaen mielipahaa läheisilleni, luullen että tämä on minun elämääni ja näin voin tehdä, kunnes minun oli haettava apua psykologisesta vyöhyketarapiasta, jossa alkoivat kanavat aueta. Pikkuhiljaa tietoisuuteeni tuli henkisyysmomentteja - sen sinisen usvan takaa - käsitin, etten voi jatkaa sen hetkistä elämääni eteenpäin, vaan suunnan on muututtuava. Kesti kuitenkin vuosikymmen ennen kuin olen nyt tässä - olen saanut näköni takaisin - kaikki on kirkasta, puhdasta ja NIIN kauniin väristä, olen kiitollinen joka ikisestä henkäyksestäni, jokaisesta kokemastani oivalluksesta ja onnenhetkestä tai vähemmän onnekkaasta (kipuja kehossani esiintyy aika ajoin), mutta kun tunnen kipua niin koen eläväni vahvasti.

Tästä unesta nyt voisin sanoa oivaltaneeni sen, että pitää MUISTAA olla KIITOLLINEN. Kiittää kaikesta mitä minulla on nyt, muistaa kokea ILOA, sillä elämässäni on paljon ilon aiheita.
 Pohdiskelin myös sitä, että oikeasti aikaa ei ole, se on vain meidän ihmisten keksimä juttu, että voimme tehdä sitä ja tätä. Itse olen huomannut ajan olemattomuuden silloin kun en katso kelloa ja tarkista milloin esim. mikäkin ohjelma alkaa, milloin on ruuanlaittoaika - kun unohdan kellon saan ihmetellä tämän tästä, että vasta noin vähänkö se on - ihanaa aika on pysähtynyt ja olen kiitollinen että sitä riittää.


Kiitos, kiitos, kiitos.

Kiitollisuudella Maia

lauantai 9. helmikuuta 2013

Eheytyminen

Olen lähdössä kuntoutusjaksolle muutaman päivän päästä. Ajatukseni ovat käväisseet tietystikin omassa kunnossani, jota en ole nyt hoitanut hyvin. Tästä kirjoituksestani löytyy hieman taustaa.

Kumma miten sitä voikaan tuntea huonoa omaatuntoa kun ei ole näyttää kuntokalenterissa mitään. Ihmeellisesti minun tielleni tulee aina "jotain" kun ajattelen että nyt minä lähden harrastamaan tätä liikuntamuotoa, esimerkkinä uimalippujen osto (vesijuoksua). Ostin 20 sarjan ja yhden kerran kerkesin käydä, kun ihottuma puhkesi. Sitten ajattelin, että no kun ei voi uida niin, teenpä sauvakävelylenkkejä - lonkka kipeytyi niin, että väliin piti oikein lynkata ettei kipua olisi tuntunut. Että se siitä sitten.

Nyt olen muutamana päivänä joogannut helppoja aloitusasentoja. Laitan tuohon sivupalkkiin vielä linkin jooga-videoihin, mitä tällä hetkellä teen itse.
Olen tullut siihen tulokseen - kovan mietiskelyn jälkeen - että miksi sitä pitäisi itseänsä ressata asioilla, jotka eivät vain luonnistu minulta. Niinpä minä olen armollinen itselleni, päästän irti kaikesta suorituspaineesta ja teen sen mikä hyvältä tuntuu ja kuuntelen mitä kehoni kertoo minulle.

Ja vielä kuin piste koko asialle - nostin aamulla enkelikortin ajatellen tulevaa kuntoutusviikkoa. Mitä minun tulee ajatella siitä viikosta ja vastaus on tässä:


"Olen kanssasi, koska olen parantamisen arkkienkeli. Autan sinua eheytymään ja parantamaan oman fyysisen kehosi ja olen tukenasi, kun teet työtäsi ihmisten parissa. Parantava energiani säteilee loistavan vihreänä valona ja suuntautuu sinne, missä sitä tarvitaan.
Välitän viestini hoitotyötä tekeville heidän ajatustensa ja tuntemustensa kautta. Tällä tavoin autan sinuakin selvittämään, onko tehtäväsi auttaa muita parantumaan. Voin auttaa sinua löytämään sopivan parantamisen ja hoitamisen tavan, johon voit perehtyä ja jota voit opiskella. Ohjaan sinua kaikin tavoin parantajan työssäsi. Kutsu minua, kun tarvitset apua. Olen luonasi hetkessä.!

Voiko tämän selkeämpää viestiä saada pohdinnoilleni. Olen siis levollinen - eheydyn itse ja olen oivaltanut, että  kaiken näiden kiputilojen ja leikkauksien on tarkoitettu olla opetuksena tuntemaan empatiaa ja myötätuntoa toisia sairaita kivuliaita ihmisiä kohtaan. Näin on tarkoitettu.

Valoa päiväänne
Rakkaudella Maia

keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Riimutulkinta


Nostin tänään kolme riimua keskittyen helmi- maaliskuulle. Mihin minun pitäisi keskittää ajatukseni ja mitä tietää.

Riimut luetaan oikealta vasemmalle.

Uusi tilanne       Toiminta      Tilanne nyt
                                                   3.                   2.                    1.

1. Kumppanuus Lahja
Tämän riimun nostaminen merkitsee, että liitto, yhdistyminen tai kumppanuus jossain muodossa on ajankohtainen. Varo kuitenkin ettet heittäydy päätä pahkaa tuohon liittoon. Sillä todellisen kumppanuuden voivat saavuttaa vain erilliset ja ehjät henkilöt, jotka säilyttävät erillisyytensä yhteen liittyessäänkin. Muista että annat taivaan tuulien tanssia välillänne.
tämä neuvo pätee kaikenlaisten kumppanuuksien solmimisessa. Erityisesti se on paikallaan silloin kun on kyse kumppanuudesta oman korkeamman minäsi, Itsen kanssa - tai tietoisen ja tiedostamattoman minäsi suhteissa, käyttääksemme joidenkuiden mieluummin käyttämiä termejä. Kaikkein parhaiten se pätee pyrittäessä yhteyteen jumalallisten voimien kanssa: Jumala antautuu suhteisiin aina tasa-arvoisuuden pohjalta. 
Gebolla, kumppanuuden riimulla ei ole käänteistä tulkintaa, sillä se merkitsee vapauden lahjaa, josta kaikki muut lahjat kumpuavat.

Oma tulkintani tälle riimulle: Pohdiskeluni reiki-kurssille menosta sen kuin vahvistuu. Se ei ole vain muoti-ilmiö, vaan tarkoin harkittu vuosien saatossa mieleeni iskostuen (kumppanuus korkeamman minäni kanssa). Säilytän myös erillisyyteni henkisyyteen kyseenalaistaen asioita, en päätäpahkaa uskoen, toisien sanoen taivaan tuulet tanssivat välissämme. Uskon että minulla on lahja.

2. Kasvu Jälleensyntyminen Koivu
Berkana on elämänprosessin riimu, yksi muutossarjan riimuista. Se edustaa voimia, jotka edistävät kasvua sekä konkreettisesti että kuvaannollisemmin. Kasvua saattaa tapahtua työhön liittyvissä asioissa, perheen sisällä, henkilön suhteessa korkeampaan minäänsä tai jumalalliseen. Tämä on "johonkin johtava" riimu, se johtaa kukoistukseen ja kypsymiseen.
Nyt olisi tunkeuduttava asioihin syvälle, huolellisesti paneutuen ja tietoisena. Berkana viittaa kehitykseen vaikuttaviin voimiin ja prosessiin jossa olennot ottavat uuden hahmonsa. Sen vaikutus on kaiken lempeästi läpäisevä.
Hajota ensin vastarinta ja tee sitten työ. Tätä varten sinun täytyy hallita itsesi ja pitää aivosi selkeinä. Motiiviesi käsillä olevassa hankkeessa tulee olla moitteettomat. Kaikki pimeät nurkkaukset on siivottava; se vaatii uutteruutta, joskus asiantuntija-apu on paikallaan. Muistathan, että vaatimattomuudella, kärsivällisyydellä, rehellisyydellä ja avuliaisuudella päästään pitkälle. Kun vastarinta on hajotettu ja se mikä on vaatinut korjausta korjattu ja yritys on selvästi lujalla pohjalla, seuraa kukoistuksen aika määrätietoisen ja rehellisen toiminnan myötä.

Oma tulkintani tälle riimulle: Muutosta ja kasvua on tapahtunut jo. Tutustun korkeampaan minääni ja jumalallisen läsnäoloon. Punnitsen tarkkaan mitä sanon, että pysyn rehellisyydessä ja olen saanut kiitosta avuliaisuudestani. Kärsivällisyyttä opin koko ajan, kun sisimmästäni kumpuaa opastusta niin enkelikorttien kuin riimujenkin yhteensopivuuden myötä. Olen kärsivällinen - kaikki tapahtuu oikeassa järjestyksessä ja oikeaan aikaan. Päätökseni johtaa johonkin - jo vuosia on haaveenani ollut auttaa ihmisiä "parantavilla käsillä" ja pitää kotonani tapaamisia samanhenkisten ihmisten kanssa, haaveeni on että siitä tulee leipätyöni. 

3. Rikkaudet Ravinto Karja

Fehu on täyttymyksen riimu: kunnianhimo tyydytetään, palkkiot saadaan, rakkaus kokee täyttymyksensä. Se lupaa myös ravitsemusta, kaikkein maallisimmasta pyhimpään ja jumalalliseen. Sillä jos vanha periaate "kuten ylhäällä siten alhaalla" pitää paikkansa, niin me olemme täällä myös Jumalaa ravitaksemme.
Tämä riimu kehottaa sinua tutkiskelemaan tarkoin voiton ja saavutusten merkitystä elämässäsi. Koeta päästä perille omaisuutta ja rikkauksiako sinä tarvitset ollaksesi tyytyväinen, vaiko ennemmin itsenäisyyttä ja tahdonvoiman kasvua.
Fehun toinen huolenaihe on jo saavutetun säilyttäminen. Se kehottaa valppauteen ja jatkuvaan huolenpitoon, etenkin onnettaren hymyillessä, sillä juuri silloin meillä on taipumus heittäytyä nauttimaan menestyksestämme mistään muusta piittaamatta. Nauti toki hyvästä onnestasi ja muista jakaa se muiden kanssa; hyvin ravitun itsen merkki on kyky ravita muita.

Oma tulkintani tälle riimulle: Saan kaiken mitä tarvitsen kun muistan että olemme täällä Jumalaa varten ja toisia auttaaksemme. Itsekkyydelle ei ole tilaa. Nautin saavuttamistani eduista kun muistan sen jakaa rakkaimpieni kanssa, en tarvitse suurta omaisuutta, vain sen mitä todella tarvitsen. Menestystä saa olla niin, että pystyn nauttimaan itseni kouluttautumisesta henkisyyden tiellä edelleen (enkelikurssit ja mitä nyt eteeni asetetaankin), matkat pyhille paikoille kuuluvat täyttymykseeni myös, sillä uskon, että niillä paikoilla koen asioita, jotka edistävät kehitystäni tällä tiellä mille olen lähtenyt. 
Olen siis kärsivällinen ja annan taivaan tuulien virrata itsessäni.

Kuinka yhteensopivat riimut ovatkaan enkelikorttien kanssa. Epäillyksille ei ole enää sijaa sydämessäni. Ja tässähän on nyt muistettava ensisijaisesti se, että omasta sisimmästäni kaikki tämä tieto  ja halu kumpuaa, enkelikortit ja riimukivet ovat välikappale selvittääkseni ajatuksiani, joita en osaa pukea sanoiksi muuten. Huomaan kyllä, että osaan tulkita "ominsanoin" mitä vastauksia saankaan.

Tästä on hyvä jatkaa - ihanaa enkelipäivää teille 
rakkaudella Maia

tiistai 5. helmikuuta 2013

Minulla on aikaa

Päädyinpä nyt selkäni takia sairauslomalle. Aion ottaa näistä seitsemästä päivästä kaiken positiivisen irti. Eilen katsoin youtubesta pari jooga-videota, jotka teinkin heti ja tänä aamuna taas. Pienin askelin aloitan, vain muutama helppo liike alkuun. Tässä linkki joogaamaan. Siinä viereisessä palkissa onkin sitten muutamia jooga-videoita mistä valita itselle sopivin.

Kuuntelin myös Anun enkelimeditaation ja siinähän voi kysyä enkeliä joka on läsnä ja ennen kuin ehdin edes kysyä loppuun niin mieleeni popsahtaa nimi, ekalla kerralla tuli Esaia ja eilen Joona. Koska en ole aiemmin kuullutkaan näistä nimistä googletin ne, profeettoja molemmat ja luin heidän profetioistaan sen mitä google näytti.
Eilen myöskin sain niin ihanaa violetin ja vihreän väriä meditoidessani - en ole pitkään aikaan nähnyt näin voimakkaita värejä. Siispä minun selkääni siinä hoidettiin uskon niin.

Eilen oli aikaa miettiä kaikenlaista ja murehdinkin mielessäni sitä, etten saanut työvuoroja sovittua omalla paikkakunnallani olevalle reikikurssille, enkä yhtään tiedä mistä rahat siihen tai enkelikursseillekaan, joista haaveilen, niinpä selasin taas enkelikorttejani pyytäen vahvistusta juuri sille hetkelle ja nostin Maia kortin. Ja voinko parempaa uskonvahvistusta saadakaan.


Näin siinä sanotaan : "Kannustamme sinua jatkamaan opintojasi, sillä uuden oppiminen ja uudet kokemukset auttavat sinua löytämään elämäntehtäväsi ja saavat elämäsi kukoistamaan. Saatat huolehtia siitä, miten löydät varat tähän koulutukseen. Me vakuutamme kuitenkin, että saat kaiken tarvitsemasi matkan varrella."
"Uuden oppiminen on palkitsevaa. Se laajentaa näkemystäsi omasta sisäisestä voimastasi, kehittää muistiasi ja auttaa sinua toimimaan pontevammin elämäntehtäväsi eteen. Me ohjaamme sinua opettajien, koulujen, kirjojen, raha-asioiden, aikataulujen ja kaiken muun tarvittavan kanssa. Kaikki tämä on nyt saatavillasi".

Niinpä kun aika on minun päästä reikikurssille tai enkelikurssille - se tulee vaivattomasti eteen eikä rahastakaan ole puute.

Tämä sairausloma on varmasti tarkoitettu juuri niin, että on aikaa meditoida, käydä luonnossa liikkumassa ja ammentaa sieltä energiaa, kuunnella enkelimusiikkia ja lukea rauhassa,  lähdenkin tästä aamupalan tekoon ja sen jälkeen metsään lenkille. Ja sieltä kun tulen voinkin hiljentyä meditoimaan.

Valoa päivääsi
Rakkaudella Maia


sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Intuitio

Eilen selasin enkelipakkani kortteja tovin kädessäni, pyysin että minulle näytetään mitä  minun tulee  tietää ja ymmärtää nyt. Tässä on vastaus, joka tulee sisimmästä intuitiostani käsin:


Kaikki ei ole vain omaa kuvitelmaasi. Sinulla on todellakin kyky aistia ja nähdä epätavallisen herkästi, ja olet kosketuksissa henkimaailman kanssa.

Poimin sen olennaisen tekstistä tähän, en kirjoita kokonaan. Niinpä jatkan edelleen meditoimista ja rukoilemista, no sitähän en nyt aikonutkaan lopettaa vaikka tuo alempi vuodatus ehkä antoikin ymmärtää niin, että kaikki heitetään romukoppaan,

Sain muuten oikeanpuolen selästäni tosi kipeäksi ja jäykäksi. Minulla on todella todella harvoin selässä ja hartioissa mitään vaivaa, mutta nyt tämä on selkeä viesti, älä käännä selkääsi kulkemallesi tielle, käänny ympäri ja aloita matkantekosi jälleen.

Tänä aamuna otin enkelikortit taas käteeni ja hiljennyin hetkeksi, taustalla kuului Anun enkelimeditaatio levy - voimakas "hyristys" kulki lävitseni ja niinpä katsoin juuri sen kortin mikä oli kädessäni -



En ole himoliikkuja, en pidä hikisistä treeneistä enkä suuremmin ponnistelua vaativista lajeista, kokeiltu on kaikenlaista - mielenkiintoinen nosto. Olen jo jonkin aikaa pyöritellyt mielessäni joogan aloittamista. Kuunneltuani Anun enkelimeditaation - läksin lenkille, haukkasin happea  ja kuvittelin universaalin valon jokaisella hengenvedollani sisälleni. Kävin saunassa ja oloni on kohentunut kummasti.

Poimin tähän olennaisen kortin viestistä - Kehon harjoittaminen ja liikkuminen on olennaista unelmiesi ja tavoitteidesi toteutumiselle. Se tuo energiaa ja elinvoimaa, joka auttaa sinua aloittamaan ja viemään hankkeita päätökseen.

Olen lähettänyt pyynnön enkeleille tuoda elämääni samanhenkinen ystävä, jonka kanssa voisin käydä lenkillä ja puhua näistä asioista joista kirjoitan. Kaikkien kanssa henkisyysasioita ei voi jakaa, senkin olen kokenut, se tuo negatiivista energiaa ympärilleni ja olen kyllästynyt selittämään tai puolustamaan omia kantojani ja pyrkimyksiäni. Olen sitä mieltä, että henkisyys laajenee kun sen jakaa oikeiden ihmisten kanssa, he nostattavat energiaani ja tuovat omista kokemuksista lisäpontta maailmaani.

Valoista sunnuntaita rakkaudella Maia