tiistai 28. toukokuuta 2013

Reiki on saanut ihmeitä aikaan

Nämä kaksi viikkoa ovat olleet ihan ihmeelliset päivä päivän jälkeen käytyäni reikikurssin. Olen lähentynyt miestäni ihan uudella tavalla, hän on antanut hoitaa reikillä itseään, mikä sinänsä on ihme, koska hän ei usko näihin asioihin. Palaute oli kuitenkin häneltä erittäin positiivinen ja jotenkin saimme toisiimme aivan toisenlaisen yhteyden.

Toinen hämmästyttävä asia on ollut miten "näen" pihamme nyt, aivan uusin silmin. Se ikään kuin antaa ja loistaa minulle energiaansa. Kukat ovat terhakkaita ja ihan kuin vastaisivat minulle. Jokaisen uuden kukan olen toivottanut tervetulleeksi pihaamme ja kertonut että kävin reikikurssin. Sivelen niiden lehtiä ja olen läsnä juuri siinä hetkessä, en missään muualla. Tämänkin - oleminen nyt- hetkessä - olen huomannut syventyneen kahden viikon aikana. Teen yhden asian kerrallaan loppuun asti ja sitten aloitan toisen. Ennen oli meininki niin, että kun lähdin sisältä esim. hakemaan juotavaa, niin huomasin siinä samassa, että tuossa onkin vähän rikkaruohoja, joten otetaas ne pois ja sitten pitikin jo hakea vettäkin kukille jne. Nyt yksinkertaisesti suljen näkökentästä kaiken sellaisen pois ja elän nyt -hetkeä nauttien täysin sydämin.

Tänään juttelin ja kyselin marjatuomipihlajan eli intiaanimustikkapuun vointia, itselläni on hyvä olo kun teen näin ja jaksan puuhata pihassa vaikka kuinka kauan väsymättä. Tänään tosin helle ajoi minut sisälle meditoimaan tunniksi ja levähtämään - tein nimittäin 2 m risuaidan pation suojaksi.

Tänään olen löytänyt uusia blogejakin, laitoin ne tuohon sivulle listaan, fengshuita ja olemme kaiken sisällä, paljon mielenkiintoista luettavaa molemmissa.

Nyt kutsuu kirja Portaat taivaaseen - Lorna Byrnen kirjoittama. Oikein ihania unia teille.

Rakkaudella Maia

2 kommenttia: