Näytetään tekstit, joissa on tunniste kanavoinnit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kanavoinnit. Näytä kaikki tekstit

tiistai 3. syyskuuta 2013

Viestiä Siriukselta

Kerroinkin vähän olotilastani tuossa ed. postauksen kommentissa - maailmanlaajuista valomeditaatiota koskien - arvelin jonkun ihan tietoisesti häiritsevän omaa keskittymistäni esim. meditaatiossa. Välillä tuntuu, kuin putoaisin ns. kärryiltä sen takia etten saa otetta henkiseen puoleeni. Oikeastaan tämä on ilmennyt nyt ihan lähiaikoina. Ehkä se johtuu siitä, kun töissä työnkuvani on muuttunut. Olen opetellut uusia asioita ja saanut uudenlaista vastuuta ja olen tyytyväinen tähän työjärjestelyyn todella. Pääsen töistä jo klo 13 ja viikonloput ovat vapaita, mutta ehkä tämä uuden oppiminen kiireen keskellä (meitä on vain kaksi, jotka hoidamme osastoa, vaikka töitä olisi toisinaan jopa neljälle), on vienyt ajatukseni liiallisesti työmaailmaan ja henkisyys on saanut jäädä vähemmälle. Luonteeltani olen perfektionisti, tahdon onnistuvani työssä ja että mitään keskeneräistä en jättäisi taakseni. Hyvin herkästi työssäni tavarat kasautuvat, jollen saa niitä eteenpäin saman päivän aikana. Ylitunteja on tullut tällä viikollakin joka päivä. Pari virhemokaakin olen tehnyt, listoja hävyksissä ja olen suuttunut siitä itselleni todenteolla, vaikka se nyt ei loppujenlopuksi maata merelle ole vienyt. Asiat ovat korjautuneet, mutta hidastaneet päivän muita askareita. Kiire, kiire, kiire ja tahto saada paljon aikaiseksi. Ehkä on aika vetää itseään taas sydänkeskukseen päin, keskittyä olennaiseen ja muistella sitä minkä olen vasta (mukamas) oppinut - olla tässä hetkessä, tehdä se minkä pystyy ja nauttia aikaansaannoksistaan. Miten helposti sen unohtaakaan. MUTTA tästä on hyvä jatkaa taas kun pysähtyy miettimään missä mennään.

Adonain blogista, jota seuraan ihan päivittäin sen hyvien kanavointikirjoitusten takia, löytyi osakseen selitys  olotilalleni.

VIESTI SIRIUKSEN ARKKIENKELI HERMEKSELTÄ

(lightworkers.org)
31.8.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tervehdys kanssavalo-olennot! Tulen luoksenne nyt, kun tietoisten ihmisten lukumäärä kasvaa uusille tasoille. Todella upeaa, tämä johtaa säännöllisempiin viesteihini. Kuten olen todennut viimeaikaisissa sessioissa, ilmennyn useampien ihmisten mieleen nyt ja tämä johtaa suurempaan selkeyteen ja toistumistaajuuteen välillämme. Enää ei voi kieltää, että muutos on meneillään ja on ollut jonkin aikaa jo. Jotkut eivät ole vielä tunteneet sitä ainoastaan siksi, että kaikki kehittyvät omalla tahdillaan.

Tulen puhumaan tästä aiheesta - kehittymisestä. Kuten on todettu, näette niitä, jotka tulevat tietoiseksi, ja niitä jotka pysyvät tietämättömänä. Tämä johtaa pian pisteeseen, missä ne jotka ovat tietoisia, alkavat nähdä uskomattomia ja hämmästyttäviä asioita taivalla ja itsessään, mitä toiset eivät voi nähdä. Tämä johtaa jonkinlaiseen kaaokseen ja hämmennykseen, kun ne jotka ovat tietoisia, huomaavat vaikeaksi puhua toiselle siitä, mitä he näkevät ja tuntevat. Heitä nimitetään hulluksi tai harhaiseksi. Filosofi Plato oli tosiaan oikeassa - luolavertaus ilmentyy nyt. Varautukaa tähän ja suojautukaa niiden kaaokselta ja hämmennykseltä, jotka pysyvät tietämättöminä. Antakaa heidän kulkea omaa tietänsä, paljastakaa heille vain se, minkä haluatte paljastaa.

Tämä johdattaa minut seuraavaan viestiini toisten antamisesta kulkea omaa tietään. Riippumatta siitä, mitä sanotaan, useimmat ihmiset eivät pysty vahvistamaan jotain totuudeksi, ennen kuin se ilmestyy heidän omien silmiensä eteen. Näköaistista on tullut monille hallitsevin voima tässä maailmassa. Näin Illuminati ja pimeä salaseura voivat kontrolloida monien mieliä tehokkaasti. Heidän symbolinsa - kaikkinäkevä silmä - paljastaa tämän. Näkökyky voi sokaista monet muiden mielen aistien kehittämiselle. Monet tuntevat, että jollei jotain voi nähdä, se ei ole todellista. Tämä ei kuitenkaan voi olla yhtään kauempana totuudesta. Alkakaa keskittyä muihin aisteihinne ja muihin mielenne aisteihin ja tekin vahvistatte tämän. Hajuaisti voi havaita kaasuja, joita silmä ei näe. Kuuloaisti voi havaita taajuuksia, mitä ei voi nähdä. Monille on tullut standardiksi nähdä vain silmillään. Tuloksena on nyky-yhteiskuntanne. 

Tulee laukaisijoita, jotka teidän on tiedostettava. Laukaisijoita jotka eivät herätä ainoastaan tietämättömiä, vaan herättävät lisää niitä, joista on tullut tietoisia. Näitä voi ilmentyä monissa muodoissa, kuten myrskyinä jotka ovat ankarampia, jotenkin erilaisia kuin muut myrskyt. Se voi ilmentyä myös kiistämättömänä synkronismina tietoisissa kokemuksissanne. Yksi muoto on, että asiat jotka ovat pitkään näyttäneet ainoastaan science fictionilta tai fantasialta, ilmentyvät. Älkää epäilkö niitä, teidän on luotettava aina omiin tuntemuksiinne. Teidän on opittava seuraamaan sisäistä ääntä, mikä opastaa teitä kaikkia, vaikka se toisinaan saattaa näyttää epäloogiselta tai irrelevantilta. Jos alatte seurata sitä epäilemättä, se opastaa teidät valaistumispolulle. Se auttaa kehittämään edelleen toisia mielenne aisteja, kuten telepatiaa. Usein kun ajattelette jotain toista, hänkin ajattelee teitä. Luottakaa siihen, mitä tunnette, ja puhukaa siitä! Saamanne reaktiot tulevat yllätyksenä ja lisäsynkronismi antaa vahvistusta ja motivaatiota.

Kun alatte vahvistaa lisää näitä kosmisia laukaisijoita, teille annetaan jumalaista tietoa. On asioita, jotka vain tiedätte, vaikka ette pystykään selittämään niitä toisille. Siriuksen arkkienkelijoukko on katsellut teitä kaikkia ja muodostamme yhteyksiä nyt niiden kanssa, jotka ovat valmiita työskentelemään kanssamme. Tietäkää, että olemme täällä, ja silloin kun kutsutte meitä, vastaamme tavalla tai toisella riippuen omasta henkisen ja tietoisuuskehityksenne tasosta. Pyydämme teitä pysymään kärsivällisenä, koska kutsuunne vastaaminen saattaa kestää jonkin aikaa lineaarisesti, mutta tietäkää, että jokaiseen kutsuunne vastataan lopulta.

Tietoisessa kokemuksessanne tapahtuu nyt paljon häiriötekijöitä. Tietäkää, että kun tämä muutos ilmentyy enemmän, nämä häiriötekijät lisääntyvät. Pimeä salaseura kamppailee säilyttääkseen harhakuvan vallastaan teihin. Tämä ilmentyy propagandana, kuten sota, katastrofit, kauhu ja epätoivo. Älkää antautuko negatiivisille tunteille, mitkä ruokkivat niitä! Suojatkaa itsenne mielenne voimalla tietäen, että häiriötekijöiden tarkoitus on pitää ihmiset tietämättömänä siitä, mitä heidän omassa olemuksessaan tapahtuu.
 

Keskittykää sisäänpäin, siihen mitä voitte kontrolloida ja se mikä on ulkopuolellanne, alkaa muuttua kanssanne. Älkää antako tunteiden hallita teitä, vaan hallitkaa tunteitanne. Reaktiot määrittelevät teidät. Äärettömässä rakkaudessa katselen teitä tällä tavalla. Siunauksia valossa!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Rakkaudella Maia


lauantai 27. heinäkuuta 2013

Kadonnut päivä ja jumitusta

Sainpa taas selityksen olotiloistani enkelioppaiden kanavoinnista (Adonai blogi). On tuntunut niin kummallisen jumitukselta ja kärsimättömältä olo, kun mitään ei tapahdu, tai oikeastaan ei tapahdu tarpeeksi nopeasti omasta mielestäni. Mieheni kanssa "menetimme" yhden päivän, joka tuntuu ihan käsittömättömältä. Olin huomannut juuri itse, että olen harpannut tiistaipäivän yli, kun mieheni sanoo: Kuule! Omituista, minulta on kadonnut tiistaipäivä, mitä silloin tapahtui ja mitä tehtiin. - Ei harmainta aavistustakaan. Keskustelimme tästä keskiviikkona ja totesimme, että no huh huh, jännä juttu.

Enkelioppaiden kanavoinnissa kerrotaan jumissa olemisesta ja putoamisesta energiassa. Sitä odottaa jotenkin, että kasvua tapahtuisi koko ajan ja nopeassa syklissä ja kun näin ei tapahdukaan, seuraa ahdistusta ja turhautumista. Ainakin itselläni.

 Kanavoinnissa kerrotaan myös, että tuomitsemalla menneisyyden vedän sen puoleeni, oppiakseni ymmärtämään että olen kasvanut ja voin reagoida ja hallita menneisyyteni paremmin, eli ei menneisyyden kokemuksia tarvitse syytellä eikä arvostella - ei ajatella niitä negatiivisesti, vaan kääntää ne positiivisuuden puolelle, sillä ne kasvattavat ja tekevät meistä sen ihmisen mikä meidän pitää olla.

Tähän lopuksi runo ja ottamani kuva luontopolulta pari kesää sitten.



Polullasi ihminen, rakasta

jokaista vastaantulijaa
jokaista ohikulkijaa
jokaista pysähdystä

ne ovat tarkoituksella 
sinulle annettu.

Polullasi ihminen, nauti

yhteistyöstä
opettavista sanoista
kädenojennuksista

kaikki on sinulle
lahjaksi luovutettu.

Polullasi ihminen, kiitä

kohtaamisista
matkan jatkumisesta
vaihtelusta elämän

suuresti sinä ihminen
olet rakastettu.

Siivellä
Heli Kolho ja Tuula Turunen


Valoa ja iloa
Rakkaudella Maia

lauantai 20. heinäkuuta 2013

Valoaalto ja uudelleenkalibrointi korkeammille tietoisuustasoille


Valoaalto alkaa 26.7 ja kestää 12.8 saakka, jolloin valoaalto uudelleenkalibroi planeettataajuuksia korkeammille tietoisuustasoille.
ja kun astutte tähän kultaiseen valoaaltoon, on tärkeää, että muistatte vain pysyä keskuksessanne, mikä on sydän, ja pitää valokehon säteilevänä ja puhtaana. Muistakaa, että moniulotteisessa tilassanne gravitaatiokeskus on sydän. Hengittäkää sydämestä, hengittäkää valoa ja rakkautta tuosta keskuksesta, mikä on pyhä sydämenne.
Sitten muistakaa aina MAADOITTUA yhdistymällä maatähtichakraan jalkojenne alla ja sitten maasydämeen maan keskuksessa ja sallikaa sydämenne synkronoitua maan sykkeeseen, kun se sykkii harmoniassa kosmisen elämänsykkeen kanssa.

Sitten muistakaa myös yhdistyä sielutähtichakraanne, mikä on kruunuchakran yläpuolella ja missä sielunne sijaitsee. Vetäkää tuota energiaa kruunuchakran kautta sydämeen, niin että se käynnistää jumalaisen kipinän sydämessä. Tuntekaa, miten sielunne ja henkenne sekoittuu jumalaisen kipinänä kanssa luomaan enkeliolemuksenne jumalaisen liekin sydämeen.
Sitten tuntekaa myös solaarichakranne avautuvan ottamaan vastaan ja integroimaan energioita auringosta ja jakamaan niitä valokehossanne. Myös galaktinen chakra sallii valoaaltojen Galaktisesta keskuksesta integroitua valokehoon ja täyttää sen säteilevällä jumalvalolla.

Jumalainen energia ja säteily integroidaan ja jaetaan uuden maan valoverkoissa - sydämestä sydämeen!
Tuntekaa, miten tuota säteilevää valoa välitetään sydänverkossa valotyöntekijöitä valonsotureille ja koko valoperheelle, kun uusi maa ilmeentyy!
Ja tietäkää, että riippumatta siitä, missä olette ja mitä teette, SINÄ olet valomajakka ja tulevan valoaallon säteilevä ja kirkas kanava!

Täällä voit lukea lisää.

Arkkienkeli Mikaelin teksteissä puhutaan myös valoaallon mukanaan tuomasta luovuudesta ja idearikkaudesta, mielenkiinnolla odotan tuota valoaallon saapumista, koska olen nähnyt kaksi kertaa unen, jossa osaan piirtää sekä yhden kerran meditoidessa tupsahti lattialle maalipensseli, jolla vedellään suurempia kanvaaseja :). Osaan piirtää tikku-ukko-tyyliin niinpä odotan onko unilla ja tällä saapuvalla valoaallolla minuun vaikutusta piirtämisen saralla. Luovuutta minulta löytyy sen verran, että teen rautalankatöitä ja sisustelen kotia milloin mitenkin sekä ulkona koristelen pihaa risuaidalla ja isoilla rautalankaperhosilla. Joten ihan uutta tämä luovuus ja ideat eivät ole, mutta se piirtäminen...se piirtäminen...

Valoaalto tuo mukanaan myös energisyyttä ja muutoksenhalua, ehkä ruokavalion tai liikunnan puitteissa. Himoliikkuja en ole, en siis tykkää käydä saleilla enkä lenkkeillä, mutta ruokavalio on ollut jo muutoksen kourissa jonkin aikaa. Punainen liha ei ole kuulunut enää ruokavalioomme pitkään aikaan siinä määrin kuin ennen, toki syön sitä, jos sitä on vaikkapa lihakeittona jossain kylässä - ei se niin ehdoton kohdallani ole, ettenkö suuhuni sitä laittaisi. Kanakin alkaa tökkimään huomaan sen. Sen maku ei enää niin viehätä, joten aionkin kokeilla tulevana viikkona kalapainotteista ruokailua ja pelkkää kasvisruokaa, jota me ollaankin jo pidetty muutama päivä viikossa. Uskon että kaikki loksahtaa paikalleen sitten kun sen aika on. Kahvin olen jo jättänyt 1/2 vuotta sitten. Ruuan kanssa ja muutenkin :) tykkään juoda viiniä, mutta nyt sekin tuntuu vähän liian "vahvalta", en halua sekoittaa päätäni millään nautintoaineilla, koska se rajoittaa sitten meditoimista, jota teen joka päivä. Minusta vaikuttaa hyvin laskelmoidulta, että meditoinpa nyt että voin sitten ottaa pari lasillista viiniä hetken päästä ruuan kanssa. Viinissä ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta tarkoitankin omalla kohdallani sitä, että meditoin silloin kun minulle tulee sellainen intuitio, joten jos olen juonut alkoholitonta viiniä ruuan kanssa niin voin meditoida mieli selkeänä milloin vain. Samaten on saunaoluen kanssa, alkoholitonta olutta olen ostanut jo senkin takia, kun mieheni juo sitä ja itsekin maistelin, oli virkistävää ja mikä mukavinta, ei turvottanut eikä tehnyt ns. "pöhnää" päähän :). 

Pikkuhiljaa muutoksenhalu vaan nostaa päätään kehossani ja mielessäni. Olenkin sitä mieltä, että lisääntynyt meditointini ja "kivillä leikkiminen" vie eteenpäin tätä muutoksenhaluani. Kivillä leikkimisellä tarkoitan sitä, kun opiskelen kivillä parantamista, luen niistä paljon ja etsin lisää uusia kirjoja joista ammentaa tietoa. Kiviperheeni onkin kasvanut reippaasti ja pitääkin tehdä päivitys kivisivuillekin.

Tämä postaus onkin hyvä lopettaa mieheni tuoman enkelin mukana saapuvassa viestissä :

Enkeli nimeäsi
kantaa kirjassaan
ja elämäsi suojaa
siivillään.

Kaunista viikonloppua ja nautitaan valosta mitä saamme ja mitä on tuleva lisää.

Rakkaudella Maia

lauantai 25. toukokuuta 2013

Kausiallergiaa - mitä se on ?

Löysin mielenkiintoista pohdittavaa - itse olen kärsinyt jollain tavalla tästä kausiallergiasta - aikoinaan minulla on ollut astma, jonka lääkäri sanoi pysyvän lopun elämääni, mutta kuinkas kävikään. Muutimme maalle ja koivujen keskelle, meni pari kesää ja astma oli tiessään, eli luonto paransi minut siitä. Miksi en sitä muistanut siitepölynuhan ja heinänuhan aikana, vapautan itseni luonnolle ja uskon että pääsen kausiallergiastakin eroon. 


ONKO KELLÄÄN KAUSIALLERGIAA?



Enkelioppaita kanavoinut Taryn Crimi ( angelicguides.wordpress.com)
24.4.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine


Tänään haluaisimme keskittää huomionne kausiallergioihin. Monet pohjoisella pallonpuoliskolla kärsivät jonkinlaisesta kausiallergiasta. Monet näyttävät kammoksuvan epämiellyttävien kokemusten vuoksi tätä vuodenaikaa, kun talvi alkaa hävitä ja kukat ja puut kukkia. Aikomuksenamme on tänään kertoa luontonne todellinen tarkoitus ja miten voitte käyttää tätä energiaa hyödyksenne.

Otatte äkkiä nopeavaikutteisinta lääkettä helpottaaksenne niitä tavallisimpia vaivoja, joista miljoonat kertovat tämän siirtymäjakson aikana. Tämä on suuren uudistumisen aikaa, kaiken sen runsasta uudestisyntymää, mikä on ollut piilossa ja integroitunut talvikuukausina. Miksi tämä luonnon uudistumis- ja uudestisyntymäaika olisi tarkoitettu kaikkien muiden eduksi paitsi teidän? Miten joillakin ei ole koskaan ollut kausiallergiaa, kun taas toisilla se on jatkuvana harmina? Määrääkö pelkästään tuuri sen, keneen kausiallergiat vaikuttavat negatiivisesti ja saavat vain jotkut kärsimään? Ei tietenkään! Tätä haluaisimme tutkia pidemmälle tässä viestissämme teille tänään.

Kaikki vuodenaikasiirtymät ovat suurta irtipäästämis-, puhdistamis-, integroimis- ja uudestisyntymäaikaa. Talven vaihtuminen kevääseen on uudestisyntymäaikaa. Se tuo arvokasta energiaa käyttäväksi halunne mukaisesti. Tietysti teillä on tilaisuus käyttää tämä valtava energia hyödyksenne. Kuitenkin - kuten kaikessa teidän todellisuudessanne - jos ohjaatte energiaa tiedostamatta, se saa seurata alitajuisten uskomusjärjestelmien antamia ohjeita.

Vuoden alkukuukausina kuvitellaan usein uusia tavoitteita, toiveita ja luomuksia, joita aiotte ilmentää itsellenne. Energia mitä annetaan tänä aikana, on auttamassa ilmentymien luomisessa itsellenne. Se voi kuitenkin palvella teitä vain, jos sallitte sen. Laittakaa tämä energia työhön puolestanne sen sijaan, että annatte sen tukkeutua sisällenne. Energian on tarkoitus virrata yltäkylläisyydessä. Kuvaisimme, että tällä energialla on mahdollisuus olla adrenaliiniannos. Se on energiapurkaus, mikä annetaan otollisimpaan aikaan tukemaan teitä unelmienne toteuttamisessa.

Usein saatte voimakkaan tarpeen siivota talon siirryttäessä talvesta kevääseen. Tämä ei tule yllätyksenä, koska se johtuu suurelta osin luonnon tänä aikana tarjoamista energioista auttamaan teitä päästämään irti siitä, mikä ei enää palvele teitä, käytettyänne talvikuukaudet integroiden kaikkia niitä ideoita, uskomuksia ja energioita, joita kesäkuukaudet olivat antaneet.

Usein huomaatte, että alatte luoda uusia perustoja huhtikuussa - luoden huolellisesti alustaa, minkä tarvitsette unelmienne ja halujenne rakentamiselle. Pian näette, miten tukeva perustanne on, kun rakennatte tälle perustalle tulevina kuukausina. Kaikki rakenteet ovat vain niin vahvoja kuin perusta, mille se on tehty, joten teidänkin luomuksenne ovat yhtä vahvoja kuin uskomukset, joita olette käyttäneet niiden ilmentämiseen.

Ihmisten kollektiiviuskomus on tällä hetkellä, että kausiallergiat voivat aiheuttaa kipua, epämukavuutta ja tuskaa keholle. Tämä ei tarkoita, että kaikki uskovat tähän. Sanomme vain, että erittäin monilla on tämä kollektiiviuskomus. Kuitenkin tämän energian oikean tarkoituksen ymmärtämisen myötä, odotatte ehkä innolla tätä suurta siirtymäaikaa niiden upeiden ja transformatiivisten mahdollisuuksien vuoksi, mitä tämä energia tuo. Voitte käsitellä tätä energiaa positiivisesti ja sallia sen hyödyttää teitä, haittaamisen sijasta.

Silloin kun näitä energioita ei ohjata tietoisella aikomuksella, tunnette usein rasitusta fyysisessä kehossanne. Tämä voi tietysti ilmentyä monin tavoin: ontelotukos, käheä kurkku, kova väsymys, pakahtumisen tunne, päänsärky - vain muutamia mainitaksemme. Kuitenkin silloin kun nämä energiat otetaan käyttöön tietoisen ponnistuksen ja aikomuksen myötä, tunnette latautumista, kohoamista, terveyttä ja eloisuutta, koska olette sallimisen tilassa. Olette avoin jumalaiselle virralle, mikä sallii tämän energian kulkea helposti lävitsenne yltäkylläisenä.

Ne joilla on kausiallergiaa, kärsivät tukoksesta, mikä usein ilmentyy onteloissa. Tämä ei ole tietenkään sattumaa. Luotte tukoksen fyysiseen astiaanne, koska tänä aikana on voimakkaan energian tukkeutumista. Mitään ei luoda fyysisyyteen, ennen kuin se ensin ilmentyy henkisyyteen. Energian on tarkoitus virrata lävitsenne. Jos se on tukossa, se ilmentyy fyysisyyteen herättämään huomionne - ei rangaistuksena, vaan auttamaan teitä näkemään, että sitä energiaa joka on tarkoitettu hyödyksenne, pidätellään. Tämä vastustaminen estää energiaa tuomasta teille kaikkea, mitä siirtymän on tarkoitus tuoda.

Monet oivaltavat harvoin, että heidän oma tekemisensä aiheuttaa tämän epämukavuuden ja kärsimyksen. Kuitenkin tiedostamalla tämän valtavan energian, minkä on tarkoitus palvella ja hyödyttää kaikkia, teillä on nyt tilaisuus ohjata tätä energiaa uudella tavalla. Voi tapahtua välitön muutos, kun olette oivaltaneet, että kärsimisenne ei ole pakollista. Se ei ole seurausta tuurista, vaan "laiminlyönnin" ilmentämä kokemus, koska monet ovat olleet tietämättömiä tämän energian tarkoituksesta.

Miksi nämä kausiallergiat eivät näytä vaikuttavan mitenkään toisiin? Tarkoittaako tämä sitä, että he käyttävät tietoisesti tätä energiaa hyödykseen? Joissain tapauksissa kyllä, vaikka on vielä muita, joilla ei vain ole sitä uskomusta, että kausiallergiat vaikuttavat negatiivisesti heihin. Tämä ei kuitenkaan takaa, että he käyttävät energiaa tietoisesti salliakseen optimihyödyn saavuttamisen. Se merkitsee vain, etteivät kausiallergiat vaikuta heihin negatiivisesti. Annamme teille tämän viestin tänään auttaaksemme teitä ymmärtämään enemmän siitä, miten käyttää tietoisesti tätä voimakasta energiaräjähdystä eduksenne.

Mietitte ehkä, miten tätä kausienergiaa voidaan käyttää hyödyttämään olemustanne, epämukavuuden aiheuttamisen sijasta. Muistakaa ensinnäkin, että energia on neutraalia - voitte tehdä sen kanssa, mitä haluatte. Teidän on vain tiedettävä, että sitä on käytettävissänne. Teiltä vaaditaan vain aikomus ja tietysti usko kykyynne muuntaa tilanne ja käyttää tätä energiaa hyödyksenne. Niille jotka epäilevät kykyään käyttää tätä energiaa hyödykseen, muistutamme, että teillä ei näytä olevan mitään ongelmaa käyttää tätä energiaa aiheuttamaan epämukavuutta itsellenne, miksi ette nyt käyttäisi sitä toiveidenne luomiseen?

Ehdotuksemme on, että nyt kun tiedätte tästä valtavasta voimasta, mikä on käytössänne, voitte laittaa sen hyvään käyttöön aikomuksellanne. Mitä haluaisitte luoda tällä energiaräjähdyksellä, minkä Luontoäiti antaa teille yltäkylläisyydessä. Haluaisitteko luoda yltäkyllin terveyttä, varallisuutta, rauhaa, rakkautta, ystävyyttä, rentoutumista tai innostusta? Olette vapaa tekemään tällä energialla, mitä haluatte. Se on teidän luomistanne varten.

Toivotamme teidät tervetulleeksi kutsumaan meitä auttamaan sisäistäessänne ja käyttäessänne näitä energioita korkeimmaksi parhaaksenne. Kuten aina, seisomme innokkaana rinnallanne ja odotamme vain kutsuanne auttamaan teitä tavalla, millä voimme.

Toivomme, että tämä viesti on jollain tavalla palvellut teitä.

Rakkaudessa ja Valossa, olemme Enkelioppaitanne.
ONKO KELLÄÄN KAUSIALLERGIAA?
----------- Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

maanantai 1. huhtikuuta 2013

Unet ja niiden tarkoitukset

Unimaailmani on lähiaikoina muuttunut. Kun pyydän enkeleiltä unia ja hyviä unia, niin saan kuvaruudun täydeltä mennyttä elämääni. En ole hyvä ihminen käymään terapioissa ja selvittämään ventovieraille elämänkaartani, joten olen turvautunut henkisiin olentoihin avioeroni jälkeen ja sitä eroa ajattelen positiivisesti ja  kiitän sydämestäni että tämän tien olen löytänyt. Kai minun on tämä täytynyt käydä vaikeimman kautta. Olen syytellyt aikani itseäni kaikista teoista ja nyt juuri kun tunnen päässeeni kaiken yli ja eläväni omaa elämää ja annan muiden elää omaansa niin taas se tuodaan minun eteeni kaikkinensa. Välillä tosin mietin lasteni elämää ja yritän ajatella niin, että aikuiset pärjäävät kyllä, mutta ehkäpä alitajuntani tekee tepposiaan ja tuo ne menneen ajan epämiellyttävyydet nähtäväkseni. Miksi? Olen opetellut elämään tässä ja nyt. Mennyttä ei saa takaisin ja tulevaisuus tuo tullessaan mitä tuo. Olen luonteeltani herkkä, joihinkin elämäni tilanteisiin minun on ollut kovetettava itseni, jotta pärjäisin ja jaksaisin mennä eteenpäin.  Ajatukseni on nimittäin nyt näin, etten voi toisten kautta elää elämääni, mennyt on mennyt, virheistä pitää oppia ja antaa anteeksi niin itselleen kuin muille, että voi jatkaa eteenpäin, tulevasta en tiedä, se tulee kun tulee.
Tämä kirjoitukseni lähti liikkeelle Adonain blogissa lukemastanit kanavoinnista. Se herätti ajatuksiani todella. Entinen mieheni on pyytänyt minua ohjaamaan aikuisen nuorimman lapsen elämää niin kuin hän tekee. Olen sanonut hänelle, että hän ei voi holhota loppuikänsä lapsiaan, vaan heidän on löydettävä oma tiensä mitä kulkea. Kehoitin häntä ajattelemaan itseään, ettei kuluisi loppuun ihan totaalisesti, ja hän sanoikin, että on ihan väsynyt ja pitäisi kai antaa itselleen anteeksi, mutta kun tämä on meidän lapsi, ja jotain täytyy tehdä. Liekö sieltä tarttunut syyllisyys puserooni taas kun unissa tulee esille. Lopuksi kanavointi kokonaisuudessaan.

Rakastakaa ensin itseänne niin voitte sitten rakastaa muita.

Rakkaudella Maia

OTATKO MUIDEN IHMISTEN JUTTUJA ITSELLESI?Henkeä kanavoinut John Cali ( www.greatwesternpublishing.org)
29.3.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Viime aikoina monet oppituntini (tai muistutukseni) ovat tulleet unista, erityisesti värikkäistä unista. Viime yönä näin taas yhden värikkään unen.

Unessa oli suuri tilaisuus kotonani, mukana oli ystäviä ja perhettä menneisyydestä ja nykyisyydestä. He olivat meluisia ja riidanhaluisia ja he valittivat melkein lakkaamatta ja puhuivat omista ongelmistaan. Oli täysi kaaos.

En ollut mukana missään keskustelussa - olin vain passiivinen tarkkailija. Mutta tunsin kaiken negatiivisen energian ja myllerryksen. Uni tuntui kestävän tuntitolkulla ja olin fyysisesti, henkisesti ja tunteiltani loppuun kulunut siitä kaikesta. 

Sitten heräsin.

Tässä on Hengen ajatuksia:

Monet teistä tätä lukevista ovat herkempiä energialle kuin useimmat ihmiset. Se ei ole huono asia, mutta herkkyydellä on hintansa. Kuten yksi Johnin suosikkiopettaja on sanonut: "Herkkyyden hintana on herkkyys." Miten totta!

Te herkät ihmiset nappaatte luultavasti toisten ihmisen ajatuksia ja tunteita, usein oivaltamatta sitä tietoisesti. Tässä kohtaa joudutte vaikeuksiin, kuten John unessaan. Kuten hän sanoi, hän oli "fyysisesti, henkisesti ja tunteiltaan loppuun kulunut siitä kaikesta". 

Mikä on siis ratkaisuna?

Se ei tietenkään ole olla vähemmän herkkä. Herkkyys palvelee teitä hyvin, ellette anna sen viedä voimianne ottamalla itsellenne toisten ihmisten "juttuja". 

Avaimena tässä on erottelukyvyn käyttö.

Kiinnittäkää tarkkaa huomiota ajatuksiinne ja tunteisiinne, erityisesti sellaisissa tilanteissa mitä John kuvasi unessaan. On mahdollista, ettei epämukavilla ajatuksillanne ja tunteillanne ole mitään tekemistä teidän kanssanne. Te vain nappaatte niitä toisilta.

Teidän ei tarvitse olla fyysisesti ihmisten kanssa tai edes lähellä heitä napataksenne heidän energioitaan. Tämä voi tapahtua pitkien välimatkojen takaa, erityisesti niiden osalta joita rakastatte.

Silloin kun tunnistatte tämän kaiken - ja voitte kouluttaa itsenne tunnistamaan sen - vapaudutte toisten "jutuista".

Emme sano, että teidän pitäisi olla välittämättä toisista, erityisesti rakkaistanne. Mutta sanomme, että te ette voi auttaa toisia sukeltamalla heidän suruunsa, murheeseensa, vihaansa, myllerrykseensä jne.

Autatte toisia parhaiten laittamalla itsenne etusijalle. Ellette rakasta itseänne ensin, että voi todella ja täysin rakastaa toista.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

torstai 28. helmikuuta 2013

Ikääntymisestä ja joogasta

Hyvin usein kuulee sanottavan, että kun olen sen ja sen ikäinen en voi tehdä sitä taikka tätä. Siihen syyllistyn itsekin, mutta ajatuksia on muutettava ja tämä kanavointi antaa potkua uusille ajatusmalleille.

Uusista ajatusmalleista puheenollen, muutama kuukausi on mennyt ja olen päässyt eroon kahvista. Ensin jätin päiväkahvit ja ns. kyläkahvit, join vain aamuisin ja nyt en edes sitä. No ehkä kerran kuukaudessa nautin kupillisen hyvää kahvia leivonnaisen kera ja se maistuu todella hyvältä.

 Nyt on pähkäilyvaiheessa ruokailutapojen muuttaminen, sitä olen työstänyt mielessäni jo parisen kuukautta, vielä en ole valmis siihen. Yhä enemmän kasviksia ja hedelmiä listalle, toisin sanoen raakaravintoa. Terveellistä ruokaa meillä kyllä syödään, mieheni nimittäin harrastaa trialthonia, joten senkin tähden ruuan on oltava muuta kuin einestä.
 Mutta pikkuhiljaa muutoksia tulee, päivittäiseen joogaamiseen olen lisännyt kolmannenkin joogan. Helppoja, virkistäviä ja notkistavia liikkeitä. Sen tunnen jo esim. niskaa kääntäessä - enää ei narise eikä tunnu kipeältä ja niska kääntyy paljon pidemmälle kuin ennen. Sivupalkissa harjoittamani joogat.

Valoa päiväänne rakkaudella Maia!


IKÄÄNTYMISPROSESSI EI OLE VÄLTTÄMÄTÖN

Crimi: Ikääntymisprosessi ei ole välttämätön


Enkelioppaita kanavoinut Taryn Crimi ( angelicguides.wordpress.com)
29.11.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tänään haluaisimme keskittää huomionne ikääntymisprosessiin. Siihen liittyy monia syvään juurtuneita uskomuksia ja haluaisimme valaista vähän aihetta. Maailmassanne on monia, jotka uskovat, että ikääntyminen on vääjäämätöntä, että se on taattu ja itsestään selvä asia. Haluaisimme kuitenkin informoida teille, ettei tilanne ole itse asiassa näin.

Nimittäin ihmiskeho tarkoitettiin uudistumaan jatkuvasti eikä sen ollut siksi koskaan tarkoitus rapistua. Tämä uskomus ja ymmärrys on kuitenkin kauan sitten kadotettu Lemurian ja Atlantiksen sivilisaation tuhoutumisen myötä. Ihmiskeho korjaantuu ja uudistuu edelleen sairauksista, kuitenkin uskomuksenne määräävät aina sen, mitä koette. On monia, jotka etsivät vastalääkettä ikääntymisprosessiin, koskaan todellisuudessa oivaltamatta, ettei sitä voi löytää pullosta tai pilleristä - sen voi löytää sisältä. Haluaisimme auttaa teitä ymmärtämään tätä paremmin.

Tiesittekö, että generoitte täysin uuden fyysisen kehon joka 10. vuosi? Ne solut jotka muodostivat luunne, lihaksenne, elimenne ja kudoksenne 10 vuotta sitten, on kaikki korvattu. Miksi ihmiskeho silti ikääntyy? Koska uskomuksenne sanovat niin tapahtuvan. Otetaanpa yksinkertaiseksi esimerkiksi arpi, mikä teillä on ollut niin kauan, kuin voitte muistaa. Solut uudistuvat jatkuvasti ja lopulta ne kaikki on korvattu, miksi ihmisillä silti on arpia? Siksi että jatkatte niiden luomista! Uskomuksenne sanovat, että teillä on arpi tietystä tapahtumasta lapsena. Uusia soluja luodaan muodostamaan tuo arpi. Tietäkää, että on täysin vallassanne luoda soluja, joissa ei ole tätä muodostelmaa - päätös riippuu aina täysin teistä.

Sekä Atlantiksen että Lemurian sivilisaatio tiesi hyvin, että keho oli tarkoitettu kestämään erittäin pitkään. Elinkaari oli noin 500 vuotta, ennen kuin keho alkoi rappeutua. Heidän kehonsa oli rakennettu samalla tavalla kuin teidän, heillä ei kuitenkaan ollut sitä uskomusta, että keho vanhenee. Sanoisimme, että tällä hetkellä terveen ihmisen keskimääräinen elinkaari on noin 75 vuotta. Tämä on huomattavasti pidempi kuin vain muutama sata vuotta sitten planeetallanne, se on kuitenkin kaukana useista sadoista vuosista.

Myös kollektiiviuskomuksenne siitä muuttuu, miten kauan ihmisen "pitäisi" elää. Nyt teistä on hyväksyttävää elää tuplasti se, mitä ihminen eli muutama sata vuotta sitten, ja elinkaarenne pitenee jokaisen uuden sukupolven myötä. Monet väittävät, että teknologia ja terveydenhuolto sallivat nyt ihmisen elää pidempään. Kerromme kuitenkin teille, että muuttuneet havaintotapanne ja uskomuksenne ovat sallineet sellaisen teknologian ja terveydenhuollon luomisen.

Maailmassanne tulee aika, jolloin te ette enää vanhene. Sanoisimme tällä erää, että useammat ja useammat teistä elävät paljon pidempään kuin ihmiset tallennetussa historiassanne. Eläminen 150-vuotiaaksi on normi melko lähitulevaisuudessa. Nyt teknologia ja tiede jatkavat yhteistyötä ikääntymisprosessin hidastamiseksi. Tietäkää kuitenkin, että kollektiivinen uskomusjärjestelmä työntää näitä tieteellisiä edistysaskelia - ei toisinpäin. Tietäkää, että tulee varmasti aika, jolloin pystytte itse estämään vanhenemisprosessin pelkästään omilla uskomuksillanne.

Ihmettelette varmaan, miksi ihmisen pitäisi kuolla ollenkaan, jos keho jatkuvasti uudistuu. Tämä on upea kysymys ja sanoisimme, että sen tarkoitus on antaa teidän "nollata", poistua tästä todellisuudesta ja reinkarnoitua toiseen kokemukseen eri järjestelyn kera, mikä antaa uusia haasteita, uusia kokemuksia ja uusia suhteita.

Tietäkää, että korkeammissa ulottuvuuksissa emme ole ainoastaan ikääntymättä, vaan emme koe myöskään kuolemaa niin kuin te täällä kolmannessa ja neljännessä ulottuvuudessa. Fyysisen kehon kuolemisen sijasta poistamme vain fokuksemme tai energiamme tuosta todellisuudesta, sitten kun olemme käyneet läpi kaiken, mitä haluamme kokea. Vaihdamme vain fokuksemme yhteen monista muista todellisuuksista, joiden osa olemme.

Emme näe kuolemaa surullisena tapahtumana korkeammassa ulottuvuudessa, vaan silloin on tavanomaista juhlia. Tämä voi kuulostaa oudolta täällä matalammissa ulottuvuuksissa oleville, koska tunnette suurta surua havaitusta menetyksestä. Kuitenkin ollessasi korkeammissa ulottuvuuksissa tiedät, ettet ole koskaan ilman yhteyttä toisiin olentoihin. Olet vapaa yhdistymään niiden kanssa aina, kun haluat. Sanoisimme, että se on samanlaista kuin teidän näkemyksenne collegesta valmistumiseen. Opiskelija on oppinut kaiken, mihin hän on ryhtynyt tuolla opintoalueella, ja nyt hän on valmis uuteen kokemukseen. Juhlitte tuon opiskelijan saavutuksia, ettekä sure menetystä, koska tiedätte, että hän on suorittanut suuren tehtävän ja valmis seuraavaan osaan elämässään. Vain se ettei hän ole enää collegessa, ei merkitse, että hän lakkaa olemasta. Tämä on hyvin samanlaista, kuin oma tapamme nähdä kuolema.

Miten siis voitte muuttaa uskomuksianne ikääntymisestä? No, hyvin yksinkertaisesti ilmaistuna: odottakaa, että te ette ikäänny. Ei ole mitään syytä, miksi pitäisi. Hymyilemme, koska ihmisillä on taipumus tehdä paljon monimutkaisempia monista asioista, mitkä ovat todellisuudessa hyvin yksinkertaisia omasta perspektiivistämme. Käsitämme kuitenkin, miten valtavaa tietoisuushyppäystä vaatisi lopettaa ikääntyminen maailmassanne yhdessä yössä. Ehdottaisimme kuitenkin, että alatte tarkastella omia uskomuksianne ikääntymisestä.

Katselkaa ympärillenne ja näette monia samanikäisiä ihmisiä ja jotkut näyttävät paljon nuoremmilta ja toiset paljon vanhemmilta. Miksi näin on? Heidän uskomuksensa määräävät, miten he kokevat ikääntymisen. Jotkut vanhenevat hyvin sujuvasti, kokematta koskaan tiedollisten kykyjen heikentymistä, kun taas toiset kokevat merkkejä vanhenemisesta jo kauan ennen, kuin heitä pidettäisiin vanhana. Tiede oppii lopulta, että vanhenemisella ei ole mitään tekemistä geneettisen perimän tai solujen vääjäämättömän rappeutumisen kanssa, vaan mielen odotusten.

Mitä ovat uskomuksenne vanhenemisesta? Haluatteko muuttaa niitä? Miten vanha olette, kun odotatte kokevanne ikääntymisoireita? Odotatteko saavanne ryppyjä vanhetessanne? Odotatteko, että teillä on harmaat hiukset ja kuljette kepin kanssa? Vai odotatteko, että teistä tuntuu pirteältä ja olette täynnä nuoruutenne energiaa? Tietäkää, ettei uskomuksianne voi koskaan pitää salassa - ne näkyvät aina kasvoiltanne kaikille. Miten kauan odotatte olevanne nuori?

Toivomme, että tämä viesti on jollain tapaa palvellut teitä.

Rakkaudessa ja valossa, olemme Enkelioppaitanne.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

lauantai 16. helmikuuta 2013

Oivalluksia

Perjantaina huomasin, että kasvoni olivat muuttuneet, vasen poskipääni oli koholla ihan eri tavalla kuin oikea. Tutkailin jonkun aikaa ihmetellen moista, painelin ja sivelin ja kyllä se oli huomattavasti korkeampi kuin oikea. Ei tuntunut aralta eikä mitenkään kipeältä. Mieleeni tulikin Deepthin kirjoitus siitä, kun hänkin oli huomannut kasvojensa erilaisuuden silloin tällöin.
Minulla on jotenkin tuo vasen kehoni puoli kokenut "kohennuksia", nivelrikot, ihottuma-alueet ovat sijoittuneet myös sinne puolelle ja nyt poskipääni. Ajattelin tämän kaiken olevan jotakin puhdistusprosessia itsessäni ja sille antoikin vahvistusta Adonain blogissa oleva kanavointi, josta pätkä tässä ja kokonaisuudessaan kanavointi täällä.

Eilen illalla ennen tämän viestin nauhoittamista virityin katsomaan, mikä olisi yhtenä teemana edessä olevassa kuussa. Tavallisesti minulle annetaan sanoja ja käsitteitä ja minulle annettiin nytkin muutama tänä aamuna, jotka kerron hetken kuluttua, mutta eilen illalla minulle näytettiin kuva. Kuva oli siitä, että tämä on meille käännekohta - tammikuusta helmikuuhun, mutta tunnemme sen oikeastaan helmikuussa. Ennen tätä, muutaman viime vuoden ne energia-aallot joita olemme kokeneet ihmisinä, ovat olleet enemmän pystysuoria, kuin tulevat olemaan. Menemme nyt enemmän vaakasuoraan jaksoon. Selitetään.

Jos ajattelet pressopannua, mitä painetaan alaspäin ja se puristaa kaiken kahvin ja veden lasiin, niin olemme aiemmin kokeneet hyvin samanlaista painamista ylös ja alas (energeettisesti). Meistä on siis nopeasti työnnetty ja puristettu noita asioita läpi, jotka meidän tarvitsi puhdistaa tai muuttaa. Fyysinen terveystila ilmensi usein tätä, minkä vuoksi monet ihmiset ovat olleet sairaita pari viime kuukautta, koska se on yksi tapa puhdistaa tiheää ja vanhaa energiaa. 

Olemme kaikki vähän erilaisia. Joillakin meistä on taipumusta prosessoida enemmän tunteiden kautta, joillain fyysisemmin, joillain mielen kautta ja tavallisesti me kaikki prosessoimme kaikilla näillä tavoilla jossain määrin. 

Aika on toinen asia, josta olen ihmeissäni, joskus tuntuu, että sitä on vaikka kuinka paljon eikä se mene eteenpäin ollenkaan - kerkee tekemään vaikka mitä ja kelloa katsoessa huomaakin, että aikaa on mennyt vasta ihan vähän. Näitä ns. "pysähtyneitä" päiviä on ollut vain muutama. Eräs lauantai oli kyllä aika hauska, kun työpaikalla siitä puhuttiin ihan yleisesti, että mihin on aika kadonnut, kellot seisoo - päivä oli kiireinen ja yleensä silloin aika rientää lentämällä, mutta nyt se venyi ja venyi. Eikä ollut edes väsynyt olo niin kuin kiireisinä päivinä yleensä on. Olisin pistänyt sen omaan hitaaseen päivääni, jos ei niin moni olisi sitä puhunut ja ihmetellyt, - että yleensähän näin käy hiljaisina päivinä kun ei näy asiakkaita - eikä tällaisena kiireisenä päivänä. Mielenkiinnolla odotan lisää "pysähtyneitä" päiviä :)




Pysähtynyt aika kameran linssin läpi.

sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Aina on valoa


Kyllä irtipäästäminen vanhoista kaavoista on vaikeaa, mutta tunnelin päässä näkyy aina valo joka ohjaa eteenpäin. Olen murehtija-tyyppi ja yritän siitä tavasta päästä eroon. Välillä onnistunkin, mutta sitten taas hiipii mieleeni se vanha tuttu asioihin juuttuminen.
Silloin pysähdyn hetkeksi ajatuksissani ja sanon itselleni - olen tässä ja nyt - kaikki on hyvin. Rauha laskeutuu sydämeeni ja ajatukseni kirkastuvat.

Toinen asia itsessäni (jonka haluan muuttuvan) on että  vertailen omaa henkistä kehitystä helposti toisiin, rinnallakulkijoihini, joilla on upeita enkelikokemuksiaan ja silloin tulee mieleeni, että miksi minulle ei tapahdu mitään tuollaista, tahdon edetä nopeammin valon tielläni, kokea enemmän, olen siis vielä kärsimätönkin.

Kävin aamutuimaan Adonain blogissa lukemassa tuoreimpia kanavointeja ja lainaan tähän kohdan sieltä
, tästä pääset lukemaan koko kavanoinnin.

"Vertailemalla itseänne toisiin teette itsellenne suuren vääryyden. Te ette voi verrata gepardin juoksunopeutta elefahtin voimaan. Ne on suunniteltu kahta täysin erilaista asiaa varten, kuitenkin molempien taidot ovat hyvin arvokkaita niille".
"Meidän perspektiivistämme katsottuna, ei voida varmistaa suurempaa vakautta kuin seuraamalla omaa intohimoaan. Se joka yrittää seurata toisen ihmisen unelmia, ei koskaan pysty saavuttamaan omiaan." 

Olen pitemmän aikaa seurannut Adonain ja Deepthin blogeista kanavointeja ja kuinka ihmeellistä, että kanavoinneista aina saa vastauksen omille henkisyyden pohdiskeluille. Enkelikortteja ja riimuja käytän, kun tarvitsen ohjausta juuri sillä hetkellä johonkin asiaan, kun suunta ratkaisuihin ei aukea itselleni muuten.

Irtipäästäminen on puhdistava kokemus ja sitä harjoittelen, joten tunnelin päässä näkyy valo.
En ole tielläni yksin kulkemassa, ystävät ja enkelit ovat seuranani.

Rakkaudella Maia