Näytetään tekstit, joissa on tunniste muutos. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste muutos. Näytä kaikki tekstit

tiistai 3. syyskuuta 2013

Viestiä Siriukselta

Kerroinkin vähän olotilastani tuossa ed. postauksen kommentissa - maailmanlaajuista valomeditaatiota koskien - arvelin jonkun ihan tietoisesti häiritsevän omaa keskittymistäni esim. meditaatiossa. Välillä tuntuu, kuin putoaisin ns. kärryiltä sen takia etten saa otetta henkiseen puoleeni. Oikeastaan tämä on ilmennyt nyt ihan lähiaikoina. Ehkä se johtuu siitä, kun töissä työnkuvani on muuttunut. Olen opetellut uusia asioita ja saanut uudenlaista vastuuta ja olen tyytyväinen tähän työjärjestelyyn todella. Pääsen töistä jo klo 13 ja viikonloput ovat vapaita, mutta ehkä tämä uuden oppiminen kiireen keskellä (meitä on vain kaksi, jotka hoidamme osastoa, vaikka töitä olisi toisinaan jopa neljälle), on vienyt ajatukseni liiallisesti työmaailmaan ja henkisyys on saanut jäädä vähemmälle. Luonteeltani olen perfektionisti, tahdon onnistuvani työssä ja että mitään keskeneräistä en jättäisi taakseni. Hyvin herkästi työssäni tavarat kasautuvat, jollen saa niitä eteenpäin saman päivän aikana. Ylitunteja on tullut tällä viikollakin joka päivä. Pari virhemokaakin olen tehnyt, listoja hävyksissä ja olen suuttunut siitä itselleni todenteolla, vaikka se nyt ei loppujenlopuksi maata merelle ole vienyt. Asiat ovat korjautuneet, mutta hidastaneet päivän muita askareita. Kiire, kiire, kiire ja tahto saada paljon aikaiseksi. Ehkä on aika vetää itseään taas sydänkeskukseen päin, keskittyä olennaiseen ja muistella sitä minkä olen vasta (mukamas) oppinut - olla tässä hetkessä, tehdä se minkä pystyy ja nauttia aikaansaannoksistaan. Miten helposti sen unohtaakaan. MUTTA tästä on hyvä jatkaa taas kun pysähtyy miettimään missä mennään.

Adonain blogista, jota seuraan ihan päivittäin sen hyvien kanavointikirjoitusten takia, löytyi osakseen selitys  olotilalleni.

VIESTI SIRIUKSEN ARKKIENKELI HERMEKSELTÄ

(lightworkers.org)
31.8.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tervehdys kanssavalo-olennot! Tulen luoksenne nyt, kun tietoisten ihmisten lukumäärä kasvaa uusille tasoille. Todella upeaa, tämä johtaa säännöllisempiin viesteihini. Kuten olen todennut viimeaikaisissa sessioissa, ilmennyn useampien ihmisten mieleen nyt ja tämä johtaa suurempaan selkeyteen ja toistumistaajuuteen välillämme. Enää ei voi kieltää, että muutos on meneillään ja on ollut jonkin aikaa jo. Jotkut eivät ole vielä tunteneet sitä ainoastaan siksi, että kaikki kehittyvät omalla tahdillaan.

Tulen puhumaan tästä aiheesta - kehittymisestä. Kuten on todettu, näette niitä, jotka tulevat tietoiseksi, ja niitä jotka pysyvät tietämättömänä. Tämä johtaa pian pisteeseen, missä ne jotka ovat tietoisia, alkavat nähdä uskomattomia ja hämmästyttäviä asioita taivalla ja itsessään, mitä toiset eivät voi nähdä. Tämä johtaa jonkinlaiseen kaaokseen ja hämmennykseen, kun ne jotka ovat tietoisia, huomaavat vaikeaksi puhua toiselle siitä, mitä he näkevät ja tuntevat. Heitä nimitetään hulluksi tai harhaiseksi. Filosofi Plato oli tosiaan oikeassa - luolavertaus ilmentyy nyt. Varautukaa tähän ja suojautukaa niiden kaaokselta ja hämmennykseltä, jotka pysyvät tietämättöminä. Antakaa heidän kulkea omaa tietänsä, paljastakaa heille vain se, minkä haluatte paljastaa.

Tämä johdattaa minut seuraavaan viestiini toisten antamisesta kulkea omaa tietään. Riippumatta siitä, mitä sanotaan, useimmat ihmiset eivät pysty vahvistamaan jotain totuudeksi, ennen kuin se ilmestyy heidän omien silmiensä eteen. Näköaistista on tullut monille hallitsevin voima tässä maailmassa. Näin Illuminati ja pimeä salaseura voivat kontrolloida monien mieliä tehokkaasti. Heidän symbolinsa - kaikkinäkevä silmä - paljastaa tämän. Näkökyky voi sokaista monet muiden mielen aistien kehittämiselle. Monet tuntevat, että jollei jotain voi nähdä, se ei ole todellista. Tämä ei kuitenkaan voi olla yhtään kauempana totuudesta. Alkakaa keskittyä muihin aisteihinne ja muihin mielenne aisteihin ja tekin vahvistatte tämän. Hajuaisti voi havaita kaasuja, joita silmä ei näe. Kuuloaisti voi havaita taajuuksia, mitä ei voi nähdä. Monille on tullut standardiksi nähdä vain silmillään. Tuloksena on nyky-yhteiskuntanne. 

Tulee laukaisijoita, jotka teidän on tiedostettava. Laukaisijoita jotka eivät herätä ainoastaan tietämättömiä, vaan herättävät lisää niitä, joista on tullut tietoisia. Näitä voi ilmentyä monissa muodoissa, kuten myrskyinä jotka ovat ankarampia, jotenkin erilaisia kuin muut myrskyt. Se voi ilmentyä myös kiistämättömänä synkronismina tietoisissa kokemuksissanne. Yksi muoto on, että asiat jotka ovat pitkään näyttäneet ainoastaan science fictionilta tai fantasialta, ilmentyvät. Älkää epäilkö niitä, teidän on luotettava aina omiin tuntemuksiinne. Teidän on opittava seuraamaan sisäistä ääntä, mikä opastaa teitä kaikkia, vaikka se toisinaan saattaa näyttää epäloogiselta tai irrelevantilta. Jos alatte seurata sitä epäilemättä, se opastaa teidät valaistumispolulle. Se auttaa kehittämään edelleen toisia mielenne aisteja, kuten telepatiaa. Usein kun ajattelette jotain toista, hänkin ajattelee teitä. Luottakaa siihen, mitä tunnette, ja puhukaa siitä! Saamanne reaktiot tulevat yllätyksenä ja lisäsynkronismi antaa vahvistusta ja motivaatiota.

Kun alatte vahvistaa lisää näitä kosmisia laukaisijoita, teille annetaan jumalaista tietoa. On asioita, jotka vain tiedätte, vaikka ette pystykään selittämään niitä toisille. Siriuksen arkkienkelijoukko on katsellut teitä kaikkia ja muodostamme yhteyksiä nyt niiden kanssa, jotka ovat valmiita työskentelemään kanssamme. Tietäkää, että olemme täällä, ja silloin kun kutsutte meitä, vastaamme tavalla tai toisella riippuen omasta henkisen ja tietoisuuskehityksenne tasosta. Pyydämme teitä pysymään kärsivällisenä, koska kutsuunne vastaaminen saattaa kestää jonkin aikaa lineaarisesti, mutta tietäkää, että jokaiseen kutsuunne vastataan lopulta.

Tietoisessa kokemuksessanne tapahtuu nyt paljon häiriötekijöitä. Tietäkää, että kun tämä muutos ilmentyy enemmän, nämä häiriötekijät lisääntyvät. Pimeä salaseura kamppailee säilyttääkseen harhakuvan vallastaan teihin. Tämä ilmentyy propagandana, kuten sota, katastrofit, kauhu ja epätoivo. Älkää antautuko negatiivisille tunteille, mitkä ruokkivat niitä! Suojatkaa itsenne mielenne voimalla tietäen, että häiriötekijöiden tarkoitus on pitää ihmiset tietämättömänä siitä, mitä heidän omassa olemuksessaan tapahtuu.
 

Keskittykää sisäänpäin, siihen mitä voitte kontrolloida ja se mikä on ulkopuolellanne, alkaa muuttua kanssanne. Älkää antako tunteiden hallita teitä, vaan hallitkaa tunteitanne. Reaktiot määrittelevät teidät. Äärettömässä rakkaudessa katselen teitä tällä tavalla. Siunauksia valossa!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Rakkaudella Maia


lauantai 20. heinäkuuta 2013

Valoaalto ja uudelleenkalibrointi korkeammille tietoisuustasoille


Valoaalto alkaa 26.7 ja kestää 12.8 saakka, jolloin valoaalto uudelleenkalibroi planeettataajuuksia korkeammille tietoisuustasoille.
ja kun astutte tähän kultaiseen valoaaltoon, on tärkeää, että muistatte vain pysyä keskuksessanne, mikä on sydän, ja pitää valokehon säteilevänä ja puhtaana. Muistakaa, että moniulotteisessa tilassanne gravitaatiokeskus on sydän. Hengittäkää sydämestä, hengittäkää valoa ja rakkautta tuosta keskuksesta, mikä on pyhä sydämenne.
Sitten muistakaa aina MAADOITTUA yhdistymällä maatähtichakraan jalkojenne alla ja sitten maasydämeen maan keskuksessa ja sallikaa sydämenne synkronoitua maan sykkeeseen, kun se sykkii harmoniassa kosmisen elämänsykkeen kanssa.

Sitten muistakaa myös yhdistyä sielutähtichakraanne, mikä on kruunuchakran yläpuolella ja missä sielunne sijaitsee. Vetäkää tuota energiaa kruunuchakran kautta sydämeen, niin että se käynnistää jumalaisen kipinän sydämessä. Tuntekaa, miten sielunne ja henkenne sekoittuu jumalaisen kipinänä kanssa luomaan enkeliolemuksenne jumalaisen liekin sydämeen.
Sitten tuntekaa myös solaarichakranne avautuvan ottamaan vastaan ja integroimaan energioita auringosta ja jakamaan niitä valokehossanne. Myös galaktinen chakra sallii valoaaltojen Galaktisesta keskuksesta integroitua valokehoon ja täyttää sen säteilevällä jumalvalolla.

Jumalainen energia ja säteily integroidaan ja jaetaan uuden maan valoverkoissa - sydämestä sydämeen!
Tuntekaa, miten tuota säteilevää valoa välitetään sydänverkossa valotyöntekijöitä valonsotureille ja koko valoperheelle, kun uusi maa ilmeentyy!
Ja tietäkää, että riippumatta siitä, missä olette ja mitä teette, SINÄ olet valomajakka ja tulevan valoaallon säteilevä ja kirkas kanava!

Täällä voit lukea lisää.

Arkkienkeli Mikaelin teksteissä puhutaan myös valoaallon mukanaan tuomasta luovuudesta ja idearikkaudesta, mielenkiinnolla odotan tuota valoaallon saapumista, koska olen nähnyt kaksi kertaa unen, jossa osaan piirtää sekä yhden kerran meditoidessa tupsahti lattialle maalipensseli, jolla vedellään suurempia kanvaaseja :). Osaan piirtää tikku-ukko-tyyliin niinpä odotan onko unilla ja tällä saapuvalla valoaallolla minuun vaikutusta piirtämisen saralla. Luovuutta minulta löytyy sen verran, että teen rautalankatöitä ja sisustelen kotia milloin mitenkin sekä ulkona koristelen pihaa risuaidalla ja isoilla rautalankaperhosilla. Joten ihan uutta tämä luovuus ja ideat eivät ole, mutta se piirtäminen...se piirtäminen...

Valoaalto tuo mukanaan myös energisyyttä ja muutoksenhalua, ehkä ruokavalion tai liikunnan puitteissa. Himoliikkuja en ole, en siis tykkää käydä saleilla enkä lenkkeillä, mutta ruokavalio on ollut jo muutoksen kourissa jonkin aikaa. Punainen liha ei ole kuulunut enää ruokavalioomme pitkään aikaan siinä määrin kuin ennen, toki syön sitä, jos sitä on vaikkapa lihakeittona jossain kylässä - ei se niin ehdoton kohdallani ole, ettenkö suuhuni sitä laittaisi. Kanakin alkaa tökkimään huomaan sen. Sen maku ei enää niin viehätä, joten aionkin kokeilla tulevana viikkona kalapainotteista ruokailua ja pelkkää kasvisruokaa, jota me ollaankin jo pidetty muutama päivä viikossa. Uskon että kaikki loksahtaa paikalleen sitten kun sen aika on. Kahvin olen jo jättänyt 1/2 vuotta sitten. Ruuan kanssa ja muutenkin :) tykkään juoda viiniä, mutta nyt sekin tuntuu vähän liian "vahvalta", en halua sekoittaa päätäni millään nautintoaineilla, koska se rajoittaa sitten meditoimista, jota teen joka päivä. Minusta vaikuttaa hyvin laskelmoidulta, että meditoinpa nyt että voin sitten ottaa pari lasillista viiniä hetken päästä ruuan kanssa. Viinissä ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta tarkoitankin omalla kohdallani sitä, että meditoin silloin kun minulle tulee sellainen intuitio, joten jos olen juonut alkoholitonta viiniä ruuan kanssa niin voin meditoida mieli selkeänä milloin vain. Samaten on saunaoluen kanssa, alkoholitonta olutta olen ostanut jo senkin takia, kun mieheni juo sitä ja itsekin maistelin, oli virkistävää ja mikä mukavinta, ei turvottanut eikä tehnyt ns. "pöhnää" päähän :). 

Pikkuhiljaa muutoksenhalu vaan nostaa päätään kehossani ja mielessäni. Olenkin sitä mieltä, että lisääntynyt meditointini ja "kivillä leikkiminen" vie eteenpäin tätä muutoksenhaluani. Kivillä leikkimisellä tarkoitan sitä, kun opiskelen kivillä parantamista, luen niistä paljon ja etsin lisää uusia kirjoja joista ammentaa tietoa. Kiviperheeni onkin kasvanut reippaasti ja pitääkin tehdä päivitys kivisivuillekin.

Tämä postaus onkin hyvä lopettaa mieheni tuoman enkelin mukana saapuvassa viestissä :

Enkeli nimeäsi
kantaa kirjassaan
ja elämäsi suojaa
siivillään.

Kaunista viikonloppua ja nautitaan valosta mitä saamme ja mitä on tuleva lisää.

Rakkaudella Maia

sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Enkelimeditaatioretriitti Wäärälässä perjantaina 28 alkoi klo 16

Kaunis aurinkoinen ilma ja ihan täpinöissä lähdin ajamaan kohti Wäärälää. Sunshinen kanssa treffit "maailmanpyörän" kohdalla Laukaan kulmilla. Olen käynyt siinä joskus monia monia vuosia sitten ja ajattelin, että siinä olisi muistini mukaan ollut Lasilandia ja myös kiviä myynnissä, ei ollut. Oli suljettu.
Siitä sitten lähdin ajelemaan Sunshinen perässä pölyistä mutkaista tietä kohti määränpäätä ja voi että kuinka kaunis rauhaisa näkymä avautuikaan eteeni kun pääsimme perille. Pihapiirissä kukkia, ihana aittarakennus ja jyhkeitä puita.




Sisällä iloista touhukasta  väkeä keittiössä, retriitin vetäjä Merja halasi lämpimästi ja toivotti tervetulleeksi. Vanhaemäntä Tuula oli kuin tuttu ennestään, meinasin ihan sanoa että täällähän sinä olet, sain vedettyä sanani kuitenkin takaisin, jotain ihmeellistä oli tapahtunut, ihan kuin olisin löytänyt hänet etsinnän jälkeen, liekö oltu entisissä elämissä tekemisissä, mene ja tiedä. Kurssille osallistujia moikkailtiin ja esiteltiin toisiamme, rupateltiin siinä ennen aloitusta.

Ilmassa oli kuin suurta juhlan tuntua, olihan tämä ensimmäinen meditaatioretriittini. Nautin jokaisesta sekunnista imien vanhan talon atmosfääriä itseeni ja iloisten ihmisten puheensorinaa.
Sitten mentiin ihanaan vanhaan tupaan, johon oli laitettu ympyrän muotoon tuolit ja keskellä pieni pöytä, ns. voimakeskus, jossa paloi kynttilä ja siihen pöydälle voitiin sitten laittaa latautumaan mukana tuomamme kivet tai korut. Minä olin innoissani ottanut kotoani koko kiviperheeni mukaan sekä myös ulkona olevat kaksi ihanaa kiveä valkoisen ja vaaleanpunaisen luonnonkiven, (niille ilmaantuikin tehtävä kun ne tulivat retriitistä, siitä myöhemmin) jotka mieheni on minulle tuonut joskus työmaalta löytäessään. Ne ja koko kiviperhe vesikivetkin mukaanlukien pääsivät oikein lataamoon ja ensimmäiselle retriitilleen:)




Sijoituimme paikoillemme ja pienen esittelykierroksen tehtyämme tiesimme keitä on mukana ja Merja pyysi ottamaan kaksi korttia asettamaltaan penkiltä myöhempää ajankohtaa varten.

Merja oli sytyttänyt kynttilän pöydälle ja kutsui pyhät Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit, enkelit ja valontuojat ohjaamaan ja suojelemaan meitä näinä kahtena retriittipäivänä. Hän johdatti meidät meditaatioon ja se kesti jonkin aikaa. Sen jälkeen keskustelimme mitä kukin oli tuntenut, nähnyt ja kokenut tässä yhteisessä meditaatiohetkessä.
Ihanaa oli keskustella samanhenkisten ihmisten kanssa kokemuksistaan. Minä yleensä näen värejä meditoidessa enkä muulloin ole sellaista saanut kokea näin "hereillä" ollessa, mutta NYT ihan ihmettelin ja ensin luulinkin nähneeni harhoja ja olevan sen mielikuvitukseni tuotetta, mutta ei - katsahdin Sunshinen suuntaan ja näin hänen takanaan pystyn suoran leveän aivan ihanan vihreän pilarin, hämmästyin niin että käänsin katseeni pois ja ajattelin erehtyneeni - käänsin häneen katseeni uudestaan ja se ilmestyi jälleen loistaen taivaallisessa elävässä vihreässä valossaan. Hetken päästä siitä irtaantui kaarena Sunshinen pään ympärille palasia ja olin ihan ihmeissäni.
Katselin taas muualle ja kurkkasin sitten hengetärtämme Tuulaa vanhaa emäntää ja hänen takaan oli vihreä pyöreä iso pallo, kaunis niin kaunis. Katseeni siirtyi sitten keskellä olevaan pieneen pöytään, jonka vieressä oli vesikannu ja sen veireen ilmestyi paksumpi ja ohuempi vihreä pilari, josta jakautui hetken päästä kannun toiselle puolelle vihreä palanen ja ne yhtyivät toisiinsa niin, että kannussa oleva vesi oli vihreää, sitä ihanan taivaallista vihreää, niin elävän sykkivää väriä.

Sen jälkeen vihreä valo liikahteli ja muutti muotoaan minne katsoin. En oikein viitsinyt kurkistella kaikkien päiden taakse, kun minusta tuntui että heiluin kuin heinämies katsoessani jo näiden kahden ihmisen takana olevia väri-ilmeentymisiä. Vierustoverini varpaisiin tuijottelin ja sinne ilmestyi kaksi vihreää valoa ja omiini myös. Nautin niin niiden katselemisesta ja ihmettelin että mikä rauhallinen tunne minussa oli ja kiitin siitä että sain voimaannuttavaa väriä katsella.

Sitten Merja kertoi dekreistä ja kyseli kuka on kuullut niistä, minä innokkaana viittasin, melkein teki mieli sanoa että : Opettaja opettaja minä tiedän mitä ne ovat, hih. Dekreitä olen lausunut autolla ajaessani ja jopa laulanutkin välillä. Ja sitten kun niitä dekreitä aloin kirjoittamaan ylös vihkooni niin koko ajan vihreä valo loisti kynäkädessä etusormen ja peukalon välissä, joten en tiennyt kumpaa seuraisin, sitä vaiko kynän kärkeä kun kirjoitin, sitten lopulta katsoin vain vihreää valoa ja ihan kaunista kirjoitusjälkeä kädestäni tuli.

Dekreitä varten voit tehdä itsellesi listan, mitä asioita haluat ilmeentyä itsellesi tai haluat terveyttä jollekulle. Siitä listasta sitten valitset yhden tai useamman ja teet dekreen.

"MINÄ OLEN läsnäoloni nimeen, kutsun seitsemää pyhää Arkkienkeliä ja heidän valojoukkojaan. Pyydän (joku oma pyhimys) pyhimyksiä, ylösnousseita mestareita ja Arkkienkeleitä ohjaamaan valonne, energianne ja tietoisuutenne siunaamaan kaikkea elämää ja auttamaan minua seuraavien päämäärien tavoittamisessa (katso listaasi) että löydän...... Pyydän MINÄ OLEN läsnäoloani soveltamaan kutsuni oman sieluni ja niiden sielujen parhaaksi, joiden puolesta rukoilen.

Olen itse käyttänyt violettiliekkiä dekreissä, siis kuvitellut sellaisen eteeni, mutta tästä lähtien käytän hopeaviolettia liekkiä koska se huuhtoo jo automaattisesti negatiiviset asiat pois, pelkää violettiliekkiä käyttäessä on muistettava lähettää negatiivisuus pois, muutoin se jää siihen leijaamaan lähelle.

Tässä dekree, joka on helppo muistaa, lausu dekreet aina ääneen, se antaa sille voimaa ja 3,6 tai 9 kertaa rakkaudella ja hartaudella.

Jumalan valo ei koskaan petä
Jumalan valo ei koskaan petä
Jumalan valo ei koskaan petä
Ja rakastettu MINÄ OLEN
läsnäolo on se valo.

Tämän jälkeen Merja tulkitsi nostamamme kortit. Minä otin ensin vain yhden, joten kävin hakemassa tarotkortin vielä. Tarot-kortti tuli Tiede MIEKAT ja siitä toisesta pakasta nostin Romance.

Tulkinta aloitettiin Tiede-kortista, koska se kuulemma nousi voimakkaana esiin ja halusi aloittaa. Zadkiel on tullut luokseni kertoakseen, että hän on opastajani ja turvautuisin häneen enemmän. Kruunuchakrani on auki voimakkaana ja avautuu edelleen tämän retriitin myötä. Henkisyyteen liittyviä oivalluksia universaalista maailmankaikkeudesta avautuu minulle.
Hokemani dekreet - violettiliekki on tuonut Zadkielin luokseni.

Romance-kortti ei tarkoita mitään maallista romanssia, vaan sitä, että Zadkielillä ja minulla on voimakas hyvä yhteys keskenään. Zadkiel vastaa sielutähdestä ja sielutähteäni avataan vieläkin enemmän - pyydä ohjausta Zadkieliltä - hän vie henkisyyttäni eteenpäin.
IHANAA.

Ilta päättyi saunomiseen, uimiseen ja hyvään iltapalaan. Nämä ihanat joutsenet toivottivat tervetulleeksi rannalle.



Tarkoituksenani oli pyytää Zadkieliä opastamaan unien kautta minua ja Jeremieliä muistamaan uneni, mutta toisin kävi. Nukahdin tosta vaan, että naps. Mitä ei kyllä tapahdu koskaan kotona.

Tähän on hyvä päättää kertomukseni ensimmäisestä päivästä, pitkä tarina, mutta sen halusin jakaa teidän kaikkien kanssa, koska se on niin voimaannuttava ja ainutkertainen. Toivon että tästä saa joku itselleen rohkeuden mennä tämänmoisiin retriitteihin - suosittelen sitä lämpimästi.

Wäärälän retriittitarina jatkuu seuraavassa postauksessa lauantaipäivästä.

Pyytäkää enkeleitä uniinne ohjausta antamaan ja Arkkienkeli Jeremieliä, että muistaisitte ne.
Hyvää kaunista yötä.

Rakkaudella Maia


perjantai 24. toukokuuta 2013

Anteeksiantamisesta

Reikikurssilta saimme alla olevat sanat anteeksiantamisesta vapauttavaan ja rauhalliseen olotilaan, sillä anteeksiantamattomuus salpaa energiamme. Se sitoo meidät kuin teräsköydellä kaunamme tai vihamme kohteeseen. Tuomitseminen, suuttumus, kostonhimo, ylpeys ja taipumattomuus ovat myrkkyä sielullemme. Ne pilaavat terveytemme ja estävät meitä edistymästä kehityksen polulla.

Annan anteeksi kaikelle ja kaikille, jotka ovat joskus asettuneet
minua vastaan. Jokaiselle, joka on käytöksellään tehnyt minut 
onnettomaksi tai vihaiseksi, annan anteeksi.
Annan anteeksi kaikelle mikä on ulkopuolellani ja
myös kaikelle mikä on sisälläni.
Annan anteeksi kaiken menneen, nykyisen ja tulevan.
Minä annan anteeksi kaiken.
Annan anteeksi kaikille, joiden nimi herättää katkeruuden tai 
vihamielisyyden tunteita minussa ja jokaiselle, joka herättää
mielessäni kalvavan levottomuuden. 
Annan anteeksi toisille mitä tahansa he ovatkin
tehneet minua kohtaan. 
Annan anteeksi myös sen mitä he ovat tehneet toisille.
Annan anteeksi itselleni. 
Ennen kaikkea kukaan ei määrää minulle kovaa kohtaloa
- ei Jumala eivätkä muut ihmiset - minä teen sen itse.

Olen tullut maanpäälle oppiakseni antamaan anteeksi, ei 
niinkään kenenkään muun kuin itseni takia.
Anteeksianto on henkinen asenne. 
Se on voimakas. Se pystyy parantamaan sairauteni.
Anteeksianto on kehittymistä. Se pystyy tekemään
surevasta iloisen, poistamaan kaikki patoumat
alemman minäni ja korkeamman itseni väliltä.
Se antaa tilaa todelliselle itselleni.

Lähetä lopuksi vaaleanpunaista valoa itsellesi ja toisille. Se ympäröi meidät kaikkisella rakkaudella.

Tämähän ei tarkoita sitä, että kulkisimme aina ruusuilla tanssien, ettemme saisi olla persoonallisia ihmisiä, jotka loukkaantuvat ja suuttuvat. Ne ovat luonnollisia ihmisen elämään kuuluvia asioita, jotka koskettavat meitä jokaista, valitettavasti me emme asu maailmassa, jossa kaikki olisi toisin - rakkaudellisessa, pyyteettömässä maailmassa - , mutta meidän ei tarvitse ruokkia mielipahaamme eikä suuttumustamme, vaan päästää siitä irti ja nämä sanat kun luen joka aamu niihin sydämestäni upoten - koen ennenkokematonta rauhan tunnetta ja sen tahdon säilyttää ja nyt myös jakaa teidän kaikkien kanssa.

Upeaa tätä päivää rakkaudella Maia

maanantai 20. toukokuuta 2013

Sunnuntain reikipäivä

Eilen en jaksanut enää tehdä postausta, olin niin täynnä valtavaa energiaa ja iloa että tahdoin sen pitää aivan pienen hetken itselläni ja tunnustella sitä ja ihmetelläkin.

Sunnuntaiaamuna kun heräsin niin olin niin täpinöissäni ja into piukeena lähtemään kohti kurssipaikkaa, opettajan ihanaa rauhaisaa kotia. Tuntui kuin autoni oli saanut jonkun imun kun se kiisi eteenpäin, vähän piti toppuutella itseäni, että älähän nyt sentään sakkoja ota. Aina vain huomasin ajavani lujempaa ja lujempaa.

Oli mukava nähdä muut. Päivän aikana tuli tunne kuin olisimme tuttuja vuosikymmenten takaa ja näin sulautuneet jälleen yhdeksi kaveriporukaksi. Alkuperäistä reikin historiaa kuulimme, josta haluan tehdä eri postauksen myöhemmin.

 Aamupäivällä saimme sen päivän virityksistä ensimmäisen. Rentouduimme ensin kaikki lattialle pötkölleen 10 min ja sen jälkeen opettaja otti yhden kurssilaisista viritykseen. Itse kun makasin siinä lattialla näin lämmintä punaisen eri sävyistä väriä ja sitten siihen tuli silmä, ikään kuin vähän sivusta katsottuna niin äärettömän lempeä ja tummaripsinen. Se tuli ja meni näkökentässäni ja tunsin niin sanoinkuvaamatonta rauhaa sielussani.
Kuulin kun opettaja tuli hakemaan toista oppilasta ja minä hoin - en tahdo nyt - en tahdo nyt - en tahdo nyt. Eikä minun vuoroni tullut kuin vasta viimeisenä, ihmeellistä. Sain nauttia siitä voimakkaasta näytöksestä silmieni edessä silmät kiinni.
Opettajalta kysyin, että oliko joku syy kun otit minut viimeiseksi, niin hän sanoi, että oli tulossa minun luokseni, mutta kääntyikin ottamaan toisen, sellainen tunne hänellä oli.

Kun sitten omalla vuorollani menin huoneeseen, jossa viritys annetaan en oikein meinannut pysyä tuolissa, niinpä tunsin ihan selvästi kuin takanaani joku olisi tarttunut lempeästi lantiostani kaksin käsin kiinni ja juurruttanut minut tuoliin. Huoneessa olimme vain me kaksi opettaja ja minä. Enkelitkö pitivät minut tuolissa :).
En voi edes kuvailla mitkä tuntemukset minussa oli tuon virityksen aikana - ihmeellistä, rauhaisaa, varmuutta olemassa olostani ja kaikkea muutakin.

Ja kaikkein ihaninta oli kun purimme näitä tuntemuksiamme yhdessä niin toinenkin kanssakulkijani oli nähnyt silmän viritystä saadessaan, kolmas silmän muotoisen ilmiön, mutta ei varsinaista silmää rentoutustilanteessa, huikeeta.

Päivä lensi siivillä ja paljon asioita opittiin - itsemme hoitamista, parityöskentelynä annettiin hoitoa toiselle ja mikä vahva energeettinen lämpö kulkikaan välillämme, huone oli niin kuuma ja hikipäässä  kaikki. Opimme lapsen reikittämistä leikin avulla myös.

Viimeinen viritys tai ns. sulku sitten iltapäivällä. Valonvälähdyksiä häivähteli nauhana kun pidin silmiäni kiinni, pientä pyörittävää liikettä ihan pakosti yläkehossani. Juhlallista. Olin saapunut reikiperheen luo.

Saimme todistuksen ja suloisen kortin joka osui niin nappiin jokaiselle. Korteissa oli joku kuva ja lause, jota ihmettelimme että mitenkä opettaja onkin osunut niin oikeaan, mutta valintahan on tapahtunutkin ylhäältä käsin :)

Varmaan minulle ponnahtaa muistista vielä paljon näiden kahden päivänä aikana tapahtunutta, jota en voi käsitellä kerralla kaikkea. Tänä aamuna kun heräsin niin annoin itselleni reikihoitoa ennen kuin nousin vuoteesta ylös. Laulellen tulin keittämään aamuteetä ja teille postaamaan kokemustani.

Nyt lähden ulos pihalle kertomaan kukille ja puille, pensaille, että olen ollut reikikurssilla, sillä eläviä elementtejähän nekin ovat.

Rakkaudella Maia

lauantai 18. toukokuuta 2013

Ensimmäinen reikikurssipäivä

Siis aivan mieletön päivä tänään. En tiedä mistä oikein aloittaisin. No, ensinnäkin olin menossa päivää liian aikaisin reikikurssille, onneksi huomasin torstai-iltana osoitetta tarkistaessani reikikutsusta, että ehei sehän on vasta lauantaina :). Niin täpinöissäni olin, etten oikein saanut nukuttuakaan. Unet olivat nykyisen elämän ja utopiaelämän väliltä, ihan kuin olisin elänyt yöni rinnakkaistodellisuudessa.
Kun saavuin reikiopettajani luo samaan aikaan osui nuori nainen kanssani, joka oli niin virkeäsilmäinen että tulin oikein iloiseksi itsekin. Sisällä sain lämpimän halauksen ja sydämellisen tervetulotoivotuksen. Kun kerroin omasta aikeestani tulla päivää aikaisemmin kaikki räjähtivät nauramaan ihan hervottomana. Kun nääs kaksi muuta oli tullut tuntia liian aikaisin ja opella oli ollut vielä paplarit päässä :)) Olivat kuulemma tulleet sellaisella tempolla sisään (luulivat olevansa myöhässä) vielä kaiken lisäksi, että ope käski ne pitkälleen sohville rauhoittumaan siksi aikaa kun sai itsensä kuntoon hih hih.

Meitä oppilaita oli siis neljä sekä masteroppilas sekä opettaja. Tunnelma oli niin iloinen ja energiaa pursuava. Kokemuksista puhuimme keskenämme ja opettaja selvitteli reikin periaatteita. Saimme kaksi reikiviritystä ja huomenna vielä kaksi. Opettaja näytti kädestä pitäen miten hoidamme ja jokainen vuorollaan saimme olla sekä hoidettavana että hoitajana. Siinä vuorollani kun olin pitkällään hoitovuoteella niin kyllä oli lämmin ja suojattu olo, kun kaikki olivat ympärilläni. Naurua riitti kovasti ja ajatukset lensivät. Mukavan leppoisa meininki, mutta kuitenkin kunnioitusta herättävä kokemus. Opettaja selitti ja me kyselimme jos mieleen tuli kysymyksiä.

Jotenkin tuntuu että sanat eivät oikein riitä kertomaan päivän kokemusta, en osaa pukea päivää sanoiksi niin kuin sen tunsin, eli jokaisen on se itse koettava ymmärtääkseen miltä se tuntuu ja minkälaista se reikikurssi on. Saamamme opetus oli ikivanhaa alkuperäistä reikiä, japanilaisen tohtori Mikao Usuin elvyttämä perinne 1800-luvun lopulta. Reikihän ei ole sidoksissa mihinkään uskontoon, eikä se myöskään ole ristiriidassa minkään uskonkäsityksen kanssa. Reikihoidolla ei voi vahingoittaa ketään. Se auttaa jokaista elollista: ihmistä, eläintä, kasvia.

Kurssimme venähti 1,5 h pitemmäksi ja aikakäsite sai itselleni niin kuin muillekin aivan uuden ulottuvuuden, sitä ei yksinkertaisesti ollut :)
Nyt olen löylytellyt pihasaunan lauteilla ja ihmettelen vaan mitä kaikkea koin. Huomenna on uusi kurssipäivä ja sitten vähän lisää, ehkä aivonikin ovat jo järjestelleet kaiken kokemani vähän parempaan järjestykseen eikä ole niin ... en osaa sanoa mikä olo minulla on, mutta nyt oikein kauniita unia teille ja rauhaisaa sellaista.

Huomiseen rakkaudella Maia

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Taikavoima - Rhonda Byrne

Aamuni alkavat nykyään kiitollisuuden luettelolla ja niitähän on hämmästyttävän paljon. Kyse on Rhonda Byrnen kirjoittamasta Taikavoima-kirjasta. Tänään on 8 taikavoimapäivä ja kiitän kaikesta ruuasta minkä syön ja ajattelen kiitollisuudella kaikkia niitä, jotka mahdollistavat tämän ruuan saapumisen pöytääni saakka.
Ihmeen paljon kiitollisuuden kohteita on. Enpä ole aiemmin tullut juurikaan ajatelleeksi näin pohjamutia myöten ruokaa, joka on pöydässäni.

Eilen olikin positiivisuuden päivä, eli oli ajateltava kaikista asioista positiivisesti ja jos sitten mieli lipsui (ja lipsuihan se ja pahasti) piti ajatella heti perään - mutta, olen kiitollinen tästä......
Olen pitänyt itseäni positiivisena ihmisenä ja luullut että ajattelen hyvinkin positiivisesti asioista, mutta hui kauhistus, en ole lainkaan sitä. Päivä meni niin pipariksi harjoituksen osalta kun olla voi. Olin töissä ja kuin ihmeen kaupalla eteeni viskattiin asioita toisen perään niin että positiivisuus lensi romukoppaan. Vaikka kuinka yritin ajatella perään - mutta, olen kiitollinen tästä koska jne. - se ei onnistunut, tulin vain turhautuneeksi ja jotenkin äkäiseksi. Oloni oli hyvin raskas ja tuntui kuin happikaan ei riittäisi.
Illalla nukkumaan mennessä kävin päivääni läpi ja ajatukseeni tuli, että minua koeteltiin toden teolla enkä läpäissyt sitä. Keräsin kaikki asiat - tai no melkein kaikki - negatiivisena energiana itseeni ja oloni sen myötä oli aivan mahdottoman väsynyt ja kuin hartioilla olisi ollut raskas taakka.

On yllättävän vaikeata olla ajattelematta kielteisesti kaikista asioista ja en tiedä onko se loppujen lopuksi tarpeellistakaan, asioista voi ajatella kielteisesti, mutta kuitenkin voi pohtia positiivista lopputulosta.

No tänään on uusi päivä ja harjoittelen kielteisyydestä pois oppimista, Ihmeen helposti mieleen tulee kielteinen ajattelutapa, tulee ajateltua sitä pahinta asioista joita eteen tulee. Johtuneeko siitä, että on ollut niin monesti taisteltava omasta puolestaan ja oltava puolustuskannalla. On toki tilanteita, joissa positiivisuus on pulpahtanut pintaan heti niin että on ihan ihmeissään ja riisuu sitten oman suojavarustuksensa ja taistelutahtonsa laannuttaen. Opeteltavaa on paljon ja innolla avaan Taikavoima-kirjan kunkin päivän harjoituksiin.

Positiivista päivää teille - rakkaudella Maia.

torstai 28. helmikuuta 2013

Ikääntymisestä ja joogasta

Hyvin usein kuulee sanottavan, että kun olen sen ja sen ikäinen en voi tehdä sitä taikka tätä. Siihen syyllistyn itsekin, mutta ajatuksia on muutettava ja tämä kanavointi antaa potkua uusille ajatusmalleille.

Uusista ajatusmalleista puheenollen, muutama kuukausi on mennyt ja olen päässyt eroon kahvista. Ensin jätin päiväkahvit ja ns. kyläkahvit, join vain aamuisin ja nyt en edes sitä. No ehkä kerran kuukaudessa nautin kupillisen hyvää kahvia leivonnaisen kera ja se maistuu todella hyvältä.

 Nyt on pähkäilyvaiheessa ruokailutapojen muuttaminen, sitä olen työstänyt mielessäni jo parisen kuukautta, vielä en ole valmis siihen. Yhä enemmän kasviksia ja hedelmiä listalle, toisin sanoen raakaravintoa. Terveellistä ruokaa meillä kyllä syödään, mieheni nimittäin harrastaa trialthonia, joten senkin tähden ruuan on oltava muuta kuin einestä.
 Mutta pikkuhiljaa muutoksia tulee, päivittäiseen joogaamiseen olen lisännyt kolmannenkin joogan. Helppoja, virkistäviä ja notkistavia liikkeitä. Sen tunnen jo esim. niskaa kääntäessä - enää ei narise eikä tunnu kipeältä ja niska kääntyy paljon pidemmälle kuin ennen. Sivupalkissa harjoittamani joogat.

Valoa päiväänne rakkaudella Maia!


IKÄÄNTYMISPROSESSI EI OLE VÄLTTÄMÄTÖN

Crimi: Ikääntymisprosessi ei ole välttämätön


Enkelioppaita kanavoinut Taryn Crimi ( angelicguides.wordpress.com)
29.11.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tänään haluaisimme keskittää huomionne ikääntymisprosessiin. Siihen liittyy monia syvään juurtuneita uskomuksia ja haluaisimme valaista vähän aihetta. Maailmassanne on monia, jotka uskovat, että ikääntyminen on vääjäämätöntä, että se on taattu ja itsestään selvä asia. Haluaisimme kuitenkin informoida teille, ettei tilanne ole itse asiassa näin.

Nimittäin ihmiskeho tarkoitettiin uudistumaan jatkuvasti eikä sen ollut siksi koskaan tarkoitus rapistua. Tämä uskomus ja ymmärrys on kuitenkin kauan sitten kadotettu Lemurian ja Atlantiksen sivilisaation tuhoutumisen myötä. Ihmiskeho korjaantuu ja uudistuu edelleen sairauksista, kuitenkin uskomuksenne määräävät aina sen, mitä koette. On monia, jotka etsivät vastalääkettä ikääntymisprosessiin, koskaan todellisuudessa oivaltamatta, ettei sitä voi löytää pullosta tai pilleristä - sen voi löytää sisältä. Haluaisimme auttaa teitä ymmärtämään tätä paremmin.

Tiesittekö, että generoitte täysin uuden fyysisen kehon joka 10. vuosi? Ne solut jotka muodostivat luunne, lihaksenne, elimenne ja kudoksenne 10 vuotta sitten, on kaikki korvattu. Miksi ihmiskeho silti ikääntyy? Koska uskomuksenne sanovat niin tapahtuvan. Otetaanpa yksinkertaiseksi esimerkiksi arpi, mikä teillä on ollut niin kauan, kuin voitte muistaa. Solut uudistuvat jatkuvasti ja lopulta ne kaikki on korvattu, miksi ihmisillä silti on arpia? Siksi että jatkatte niiden luomista! Uskomuksenne sanovat, että teillä on arpi tietystä tapahtumasta lapsena. Uusia soluja luodaan muodostamaan tuo arpi. Tietäkää, että on täysin vallassanne luoda soluja, joissa ei ole tätä muodostelmaa - päätös riippuu aina täysin teistä.

Sekä Atlantiksen että Lemurian sivilisaatio tiesi hyvin, että keho oli tarkoitettu kestämään erittäin pitkään. Elinkaari oli noin 500 vuotta, ennen kuin keho alkoi rappeutua. Heidän kehonsa oli rakennettu samalla tavalla kuin teidän, heillä ei kuitenkaan ollut sitä uskomusta, että keho vanhenee. Sanoisimme, että tällä hetkellä terveen ihmisen keskimääräinen elinkaari on noin 75 vuotta. Tämä on huomattavasti pidempi kuin vain muutama sata vuotta sitten planeetallanne, se on kuitenkin kaukana useista sadoista vuosista.

Myös kollektiiviuskomuksenne siitä muuttuu, miten kauan ihmisen "pitäisi" elää. Nyt teistä on hyväksyttävää elää tuplasti se, mitä ihminen eli muutama sata vuotta sitten, ja elinkaarenne pitenee jokaisen uuden sukupolven myötä. Monet väittävät, että teknologia ja terveydenhuolto sallivat nyt ihmisen elää pidempään. Kerromme kuitenkin teille, että muuttuneet havaintotapanne ja uskomuksenne ovat sallineet sellaisen teknologian ja terveydenhuollon luomisen.

Maailmassanne tulee aika, jolloin te ette enää vanhene. Sanoisimme tällä erää, että useammat ja useammat teistä elävät paljon pidempään kuin ihmiset tallennetussa historiassanne. Eläminen 150-vuotiaaksi on normi melko lähitulevaisuudessa. Nyt teknologia ja tiede jatkavat yhteistyötä ikääntymisprosessin hidastamiseksi. Tietäkää kuitenkin, että kollektiivinen uskomusjärjestelmä työntää näitä tieteellisiä edistysaskelia - ei toisinpäin. Tietäkää, että tulee varmasti aika, jolloin pystytte itse estämään vanhenemisprosessin pelkästään omilla uskomuksillanne.

Ihmettelette varmaan, miksi ihmisen pitäisi kuolla ollenkaan, jos keho jatkuvasti uudistuu. Tämä on upea kysymys ja sanoisimme, että sen tarkoitus on antaa teidän "nollata", poistua tästä todellisuudesta ja reinkarnoitua toiseen kokemukseen eri järjestelyn kera, mikä antaa uusia haasteita, uusia kokemuksia ja uusia suhteita.

Tietäkää, että korkeammissa ulottuvuuksissa emme ole ainoastaan ikääntymättä, vaan emme koe myöskään kuolemaa niin kuin te täällä kolmannessa ja neljännessä ulottuvuudessa. Fyysisen kehon kuolemisen sijasta poistamme vain fokuksemme tai energiamme tuosta todellisuudesta, sitten kun olemme käyneet läpi kaiken, mitä haluamme kokea. Vaihdamme vain fokuksemme yhteen monista muista todellisuuksista, joiden osa olemme.

Emme näe kuolemaa surullisena tapahtumana korkeammassa ulottuvuudessa, vaan silloin on tavanomaista juhlia. Tämä voi kuulostaa oudolta täällä matalammissa ulottuvuuksissa oleville, koska tunnette suurta surua havaitusta menetyksestä. Kuitenkin ollessasi korkeammissa ulottuvuuksissa tiedät, ettet ole koskaan ilman yhteyttä toisiin olentoihin. Olet vapaa yhdistymään niiden kanssa aina, kun haluat. Sanoisimme, että se on samanlaista kuin teidän näkemyksenne collegesta valmistumiseen. Opiskelija on oppinut kaiken, mihin hän on ryhtynyt tuolla opintoalueella, ja nyt hän on valmis uuteen kokemukseen. Juhlitte tuon opiskelijan saavutuksia, ettekä sure menetystä, koska tiedätte, että hän on suorittanut suuren tehtävän ja valmis seuraavaan osaan elämässään. Vain se ettei hän ole enää collegessa, ei merkitse, että hän lakkaa olemasta. Tämä on hyvin samanlaista, kuin oma tapamme nähdä kuolema.

Miten siis voitte muuttaa uskomuksianne ikääntymisestä? No, hyvin yksinkertaisesti ilmaistuna: odottakaa, että te ette ikäänny. Ei ole mitään syytä, miksi pitäisi. Hymyilemme, koska ihmisillä on taipumus tehdä paljon monimutkaisempia monista asioista, mitkä ovat todellisuudessa hyvin yksinkertaisia omasta perspektiivistämme. Käsitämme kuitenkin, miten valtavaa tietoisuushyppäystä vaatisi lopettaa ikääntyminen maailmassanne yhdessä yössä. Ehdottaisimme kuitenkin, että alatte tarkastella omia uskomuksianne ikääntymisestä.

Katselkaa ympärillenne ja näette monia samanikäisiä ihmisiä ja jotkut näyttävät paljon nuoremmilta ja toiset paljon vanhemmilta. Miksi näin on? Heidän uskomuksensa määräävät, miten he kokevat ikääntymisen. Jotkut vanhenevat hyvin sujuvasti, kokematta koskaan tiedollisten kykyjen heikentymistä, kun taas toiset kokevat merkkejä vanhenemisesta jo kauan ennen, kuin heitä pidettäisiin vanhana. Tiede oppii lopulta, että vanhenemisella ei ole mitään tekemistä geneettisen perimän tai solujen vääjäämättömän rappeutumisen kanssa, vaan mielen odotusten.

Mitä ovat uskomuksenne vanhenemisesta? Haluatteko muuttaa niitä? Miten vanha olette, kun odotatte kokevanne ikääntymisoireita? Odotatteko saavanne ryppyjä vanhetessanne? Odotatteko, että teillä on harmaat hiukset ja kuljette kepin kanssa? Vai odotatteko, että teistä tuntuu pirteältä ja olette täynnä nuoruutenne energiaa? Tietäkää, ettei uskomuksianne voi koskaan pitää salassa - ne näkyvät aina kasvoiltanne kaikille. Miten kauan odotatte olevanne nuori?

Toivomme, että tämä viesti on jollain tapaa palvellut teitä.

Rakkaudessa ja valossa, olemme Enkelioppaitanne.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

lauantai 16. helmikuuta 2013

Oivalluksia

Perjantaina huomasin, että kasvoni olivat muuttuneet, vasen poskipääni oli koholla ihan eri tavalla kuin oikea. Tutkailin jonkun aikaa ihmetellen moista, painelin ja sivelin ja kyllä se oli huomattavasti korkeampi kuin oikea. Ei tuntunut aralta eikä mitenkään kipeältä. Mieleeni tulikin Deepthin kirjoitus siitä, kun hänkin oli huomannut kasvojensa erilaisuuden silloin tällöin.
Minulla on jotenkin tuo vasen kehoni puoli kokenut "kohennuksia", nivelrikot, ihottuma-alueet ovat sijoittuneet myös sinne puolelle ja nyt poskipääni. Ajattelin tämän kaiken olevan jotakin puhdistusprosessia itsessäni ja sille antoikin vahvistusta Adonain blogissa oleva kanavointi, josta pätkä tässä ja kokonaisuudessaan kanavointi täällä.

Eilen illalla ennen tämän viestin nauhoittamista virityin katsomaan, mikä olisi yhtenä teemana edessä olevassa kuussa. Tavallisesti minulle annetaan sanoja ja käsitteitä ja minulle annettiin nytkin muutama tänä aamuna, jotka kerron hetken kuluttua, mutta eilen illalla minulle näytettiin kuva. Kuva oli siitä, että tämä on meille käännekohta - tammikuusta helmikuuhun, mutta tunnemme sen oikeastaan helmikuussa. Ennen tätä, muutaman viime vuoden ne energia-aallot joita olemme kokeneet ihmisinä, ovat olleet enemmän pystysuoria, kuin tulevat olemaan. Menemme nyt enemmän vaakasuoraan jaksoon. Selitetään.

Jos ajattelet pressopannua, mitä painetaan alaspäin ja se puristaa kaiken kahvin ja veden lasiin, niin olemme aiemmin kokeneet hyvin samanlaista painamista ylös ja alas (energeettisesti). Meistä on siis nopeasti työnnetty ja puristettu noita asioita läpi, jotka meidän tarvitsi puhdistaa tai muuttaa. Fyysinen terveystila ilmensi usein tätä, minkä vuoksi monet ihmiset ovat olleet sairaita pari viime kuukautta, koska se on yksi tapa puhdistaa tiheää ja vanhaa energiaa. 

Olemme kaikki vähän erilaisia. Joillakin meistä on taipumusta prosessoida enemmän tunteiden kautta, joillain fyysisemmin, joillain mielen kautta ja tavallisesti me kaikki prosessoimme kaikilla näillä tavoilla jossain määrin. 

Aika on toinen asia, josta olen ihmeissäni, joskus tuntuu, että sitä on vaikka kuinka paljon eikä se mene eteenpäin ollenkaan - kerkee tekemään vaikka mitä ja kelloa katsoessa huomaakin, että aikaa on mennyt vasta ihan vähän. Näitä ns. "pysähtyneitä" päiviä on ollut vain muutama. Eräs lauantai oli kyllä aika hauska, kun työpaikalla siitä puhuttiin ihan yleisesti, että mihin on aika kadonnut, kellot seisoo - päivä oli kiireinen ja yleensä silloin aika rientää lentämällä, mutta nyt se venyi ja venyi. Eikä ollut edes väsynyt olo niin kuin kiireisinä päivinä yleensä on. Olisin pistänyt sen omaan hitaaseen päivääni, jos ei niin moni olisi sitä puhunut ja ihmetellyt, - että yleensähän näin käy hiljaisina päivinä kun ei näy asiakkaita - eikä tällaisena kiireisenä päivänä. Mielenkiinnolla odotan lisää "pysähtyneitä" päiviä :)




Pysähtynyt aika kameran linssin läpi.