Näytetään tekstit, joissa on tunniste enkelit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste enkelit. Näytä kaikki tekstit

lauantai 27. heinäkuuta 2013

Kadonnut päivä ja jumitusta

Sainpa taas selityksen olotiloistani enkelioppaiden kanavoinnista (Adonai blogi). On tuntunut niin kummallisen jumitukselta ja kärsimättömältä olo, kun mitään ei tapahdu, tai oikeastaan ei tapahdu tarpeeksi nopeasti omasta mielestäni. Mieheni kanssa "menetimme" yhden päivän, joka tuntuu ihan käsittömättömältä. Olin huomannut juuri itse, että olen harpannut tiistaipäivän yli, kun mieheni sanoo: Kuule! Omituista, minulta on kadonnut tiistaipäivä, mitä silloin tapahtui ja mitä tehtiin. - Ei harmainta aavistustakaan. Keskustelimme tästä keskiviikkona ja totesimme, että no huh huh, jännä juttu.

Enkelioppaiden kanavoinnissa kerrotaan jumissa olemisesta ja putoamisesta energiassa. Sitä odottaa jotenkin, että kasvua tapahtuisi koko ajan ja nopeassa syklissä ja kun näin ei tapahdukaan, seuraa ahdistusta ja turhautumista. Ainakin itselläni.

 Kanavoinnissa kerrotaan myös, että tuomitsemalla menneisyyden vedän sen puoleeni, oppiakseni ymmärtämään että olen kasvanut ja voin reagoida ja hallita menneisyyteni paremmin, eli ei menneisyyden kokemuksia tarvitse syytellä eikä arvostella - ei ajatella niitä negatiivisesti, vaan kääntää ne positiivisuuden puolelle, sillä ne kasvattavat ja tekevät meistä sen ihmisen mikä meidän pitää olla.

Tähän lopuksi runo ja ottamani kuva luontopolulta pari kesää sitten.



Polullasi ihminen, rakasta

jokaista vastaantulijaa
jokaista ohikulkijaa
jokaista pysähdystä

ne ovat tarkoituksella 
sinulle annettu.

Polullasi ihminen, nauti

yhteistyöstä
opettavista sanoista
kädenojennuksista

kaikki on sinulle
lahjaksi luovutettu.

Polullasi ihminen, kiitä

kohtaamisista
matkan jatkumisesta
vaihtelusta elämän

suuresti sinä ihminen
olet rakastettu.

Siivellä
Heli Kolho ja Tuula Turunen


Valoa ja iloa
Rakkaudella Maia

lauantai 20. heinäkuuta 2013

Valoaalto ja uudelleenkalibrointi korkeammille tietoisuustasoille


Valoaalto alkaa 26.7 ja kestää 12.8 saakka, jolloin valoaalto uudelleenkalibroi planeettataajuuksia korkeammille tietoisuustasoille.
ja kun astutte tähän kultaiseen valoaaltoon, on tärkeää, että muistatte vain pysyä keskuksessanne, mikä on sydän, ja pitää valokehon säteilevänä ja puhtaana. Muistakaa, että moniulotteisessa tilassanne gravitaatiokeskus on sydän. Hengittäkää sydämestä, hengittäkää valoa ja rakkautta tuosta keskuksesta, mikä on pyhä sydämenne.
Sitten muistakaa aina MAADOITTUA yhdistymällä maatähtichakraan jalkojenne alla ja sitten maasydämeen maan keskuksessa ja sallikaa sydämenne synkronoitua maan sykkeeseen, kun se sykkii harmoniassa kosmisen elämänsykkeen kanssa.

Sitten muistakaa myös yhdistyä sielutähtichakraanne, mikä on kruunuchakran yläpuolella ja missä sielunne sijaitsee. Vetäkää tuota energiaa kruunuchakran kautta sydämeen, niin että se käynnistää jumalaisen kipinän sydämessä. Tuntekaa, miten sielunne ja henkenne sekoittuu jumalaisen kipinänä kanssa luomaan enkeliolemuksenne jumalaisen liekin sydämeen.
Sitten tuntekaa myös solaarichakranne avautuvan ottamaan vastaan ja integroimaan energioita auringosta ja jakamaan niitä valokehossanne. Myös galaktinen chakra sallii valoaaltojen Galaktisesta keskuksesta integroitua valokehoon ja täyttää sen säteilevällä jumalvalolla.

Jumalainen energia ja säteily integroidaan ja jaetaan uuden maan valoverkoissa - sydämestä sydämeen!
Tuntekaa, miten tuota säteilevää valoa välitetään sydänverkossa valotyöntekijöitä valonsotureille ja koko valoperheelle, kun uusi maa ilmeentyy!
Ja tietäkää, että riippumatta siitä, missä olette ja mitä teette, SINÄ olet valomajakka ja tulevan valoaallon säteilevä ja kirkas kanava!

Täällä voit lukea lisää.

Arkkienkeli Mikaelin teksteissä puhutaan myös valoaallon mukanaan tuomasta luovuudesta ja idearikkaudesta, mielenkiinnolla odotan tuota valoaallon saapumista, koska olen nähnyt kaksi kertaa unen, jossa osaan piirtää sekä yhden kerran meditoidessa tupsahti lattialle maalipensseli, jolla vedellään suurempia kanvaaseja :). Osaan piirtää tikku-ukko-tyyliin niinpä odotan onko unilla ja tällä saapuvalla valoaallolla minuun vaikutusta piirtämisen saralla. Luovuutta minulta löytyy sen verran, että teen rautalankatöitä ja sisustelen kotia milloin mitenkin sekä ulkona koristelen pihaa risuaidalla ja isoilla rautalankaperhosilla. Joten ihan uutta tämä luovuus ja ideat eivät ole, mutta se piirtäminen...se piirtäminen...

Valoaalto tuo mukanaan myös energisyyttä ja muutoksenhalua, ehkä ruokavalion tai liikunnan puitteissa. Himoliikkuja en ole, en siis tykkää käydä saleilla enkä lenkkeillä, mutta ruokavalio on ollut jo muutoksen kourissa jonkin aikaa. Punainen liha ei ole kuulunut enää ruokavalioomme pitkään aikaan siinä määrin kuin ennen, toki syön sitä, jos sitä on vaikkapa lihakeittona jossain kylässä - ei se niin ehdoton kohdallani ole, ettenkö suuhuni sitä laittaisi. Kanakin alkaa tökkimään huomaan sen. Sen maku ei enää niin viehätä, joten aionkin kokeilla tulevana viikkona kalapainotteista ruokailua ja pelkkää kasvisruokaa, jota me ollaankin jo pidetty muutama päivä viikossa. Uskon että kaikki loksahtaa paikalleen sitten kun sen aika on. Kahvin olen jo jättänyt 1/2 vuotta sitten. Ruuan kanssa ja muutenkin :) tykkään juoda viiniä, mutta nyt sekin tuntuu vähän liian "vahvalta", en halua sekoittaa päätäni millään nautintoaineilla, koska se rajoittaa sitten meditoimista, jota teen joka päivä. Minusta vaikuttaa hyvin laskelmoidulta, että meditoinpa nyt että voin sitten ottaa pari lasillista viiniä hetken päästä ruuan kanssa. Viinissä ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta tarkoitankin omalla kohdallani sitä, että meditoin silloin kun minulle tulee sellainen intuitio, joten jos olen juonut alkoholitonta viiniä ruuan kanssa niin voin meditoida mieli selkeänä milloin vain. Samaten on saunaoluen kanssa, alkoholitonta olutta olen ostanut jo senkin takia, kun mieheni juo sitä ja itsekin maistelin, oli virkistävää ja mikä mukavinta, ei turvottanut eikä tehnyt ns. "pöhnää" päähän :). 

Pikkuhiljaa muutoksenhalu vaan nostaa päätään kehossani ja mielessäni. Olenkin sitä mieltä, että lisääntynyt meditointini ja "kivillä leikkiminen" vie eteenpäin tätä muutoksenhaluani. Kivillä leikkimisellä tarkoitan sitä, kun opiskelen kivillä parantamista, luen niistä paljon ja etsin lisää uusia kirjoja joista ammentaa tietoa. Kiviperheeni onkin kasvanut reippaasti ja pitääkin tehdä päivitys kivisivuillekin.

Tämä postaus onkin hyvä lopettaa mieheni tuoman enkelin mukana saapuvassa viestissä :

Enkeli nimeäsi
kantaa kirjassaan
ja elämäsi suojaa
siivillään.

Kaunista viikonloppua ja nautitaan valosta mitä saamme ja mitä on tuleva lisää.

Rakkaudella Maia

maanantai 1. heinäkuuta 2013

Enkelimeditaatioretriitti Wäärälässä lauantaina 29 pvä alkoi klo 8

Hyvin nukutun yön jälkeen pulahdin aamulla uimaan herättääkseni itseni täysin uuteen meditaatiopäivään.  Unia en nähnyt tai en muista niitä.
Klo 8 aurinkoisella pihamaalla oli joukko pirteitä retriittiystäviä mattoineen ja aloitimme Merjan vetämän zhindovenyttelyn. Joogannut olen, mutten zhindonnut, joten kokemus oli uusi ja virkistävä. Keho houkuteltiin venytyksiin leppeästi ja eri asennoilla oli omat tarkoituksensa, poistaa vihaa ja vetää itseensä lempeää rakkautta jne.
Sen jälkeen aamupalalle ja sitten meditaatiokehään vanhaan tupaan. Muisti palaa pätkittäin, niin paljon tuli koettua perjantaina, etten muistanut rummutusta lainkaan mainita eilisessä postauksessani. Eikä se tarkoita sitä, että se olisi ollut vähäinen elementti. Ihmeellisesti kehoni reagoi rummun ääneen, se ikään kuin resenoi, värähtelyn tunsin ihan selvästi. Rummutusta olisi voinut kuunnella pidempäänkin ja uskon että sen äänessä on helppo vaipua ihan syväänkin meditaation tilaan.

No mutta mennääs taas tähän lauantain ohjelmaan uudestaan - jälleen kutsuttiin paikalle pyhät Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit, enkelit ja valon tuojat. Merja pyysi enkeleitä laskeutumaan keskuuteemme ja sankoin joukoin heitä tulikin. Tunsin oikein kuinka suuri enkelijoukko liehuvin kaavuin ja siivet levitettyinä saapuivat ympärillemme, en osaa kuvailla miten se tuntui sydänalassa pakahduttavalta.

Teimme myös hoito/kanavointiharjoituksia - Merja jakoi intuitiivisesti parit ja minä sain vieruskaverini, joten lähdimme jokainen tahollemme hoitamaan/kanavoimaan. Minulle kanavointi oli aivan uusi alue. Aloitinkin harjoituskaverini pyynnöstä häntä reikihoitamaan ja siinä hoitaessani tunsin selvästi kuinka minun tuli antaa hänen sydänschakralle eniten hoitoa. Kanavointini ei onnistunut mitenkään, en ainakaan ymmärtänyt miten se tulisi tapahtua. Hän kertoikin, että sydämen alueella on ollut viime aikoina raskasta ja että hoito tuntui hyvältä. Hän näki myös vaaleanvihreän ja vaaleanpunaisen pilarin hoitotilanteessa. Ihana tunne oli itsellä kun sain kuulla palautetta hoidettavalta. Aikaa ei ollut kuin 15 min, mihinkä olisimme päätyneetkään, jos se olisi voinut kestää tunnin.

Harjoituskaverini oli käynyt kanavointikurssin ja hän aloitti sen ihan voimallisesti kertomalla näkevänsä  tumman metsän ja sen edessä vaalean lumisen kumpareen - sen jälkeen hän sanoi näkevänsä paljon luonnonkiviä veden virratessa ja sitten erikoisen pilven, sinisellä taivaalla valkoisia ohuita juovia. Ja ihmeellistä miten se kaikki oli ihan "luettavissa", tunnistin tumman metsän taakseni jättämästä vanhasta ja valoisan kumpareen valona jota kohti olen menossa ja mennyt jo jonkin aikaa. Kivet ovat rakkaita minulle ja niitä on meidän pihassa ja paljon, asumme veden äärellä! Pilvi on se sama minkä näimme Sunshinen kanssa juhannuksena, sanoin hänelle nuotiopaikalla istuessamme, että hei katso tuo pilvi on kuin sininen pitsiakaatti. Ihmeellistä ja hienoa.

Kokeilimme myös äänimeditaatiota, eli lauloimme Atlantiksen Heka-lauluja. Vaikeisiinkin sanoihin pääsin jyvälle melko nopeasti ja sitä toisteltiin ja kuunneltiin oman kehon tuntoja. Ikään kuin vaskikellon heleä ääni alkoi kuulua, sointuvaa kaikuvaa laulua Merjalta ja T:ltä. Upeaa kertakaikkiaan. Miten ihmeessä he jaksoivat "venyttää" ääntään niin kauniisti!

Pitihän sitä hengenravinnon lisäksi saada ihan oikeatakin ruokaa. Lounastimme ulkona ihanaa kreikkalaista ruokaa.



Lounaan jälkeen jatkoimme meditoimalla myös maapallolle rakastavaa eheyttävää energiaa. Ojensimme kätemme kohti voimakeskusta ja Merja johdatti meitä meditaatioon. Kämmeneni kuumenivat ja pistelivät. Merjan ääntä en välillä kuullut ollenkaan vaan se ikään kuin loittoni. Näin violettiliekkiä lepattelevan edessäni. Ajattelin jälkeenpäin että nukuinko vai meninkö niin syvään meditatiiviseen tilaan, että ääni häipyi. Välillä joku yksittäinen sana havahdutti minut "hereille", mutta harmi en muista niitä sanoja joiden kohdalla se tapahtui. Sitten näin näyn, jonka olen nähnyt ennenkin -  mies istui ruskeassa väljässä kaavussa pöydän ääressä sulkakynä kädessä mustepullo ja paperi edessään. Hänellä oli tummat kiharaiset hiukset. Hän kääntyi katsomaan taaksepäin jotain - joku ehkä tuli sinne tai joku sanoi hänelle jotain jo paikalla oleva. Sitten näky häipyi. Yritin pidätellä sitä, mutta sinne se vain meni. Nyt kun näin jo toisen kerran  tämän näyn, niin kolmannella kerralla jo älyän kysyä onko hänellä jokin viesti minulle kun hän kääntyy katsomaan.

Lopettelimme meditoinnin ja keskustelimme miten tämä vaikutti kuhunkin läsnäolijaan. Oli jälleen ilo huomata miten hyvä olo tuli itselle toisten kertomuksista, he ikään kuin antoivat minulle voimaa omilla tuntemuksillaan.

Lähtökahvit ja halaukset ringissä ja niin joukko hajaantui omille teilleen. Jotenkin oli tunne, ettei tahtonut tämän päättyvän vielä, voisin jatkaa ja jatkaa, voisinpa ajaa vain seuraavaan retriittiin ja kokea rauhaa ja rakkautta ympärilläni. No mutta oikeesti oli ihan kiva lähteä kotiin se tiedon ja oivallusten määrä mukanaan.

Luonnonkivet jotka minulla oli voimaantumassa mukanani pääsivät uuteen tehtävään pihamaalle. Ne asetin kukkapenkin ympärillä olevien kivien seuraksi ja pyysin heitä jakamaan Wäärälässä saamansa energian ympärillä oleville kiville ja suojaamaan siten kukkani myyriltä. Sen aion tehdä jokaisen kukkapenkin kivikoristeiden kohdalla.

Dema Prevalin mantramusiikkia kunnellessa kotiin tultuani lauloin ääneen, jota aion tehdä tästä lähin useamminkin, koska ääni mukavasti resenoi kehoani ja värähtelee sen voimasta. Ikään kuin ääniterapiaa. Kylläpä terapioita riittääkin, kiviterapiaa, ääniterapiaa, reikiterapiaa, enkeliterapiaa - ihanaa, tässähän ei voi muuta kuin voida hyvin, paitti että mun polvet huutaa hoosiannaa taas, mutta ei hätää, ne on kiviterapoitu hih hih. Testaan nyt itseni hoidossa kiviäni, aion kantaa niitä myös mukanani kahden viikon ajan sekä pitää yöpöydällä tai tyynyn alla saadakseni kaiken mahdollisen hoidon irti niistä.

No niin, mutta takaisin Wäärälään kuvien muodossa -

Sunshine sai tallennettua jotain aivan ihmeellistä ja ihanaa, enkelipalloja! Tässä kuvassa istun omalla paikallani meditaatioringissä Jumalallisia seuralaisia ympärilläni.


Suurensin tämän ihastuttavan vihertävän enkelipallon, myös päässäni näkyy häivähdys enkelipallosta vähän violettisempana. Aivan mahtavaa, tämä kuva tulee olemaan minulle erittäin tärkeä ja voimaannuttava. Kiitos Sunshine kuvasta.



Tämä pikkuinen piipittäjä suu auki oli verannalla pumpulisessa pesässään emon tuodessa ruokaa alati avoinna olevaan suuhun, suloista - eikö!


Meidän ihana vetäjämme, Merja, aina kun yritin kuvata niin liikettä piisasi :) mutta tilannekuvathan ovatkin hyviä.


Kotihengetär vanhaemäntä Tuula aitan ovella. Hän luo omalla olemuksellaan hurmaavaa henkeä Wäärälän kartanoon.


Kiitos kaikki rakkaat retriittiystävät mahtavista hetkistä kanssanne. Oli ilo tavata ja toivon, ja luulen että tapaamme toistekin samoissa merkeissä. Suuri kiitos pirteälle enkelimeditaatioiden vetäjälle Merjalle. Tuulalle erityiset kiitokset siitä, että hän on antanut Wäärälän tällaiselle näkemisen ja kokemisen rakkaudelliselle paikalle ihmisten tulla.

Kiitos kiitos kiitos rakkaat enkelit, Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit ja valon tuojat mahtavista jumalallisista energioista retriitissämme.
Kiitos kiitos kiitos enkelipallot, että ilmeennyitte minun läheisyydessäni nähdäkseni teidät. Olenhan kärttämällä kärttänyt todisteita enkeleistä ja niitä minä myös sain.

Rakkaudella halaten Maia

keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Uudet kiveni

Tänään kävin ostamassa juomakivet, eli vesilasiin laitettavat sopivan pienet kivet. Tunti meni kaupassa hiplatessa kiviä, tarkkaan katsoin mitkä kivet ovat tehtävään juuri oikeanlaiset muodoltaan ja väriltään minulle. Kivissä on niin monia eri sävyjä ja otin sellaisen joka miellytti ja puhutteli minua.

Juomakiveni 


Vasemmalla ylhäällä sodaliitti (sininen), kalsiitti ja ametisti. Alhaalla vasemmalla karneoli ja oikealla vuorikristalli.

Puhdistusseremonian tein kivilleni pyytäen enkeleitä, arkkienkeleitä, ylösnousseita mestareita ja puhtaan valon tuojia olemaan läsnä seremoniassani. Huuhtelin kivet vedellä, sitten laitoin mietoa saippualiuosta ja sen jälkeen taas huuhtelin. Sitten toivotin ne tervetulleeksi kiviperheeseeni ja vein ulos aurinkoenergiaa saamaan. Tein myös testin enkeliheilurilla mitaten kivien energiaa ennen ja jälkeen aurinkokylvyn. Oli muuten huikea ero heilurin pyörimisellä. Aurinkossa olon jälkeen heiluri pyöri isoa kaunista ympyrää. Kivien ollessa ulkona meditoin tunnin verran Dema Prevalin musiikin siivittämänä, odotan innolla cd:tä tulevaksi, tilasin sen sunnuntaina ja malttamattomana käyn postilaatikolla joko se on tullut, ei vielä. YouTubea käytän hyväksi sitä ennen.

Sen jälkeen hain kivet ulkoa ja annoin niille tehtävän olla juomakiveni.

Lapis lazuli
 Lapis lazulilla on monia hyviä ominaisuuksia, joista kirjoitan tuonne kivieni sivut osioon enemmän. On otsachakrakivi. Tässä yhden ominaisuuden mainitakseni - Tasapainoittaa jin- ja jang-energioita ja hoitaa sen myötä parisuhdett.

Sininen fluoriitti

Sinisen fluoriitin ostin ihan sen takia, että saan kurkkuchakrani aktivoitua, sitä olen yrittänyt jo useampaan kertaan ja heiluri heiluu epämääräisesti sinne tänne, joten tämä fluoriittikiveni auttaa sen avaamiseen varmasti. Minulla on myös korvavaivaa, joka aiheuttaa ikävän "hup, hup" äänen oikeassa korvassa ja jos sen antaa olla monen päivän ajan, tulee ihan epätodellinen olo ja alkaa pyörryttää. Viime syksynä kävin lääkärissä ja hän käsi kaatuilla puolelta toiselle sängyllä, että korvissa olevat kiteet lähtevät oikeaan asentoon. Kuulostaa hullulta mutta se on auttanut. Nyt olen hoitanut korviani reikillä ja tänään olikin sellainen päivä, ettei tullut sitä epämukavaa tunnetta olossa. Fluoriittikivi auttaa tähänkin. Kivieni sivuilla lisää tästäkin ihanuudesta. 

Perjantaina lähden Toivakkaan Väärälään enkelimeditaatioretriittiin ja olen niin täpinöissäni että. Siitäkin on mukava kirjoitella teille terveiset sitten kun palaan.

Kiitos kiitos kiitos, kivistäni sekä ihanasta Dema Prevalin musiikista, heille kaikille jotka ovat sen kuuntelun mahdollistaneet minulle ja monille muille!

Rakkaudella Maia

maanantai 24. kesäkuuta 2013

Enkeliparantaminen



Olen kokeillut Anu Shi Astan neuvoilla enkeliparantamista itseeni. Hiljennyn hetkeksi, kuuntelen sisintäni. Suojaan itseni. Hieron kämmeniä vastakkain, chakrat aktivoituvat niissä. Sen jälkeen kohotan kämmenet kohti taivasta ja pyydän kultaisia parantajaenkeleitä asettumaan käsiini ja olemaan läsnä hoidossa. Pyydän puhtainta korkeinta Jumalallista valoa myös. Tunnen aina otsachakrani ja kruunichakrani avautuvan. 

Sen jälkeen laitan kämmeneni esim. vatsalle, sydämen päälle jne. Tunnen voimakasta sykkivää energiaa käsissäni. Reikihoidossa myös kämmeneni kuumenevat todella kuumiksi ja antaessani reikihoitoa tiedän koska voin siirtää kädet seuraavaan kohtaan - kehoni läpi kulkee hyristys ja joskus jopa niin voimakkaana, että vähän keinauttaakin. Samalla kun annan reikiä toiselle saan parantavaa voimaa myös itselleni. Tässä enkelihoidossa on sama juttu, minulle annetaan merkki milloin voin siirtyä seuraavaan kohtaan. 

Kokeilepa miltä sinun kämmenissäsi tuntuu - sillä meissä jokaisessahan asuu pieni parantaja :)
Se pitää vain viritellä esille. Se on meidän syntymälahjamme, joka on unohtunut aikojen saatossa. 

Rakkaudella Maia

lauantai 1. kesäkuuta 2013

Kaksi ihastuttavaa kirjaa

Luin Lorna Byrnen kirjoittaman Portaat taivaaseen kirjan. Se oli ihmeellistä luettavaa. Täynnä enkeleiden kanssa keskusteluja. Jälleensyntymästä sain uudenlaisen näkökulman:

 "Tiedän uskovamme mieluusti, että tulisimme takaisin, koska ihmiset, joita rakastimme täällä, surevat ja kaipaavat meitä. Voihan se olla niin, mutta taivaaseen mennyt sielu voi tehdä paljon enemmän perheensä hyväksi sieltä käsin kuin jos hän eläisi maan päällä ihmisen hahmossa. rakkaan ihmisen sielu voi esimerkiksi kommunikoida. Olen aina yllättynyt siitä, kuinka paljon helpompaa useimpien ihmisten on kuulla sielun kuin enkelin välittämä viesti. Se johtuu siitä, että sielu on elänyt ihmisruumiissa. ihmiset kertovat minulle usein, että kun heillä oli ongelma, heistä tuntui kuin isoäiti tai joku muu jo kuollut rakas ihminen auttaisi heitä. Todennäköisesti he ovat oikeassa. "

Kirja on mielenkiintoinen alusta loppuun. Ja lopusta puheenollen - laitan tähän loppuun Lornan saatteilla Parantavien enkelten rukouksen -

"Monet ihmiset ovat kertoneet minulle, että parantajaenkelit ovat vastanneet heidän rukouksiinsa, ja vuosien varrella minulle on kerrottu monista ihmisistä, jotka ovat joko itse saaneet avun tästä rukouksesta tai heidän läheisensä ovat saaneet. Monet ihmiset ovat kertoneet minulle, että he ovat kirjoittaneet tämän rukouksen muistiin ja kantavat lappusta mukanaan tai ovat antaneet sen jollekulle."

Parantavien enkeltesi rukous,
jonka Jumalalta tuo Mikael, arkkienkelisi.
Vuodata ilmoille sinun eheyttävät enkelisi,
taivaallinen sotajoukkosi ylleni,
ja niiden ylle joita rakastan.
Suo minun tuntea ylläni 
eheyttävien enkeltesi säteily,
parantavien kättesi valo.
Annan eheyttämisesi alkaa,
miten ikinä Jumala sen suo.
Aamen


Toinen ihastuttava kirja on runokirja Siivellä, jonka ovat kirjoittaneet Heli Kolho ja Tuula Turunen.
Sain kirjan enkeliystävältäni kun hän tuli vierailulle. Yksinollessani avasin kirjan ja päätin lukea minkälaisia runoja tämä Siivellä pitää sisällään ja erittäin ihana yhteensattuma oli ensimmäinen runo joka kuuluu näin:

Voimallisin 
olen silloin
kun ajattelen
kun koen
kun rakastan
elämääni 
palvelutehtävänä

Olen elävät kädet
olen elävä henki
pyhän tahdon
välikappale

ihmiseksi asetettu.

Olin juuri käynyt edellisenä viikonloppuna reikikurssin ja jotenkin tämä puhutteli minua ihan sydänjuuriani myöten. 

Seuraava runo on myös itselleni hyvin osuva, kun opettelen anteeksiantoa ja tässä hetkessä elämistä.

Minun voimani
on tässä hetkessä
ajatuksissa
sanoissa
teoissa

ei tulevaisuudessa
ei menneisyydessä
ei toisten käsissä.

Mennyt on mennyt
tulevaisuus ei ole tullut
vain tähän hetkeen

voin vaikuttaa 
keskittää voimani
rakkauteni
anteeksiantoni.


Puhuttelevia ja kauniita runoja kirja täynnä. 

Muistutan vielä teille rakkaat ystävät huomenna 2.6. klo 22.00 on maailmanlaajuiden meditaatiopäivä. Käy lukemassa lisää Sunshinen Enkelinpölyä tossuissa-blogista.

Rakkaudella Maia



torstai 28. maaliskuuta 2013

Enkelin kosketus

Minä kun olen niin rukoillut enkeleitä ilmeentymään itselleni tavalla tai toisella ja yhtenä päivänä meditoidessani ruokailuhuoneen lattialla pötköllään auringon lämmössä taas jälleen pyysin sitä: Rakkaat enkelit, voisitteko jotenkin ilmoittaa olemassa olostanne - hetken siinä kuulostelin - ei mitään, joten haastelin heille lisää: Te ihan selvästi nyt keskustelette keskenänne siitä, että annetaanko tuolle naisimmeiselle merkkiä vai kiusataanko vielä vähän, kuulen teidän nauravan. JA sitten tunsin oikeassa kyljessäni pukkauksen, sitten toisen ja ikään kuin joku olisi työntänyt minua kyljestä. SEN jälkeen oikeaan korvannipukkaani tartuttiin ja pideltiin siitä hetki kiinni, TUNSIN ruokailuhuoneessa olevan ison enkelin, jonka pää hipoi kattoa ja en voinut kuin hymyillä leveästi ja sanoa heille kiitos kiitos kiitos.

Joskus minua muutenkin naurattaa nämä "touhuni", herättyäni kirjoitan 10 kiitollisuutta vihkooni ja joogaan. Sen jälkeen haalin kaikki chakrakiveni ja käyn pitkäkseni asetellen kivet chakrojen päälle, ja viimeisin on kuin piste i:n päälle, eli atsuriitti otsachakran kohdalla. Pikkuruinen sininen rosoinen kivi keikkuu siinä ja täydentää hetkeni. Että tämä kaikki saa minut niin onnelliseksi - ei siihen paljoa tarvita.

Atsuriitti avaa selvänäköisyyttä ja on intuitioita voimistava ja kehittävä kivi. Se myös puhdistaa menneisyyttä.

Minulle on tullut tavaksi valita yksi tai kaksi kiveä, päivästä riippuen, mukaan töihin. Niiden sileyttä pintaa hivellessä välillä työn touhussa saan hyviä viboja päivään ja myös apua kinkkisiin tilanteisiin.

Tällä kertaa ei enempää. Toivotan teille oikein ihanaa Pääsiäisen aikaa ja enkelivaloa!

Rakkaudella Maia

Ai niin vielä se, että eilen oli himppa kiire lääkäriin ja pyysin parkkienkeliä järjestämään minulle tilaa talon edessä ja IHANAA siinähän oli tilaa. Yleensä kauppakeskuksen oven edusta on aina täynnä, kiitos kiitos kiitos.