Voiko täydellisempää manifestointia enää olla - mietteissäni on ollut jo pitkään, että siirryn luonnonmukaiseen kosmetiikkaan kunhan saan nyt käytössä olevat purnukat tyhjäksi, katselin myös kookosöljypurkkiani, josta alkaa pohja paistaa ja ajattelin että pitää laittaa tilaukseen, no vielä kolmas asia - suolalamppu minulla onkin, mutta ajattelin, että voisi olla myös kynttilänjalka ja iso mieluummin JA kuinkas ollakaan nämä ilmeentyvät kaikki minulle ystäväni käydessä vierailulla luonani!!
Olin siis ihan äimänkäkenä, että ihan mahdottoman ihmeissäni. Sain ison suolamötikän, jossa on tila kolmelle kynttilälle, luonnonmukaisia Ahava-tuotteita pussukassa sekä ison purkin kookosöljyä, että sillä tavalla. Manifestointi on käynnissä myös viisisakaraisen tähden keskellä olevan pyramidin allakin, sinne olen kirjannut kaksi asiaa, jotka ovat minulle tällä hetkellä lähintä sydäntäni ja ei voi kuin uskoa, että nämä tapahtuvat.
Rakkaudella Maia