lauantai 1. kesäkuuta 2013

Kaksi ihastuttavaa kirjaa

Luin Lorna Byrnen kirjoittaman Portaat taivaaseen kirjan. Se oli ihmeellistä luettavaa. Täynnä enkeleiden kanssa keskusteluja. Jälleensyntymästä sain uudenlaisen näkökulman:

 "Tiedän uskovamme mieluusti, että tulisimme takaisin, koska ihmiset, joita rakastimme täällä, surevat ja kaipaavat meitä. Voihan se olla niin, mutta taivaaseen mennyt sielu voi tehdä paljon enemmän perheensä hyväksi sieltä käsin kuin jos hän eläisi maan päällä ihmisen hahmossa. rakkaan ihmisen sielu voi esimerkiksi kommunikoida. Olen aina yllättynyt siitä, kuinka paljon helpompaa useimpien ihmisten on kuulla sielun kuin enkelin välittämä viesti. Se johtuu siitä, että sielu on elänyt ihmisruumiissa. ihmiset kertovat minulle usein, että kun heillä oli ongelma, heistä tuntui kuin isoäiti tai joku muu jo kuollut rakas ihminen auttaisi heitä. Todennäköisesti he ovat oikeassa. "

Kirja on mielenkiintoinen alusta loppuun. Ja lopusta puheenollen - laitan tähän loppuun Lornan saatteilla Parantavien enkelten rukouksen -

"Monet ihmiset ovat kertoneet minulle, että parantajaenkelit ovat vastanneet heidän rukouksiinsa, ja vuosien varrella minulle on kerrottu monista ihmisistä, jotka ovat joko itse saaneet avun tästä rukouksesta tai heidän läheisensä ovat saaneet. Monet ihmiset ovat kertoneet minulle, että he ovat kirjoittaneet tämän rukouksen muistiin ja kantavat lappusta mukanaan tai ovat antaneet sen jollekulle."

Parantavien enkeltesi rukous,
jonka Jumalalta tuo Mikael, arkkienkelisi.
Vuodata ilmoille sinun eheyttävät enkelisi,
taivaallinen sotajoukkosi ylleni,
ja niiden ylle joita rakastan.
Suo minun tuntea ylläni 
eheyttävien enkeltesi säteily,
parantavien kättesi valo.
Annan eheyttämisesi alkaa,
miten ikinä Jumala sen suo.
Aamen


Toinen ihastuttava kirja on runokirja Siivellä, jonka ovat kirjoittaneet Heli Kolho ja Tuula Turunen.
Sain kirjan enkeliystävältäni kun hän tuli vierailulle. Yksinollessani avasin kirjan ja päätin lukea minkälaisia runoja tämä Siivellä pitää sisällään ja erittäin ihana yhteensattuma oli ensimmäinen runo joka kuuluu näin:

Voimallisin 
olen silloin
kun ajattelen
kun koen
kun rakastan
elämääni 
palvelutehtävänä

Olen elävät kädet
olen elävä henki
pyhän tahdon
välikappale

ihmiseksi asetettu.

Olin juuri käynyt edellisenä viikonloppuna reikikurssin ja jotenkin tämä puhutteli minua ihan sydänjuuriani myöten. 

Seuraava runo on myös itselleni hyvin osuva, kun opettelen anteeksiantoa ja tässä hetkessä elämistä.

Minun voimani
on tässä hetkessä
ajatuksissa
sanoissa
teoissa

ei tulevaisuudessa
ei menneisyydessä
ei toisten käsissä.

Mennyt on mennyt
tulevaisuus ei ole tullut
vain tähän hetkeen

voin vaikuttaa 
keskittää voimani
rakkauteni
anteeksiantoni.


Puhuttelevia ja kauniita runoja kirja täynnä. 

Muistutan vielä teille rakkaat ystävät huomenna 2.6. klo 22.00 on maailmanlaajuiden meditaatiopäivä. Käy lukemassa lisää Sunshinen Enkelinpölyä tossuissa-blogista.

Rakkaudella Maia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti