Näytetään tekstit, joissa on tunniste enkelikortit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste enkelikortit. Näytä kaikki tekstit

perjantai 19. huhtikuuta 2013

Tyhjän päällä

Tänään kävin rtg:ssä ja lääkärissä hakemaan pistosta polveeni. Piristystä hain myös parturista, tukkani on taas ihanan lyhyt. Kotiin tultuani kävin enkeliheilurilla läpi ne kivet, joita minulla on, että mitä otan mukaani meditaatioon. Yleensä olen koristellut itseni kaikilla kivillä, mutta nyt heiluri ilmoitti poikittain heilumalla ne jotka hylättiin. Ja niinpä sitten tunnin verran kuuntelin ihanaa rauhoittavaa musiikkia ja makasin viltin alla lämpimässä. Koin ihan ihmeellisen leijuvan tunteen, mikään ei painanut mieltäni, mitään en ajatellut, tunnustelin vain olotilaani ja OLIN. Hetken tunsin, että sieluni on päästänyt kaiken vanhan irti, tunsin olevan tyhjä ja puhdas. Kunpa voisinkin säilyttää tuon tunteen mielessäni, enkä kasaisi itselleni murheita, joille minä en itse voi mitään. Yritän nyt illalla nukkumaan mennessä saada tuosta irtipäästämisen hyvästä olosta kiinni.

Sen jälkeen nostin itselleni enkelikortin, joka ilmoitti että on aika tehdä rohkeasti muutos elämässä. Enkelikortit eivät ole nyt tässä niin en sanasta sanaan muista sanomaa. Mutta tuossa oli se oleellinen.
Pitkään aikaan en ole riimuja nostanut, joten samaiseen asiaan tiedustelin riimujen tulkintaa. Yllätyin taas kuinka osuvaan ne kivet nostinkin. Jos nyt valaisen hieman taustaa, että minkälainen tilanteeni on tällä hetkellä niin pääsette kärryille tässä riimuissa ja enkelikorteissakin.
Jo jonkin aikaa olen ihmetellyt, kun olen jatkuvasti sillä tavalla kipeä polvinivelistä, etten pysty kauaa seisomaan työssäni. mielestäni minulle näytetään, etten ole sillä paikalla mihin kuulun. Olen myyjä ja jalkojen päällä kaiket päivät. Koko energiani menee siihen, että skarppaan itteäni hymyilemään ja jaksamaan koko päivän, niin ettei turhautumistani näkyisi ulospäin.  Minulla on joku tehtävä jossain muussa työssä, jossa pystyn kenties auttamaan toisella tavalla ihmisiä, mielenkiinnolla odotan mitä se on. Sen tiedän nyt varmasti että työnkuvani tulee muuttumaan, se ei voi jatkua näin.

No mennääs sitten nostamiini riimuihin. Ensimmäisenä tuli tämä

Läpimurto, Muodonmuutos, Päivä


Dagazin nostaminen merkitsee vaihteenvaihtoa tai läpimurtoa minän muuttumisprosessissa, asenteiden perinpohjaista tarkistamista - 180 asteen käännöstä. Jokaisessa elämässä tulee ainakin kerran hetki joka, jos siihen tartutaan, muuttaa tuon elämän kulun täysin. Ole siksi luottavaisella mielellä, vaikka tuo hetki vaatisi sinua hypåäämään tyhjin käsin tuntemattomaan. Jos Dagazia seuraa tyhjä riimu, muodonmuutos saattaa olla niin totaalinen että se enteilee kuolemaa, kaunista päätöstä tälle elämällesi.
Joskus tämä riimu osoittaa pitkän aikaansaannosten ja hyvinvoinnin kauden alkamisen. Pimeys on jäänyt taakse; päivä on valjennut. Kuitenkin, kuten aina, sinun on hyvä pitää varasi ettet heittäydy suin päin tulevaan etkä toimi huolettomasti uudessa tilanteessa. Muodonmuutoksen aika voi tuoda myötään runsain mitoin kovaa työtä. Tee työsi iloisella mielellä.

Päätin nostaa heti perään toisen riimun, ihan vain mielenkiinnosta mikä riimu seuraa Dagazia ja kuinka ollakaan - nostin tyhjän riimun.

Se mitä ei voi tietää
Odin-jumala


Tyhjä riimu.
Tyhjä on loppu, tyhjä on alku. Tämä on täydellisen luottamuksen riimu, joka näyttää sinulle yhden elähdyttävän hetken ajan kohtalosi hyvin läheltä, kohtalosi, joka yhä uudelleen nousee kuin feenikslintu menneen tuhkasta.

Tyhjä riimu voi ennustaa kuolemaa. Mutta se kuolema on yleensä symbolinen ja voi viitata mihin tahansa osaan tämän hetkisestä elämääsi. Minän kontrollin hellittäminen on äärimmäinen haaste hengen soturille. tässä se mitä ei voi tietää ilmoittaa sinulle, että se toimii sinun elämässäsi. Tyhjyydessä  ovat kaikki mahdollisuudet vähentymättöminä. Samalla kertaa raskaana ja tyhjänä se käsittää kaiken olevan, kaiken mikä voi tulla olevaksi.

Tyhjän riimun nostaminen tuo pintaan sisimmät pelkomme. Epäonnistunko? Tulenko hylätyksi? Otetaanko kaikki pois? Ja kuitenkin tuo tyhjyys pitää sisällään meidän korkeimman hyvämme, parhaimmat mahdollisuutemme ja hedelmällisimmät unelmamme.
Tämä riimu vaatii valmiutta ja sallivuutta, sillä kuinka voit kontrolloida sitä mikä ei ole vielä ottanut muotoa? Tämä riimu vaatii usein hurjaa rohkeutta, lähestulkoon hyppyä tyhjin käsin tuntemattomaan. Sen nostaminen on uskosi selvä testi.

Jossain mielessä tyhjä riimu edustaa karman polkua - kaiken tekemäsi summaa ja tämänhetkisen ja tulevan minäsi rajoja. Samalla tämä riimu opettaa että vanhat karman velat muuttuvat ja kehittyvät sinun muuttuessasi ja kehittyessäsi. Mikään ei ole ennalta määrättyä; mikään ei ole väistämätöntä. Ja jos todellakin on "asioita jotka jumalat pitävät salassa", sinun tulee vain muistaa, että se mikä merkitsee on tuntemattoman luova voima.
Tyhjän riimun nostaja, rohkeutta: tyhjyydestä nousevat elämääsi muutoksen voimat.

* * *
Minulla on tunne kuin olisin ns. tyhjän päällä, en yhtään tiedä mitä tuleman pitää, mutta tavallaan en piittaa siitä pätkääkään, jotenkin vain tiedän, että se minne minua ohjataan on oikea tie.
- Tässä olen enkelini, ottakaa minua kädestä ja viekää minne haluatte, tehän sen parhaiten tiedätte :).

Rakkaudella Maia




lauantai 9. helmikuuta 2013

Eheytyminen

Olen lähdössä kuntoutusjaksolle muutaman päivän päästä. Ajatukseni ovat käväisseet tietystikin omassa kunnossani, jota en ole nyt hoitanut hyvin. Tästä kirjoituksestani löytyy hieman taustaa.

Kumma miten sitä voikaan tuntea huonoa omaatuntoa kun ei ole näyttää kuntokalenterissa mitään. Ihmeellisesti minun tielleni tulee aina "jotain" kun ajattelen että nyt minä lähden harrastamaan tätä liikuntamuotoa, esimerkkinä uimalippujen osto (vesijuoksua). Ostin 20 sarjan ja yhden kerran kerkesin käydä, kun ihottuma puhkesi. Sitten ajattelin, että no kun ei voi uida niin, teenpä sauvakävelylenkkejä - lonkka kipeytyi niin, että väliin piti oikein lynkata ettei kipua olisi tuntunut. Että se siitä sitten.

Nyt olen muutamana päivänä joogannut helppoja aloitusasentoja. Laitan tuohon sivupalkkiin vielä linkin jooga-videoihin, mitä tällä hetkellä teen itse.
Olen tullut siihen tulokseen - kovan mietiskelyn jälkeen - että miksi sitä pitäisi itseänsä ressata asioilla, jotka eivät vain luonnistu minulta. Niinpä minä olen armollinen itselleni, päästän irti kaikesta suorituspaineesta ja teen sen mikä hyvältä tuntuu ja kuuntelen mitä kehoni kertoo minulle.

Ja vielä kuin piste koko asialle - nostin aamulla enkelikortin ajatellen tulevaa kuntoutusviikkoa. Mitä minun tulee ajatella siitä viikosta ja vastaus on tässä:


"Olen kanssasi, koska olen parantamisen arkkienkeli. Autan sinua eheytymään ja parantamaan oman fyysisen kehosi ja olen tukenasi, kun teet työtäsi ihmisten parissa. Parantava energiani säteilee loistavan vihreänä valona ja suuntautuu sinne, missä sitä tarvitaan.
Välitän viestini hoitotyötä tekeville heidän ajatustensa ja tuntemustensa kautta. Tällä tavoin autan sinuakin selvittämään, onko tehtäväsi auttaa muita parantumaan. Voin auttaa sinua löytämään sopivan parantamisen ja hoitamisen tavan, johon voit perehtyä ja jota voit opiskella. Ohjaan sinua kaikin tavoin parantajan työssäsi. Kutsu minua, kun tarvitset apua. Olen luonasi hetkessä.!

Voiko tämän selkeämpää viestiä saada pohdinnoilleni. Olen siis levollinen - eheydyn itse ja olen oivaltanut, että  kaiken näiden kiputilojen ja leikkauksien on tarkoitettu olla opetuksena tuntemaan empatiaa ja myötätuntoa toisia sairaita kivuliaita ihmisiä kohtaan. Näin on tarkoitettu.

Valoa päiväänne
Rakkaudella Maia

torstai 7. helmikuuta 2013

Ihmeiden laki

Ihania asioita tapahtuu juuri nyt. Reikiopettajalta sain sähköpostia, että uusi reikikurssi järjestetään ennen kesää. Kiitos kiitos kiitos. Se toteutuu oikealla ajalla.
Olen kysynyt eräältä tapaamaltani henkilöltä, tietääkö hän kotipaikkakunnallani olevista meditaatio-illoista ja vielä parempaa. Häneltä tuli tänään viesti, että on tavannut ihmisen kaupassaan, joka puhui Doreen Virtuesta!!! Ja ilmeni, että hän on enkeliopettaja meidän paikkakunnallamme!!! Kehitteillä on ilta enkelien merkeissä,  aivan loistavaa. Ei voi muuta kuin kiittää sydämestä näitä tapahtumia.

Ihmeiden laki on toteutunut kohdallani. Ajatusten voima on vetänyt puoleeni henkisiä asioita, yhteensattumia alkaa tapahtua. Nämä ovat merkkejä siitä, että tiedän olevani oikealla tiellä.
Lue täältä enemmän.

Tästä tapaamastani henkilöstä vielä - viime kesänä aivan järkyttävänä sadepäivänä menin hänen liikkeeseensä katselemaan kirjoja, josko jotain löytäisin. No valitsin Mayojen testamentin ja ennustuksen. Kun menin maksamaan niitä, hän katsoi minua ja sanoi, että on pakko nyt kommentoida. "Kun tulit kauppaan, näin valtavan valoisuuden sinussa ja seurasin mielenkiinnolla mitä ostat, jos ostat jotain no juuri tällaista (viittasi valitsemiani kirjoja) sanon sinulle tästä, mutta muuten en olisi uskaltautunut puhumaan valoisuudesta mitään". Hymyä ja tunnetta, että ollaan tavattu aikaisemminkin.
Monta kertaa kävin häntä katsomassa kirjakaupassa, mutta oli eri myyjä, kunnes muutama päivä sitten menin taas ja päätin kysyä, että onko ko. henkilö milloin tavattavissa, ja siellähän oli tiskin takana, joten kysyin asiani ja tässä on tulos. Aivan mahtavaa!
Mielenkiinnolla odotan tulevaa.

Paljonhan on englanninkielisiä enkelikortteja sekä kirjoja, mutta nyt on ilokseni ilmestynyt Parantavat Enkelit, Doreen Virtuen kirja+kortit. Booky.fi-sivulta voi tilata ilman postimaksua. Ihanaa tämäkin.

Rakkaudella Maia

tiistai 5. helmikuuta 2013

Minulla on aikaa

Päädyinpä nyt selkäni takia sairauslomalle. Aion ottaa näistä seitsemästä päivästä kaiken positiivisen irti. Eilen katsoin youtubesta pari jooga-videota, jotka teinkin heti ja tänä aamuna taas. Pienin askelin aloitan, vain muutama helppo liike alkuun. Tässä linkki joogaamaan. Siinä viereisessä palkissa onkin sitten muutamia jooga-videoita mistä valita itselle sopivin.

Kuuntelin myös Anun enkelimeditaation ja siinähän voi kysyä enkeliä joka on läsnä ja ennen kuin ehdin edes kysyä loppuun niin mieleeni popsahtaa nimi, ekalla kerralla tuli Esaia ja eilen Joona. Koska en ole aiemmin kuullutkaan näistä nimistä googletin ne, profeettoja molemmat ja luin heidän profetioistaan sen mitä google näytti.
Eilen myöskin sain niin ihanaa violetin ja vihreän väriä meditoidessani - en ole pitkään aikaan nähnyt näin voimakkaita värejä. Siispä minun selkääni siinä hoidettiin uskon niin.

Eilen oli aikaa miettiä kaikenlaista ja murehdinkin mielessäni sitä, etten saanut työvuoroja sovittua omalla paikkakunnallani olevalle reikikurssille, enkä yhtään tiedä mistä rahat siihen tai enkelikursseillekaan, joista haaveilen, niinpä selasin taas enkelikorttejani pyytäen vahvistusta juuri sille hetkelle ja nostin Maia kortin. Ja voinko parempaa uskonvahvistusta saadakaan.


Näin siinä sanotaan : "Kannustamme sinua jatkamaan opintojasi, sillä uuden oppiminen ja uudet kokemukset auttavat sinua löytämään elämäntehtäväsi ja saavat elämäsi kukoistamaan. Saatat huolehtia siitä, miten löydät varat tähän koulutukseen. Me vakuutamme kuitenkin, että saat kaiken tarvitsemasi matkan varrella."
"Uuden oppiminen on palkitsevaa. Se laajentaa näkemystäsi omasta sisäisestä voimastasi, kehittää muistiasi ja auttaa sinua toimimaan pontevammin elämäntehtäväsi eteen. Me ohjaamme sinua opettajien, koulujen, kirjojen, raha-asioiden, aikataulujen ja kaiken muun tarvittavan kanssa. Kaikki tämä on nyt saatavillasi".

Niinpä kun aika on minun päästä reikikurssille tai enkelikurssille - se tulee vaivattomasti eteen eikä rahastakaan ole puute.

Tämä sairausloma on varmasti tarkoitettu juuri niin, että on aikaa meditoida, käydä luonnossa liikkumassa ja ammentaa sieltä energiaa, kuunnella enkelimusiikkia ja lukea rauhassa,  lähdenkin tästä aamupalan tekoon ja sen jälkeen metsään lenkille. Ja sieltä kun tulen voinkin hiljentyä meditoimaan.

Valoa päivääsi
Rakkaudella Maia


sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Intuitio

Eilen selasin enkelipakkani kortteja tovin kädessäni, pyysin että minulle näytetään mitä  minun tulee  tietää ja ymmärtää nyt. Tässä on vastaus, joka tulee sisimmästä intuitiostani käsin:


Kaikki ei ole vain omaa kuvitelmaasi. Sinulla on todellakin kyky aistia ja nähdä epätavallisen herkästi, ja olet kosketuksissa henkimaailman kanssa.

Poimin sen olennaisen tekstistä tähän, en kirjoita kokonaan. Niinpä jatkan edelleen meditoimista ja rukoilemista, no sitähän en nyt aikonutkaan lopettaa vaikka tuo alempi vuodatus ehkä antoikin ymmärtää niin, että kaikki heitetään romukoppaan,

Sain muuten oikeanpuolen selästäni tosi kipeäksi ja jäykäksi. Minulla on todella todella harvoin selässä ja hartioissa mitään vaivaa, mutta nyt tämä on selkeä viesti, älä käännä selkääsi kulkemallesi tielle, käänny ympäri ja aloita matkantekosi jälleen.

Tänä aamuna otin enkelikortit taas käteeni ja hiljennyin hetkeksi, taustalla kuului Anun enkelimeditaatio levy - voimakas "hyristys" kulki lävitseni ja niinpä katsoin juuri sen kortin mikä oli kädessäni -



En ole himoliikkuja, en pidä hikisistä treeneistä enkä suuremmin ponnistelua vaativista lajeista, kokeiltu on kaikenlaista - mielenkiintoinen nosto. Olen jo jonkin aikaa pyöritellyt mielessäni joogan aloittamista. Kuunneltuani Anun enkelimeditaation - läksin lenkille, haukkasin happea  ja kuvittelin universaalin valon jokaisella hengenvedollani sisälleni. Kävin saunassa ja oloni on kohentunut kummasti.

Poimin tähän olennaisen kortin viestistä - Kehon harjoittaminen ja liikkuminen on olennaista unelmiesi ja tavoitteidesi toteutumiselle. Se tuo energiaa ja elinvoimaa, joka auttaa sinua aloittamaan ja viemään hankkeita päätökseen.

Olen lähettänyt pyynnön enkeleille tuoda elämääni samanhenkinen ystävä, jonka kanssa voisin käydä lenkillä ja puhua näistä asioista joista kirjoitan. Kaikkien kanssa henkisyysasioita ei voi jakaa, senkin olen kokenut, se tuo negatiivista energiaa ympärilleni ja olen kyllästynyt selittämään tai puolustamaan omia kantojani ja pyrkimyksiäni. Olen sitä mieltä, että henkisyys laajenee kun sen jakaa oikeiden ihmisten kanssa, he nostattavat energiaani ja tuovat omista kokemuksista lisäpontta maailmaani.

Valoista sunnuntaita rakkaudella Maia

maanantai 28. tammikuuta 2013

Voimaannuttava tulkinta

Nyt on niin positiiviset hyrinät käynnissä että. Aamumeditaatio on tehty, oikeastaan tein kaksi peräkkäin. Carinan irtipäästäminen meditaation sekä Anun Enkelimeditaatio.
Enkelimeditaatiossa mennään asteittain tapaamaan omaa enkeliopasta ja siinä voi pyytää omaa enkeliä näyttäytymään ja kuinka ihmeellistä, häivähdys kapeakasvoisesta miesenkelistä sinisessä paidassa tuli hetkeksi silmieni eteen!! Kolmas kerta oli kun tein enkelimeditaation - aivan huikeaa.

Joskus aiemmin meditoidessa olen nähnyt kahdesti vain kasvoista silmät, ne kyllä hätkähdyttivät kun tupsahtivat näkökenttään noin vain. Siinä sitten katsottiin toisiamme silmiin pienen hetken. Silloin en hoksannut kysyä - kuka olet? Seuraavalla kerralla tehdessäni meditaatiota jos enkelini ilmestyy osaan jo kysyä hänen nimeään.

Mielenkiintoinen viikonloppuvierailu takana. Ystävälläni on Doreen Virtuen englanninkielisiä kortteja eri elämänalueille ja hän teki tulkinnan minulle.


Halusin tietoa elämäntarkoituksestani ja mielessäni oli reiki-kurssille hakeutuminen tai enkeli-kurssille.
Tämän kortin nostin - miten kannustava ja eteenpäin vievä sanoma olikin.


Tässä hänen käännöksensä :

HARJOITTELU

Vastaus siihen kysymykseesi, miten voisit parantaa uraasi, liittyy aikasi ja aikomuksesi fokusoimiseen tähän taitoon, joka liittyy sydämesi aitoon kiinnostukseen ja intohimoon.

Ehkä kyseessä on harrastus jonka toivoisit muuttuvan ammatiksesi. Tämä on mahdollista, jos annat aikaasi ja energiaasi näiden taitojen hiomiseen.

Visualisoi itsesi nauttimassa näiden uusien pyrkimysten tuomista menestymisen hyödyistä. Odota parasta, ja sitten tee se mikä on välttämätöntä tehdä, jotta tästä aikomuksesta tulisi todellisuutta.

Pieni päivittäinen ajan anto tähän harjoitteluun muuttuu ajanmyötä positiiviseksi tavaksi tuottaen lopuksi positiivisia tuloksia.

Huomaat pian taitojesi paranevan ja tästä nauttimisen kasvavan. kehosi oppii intuitiivisesti sen miten automaattisesti työskennellä sinun kanssasi, kun teet harjoituksia ja näin tulet löytämään uuden inspiraation työskennellessäsi tietäsi yhdestä esteestä seuraavaan tuoden vapautta ja iloa tekemiseesi.

Tämä on juuri sitä mitä minä tällä hetkellä tarvitsen tien näyttäjäksi. Parisen vuotta on mielessäni pyörinyt, että kouluttautuisin henkisiin asioihin ja pitäisin kotonani "hetkiä" toisten samanlaisten kanssa. Asumme maalla, joten puitteet pitää esim. kesällä joku tapaaminen luonnonhelmassa olisi ihanteellinen. Vuosi sitten pidin kotonani naisteniltaa, jossa loppujen lopuksi oli läsnä vain ystäväni ja minä (sairaustapauksia). Meillä oli oikein ihana hetki meditaatioineen, saunoineen ja hoitoineen. 

Aito kiinnostus reiki-kurssia kohtaan on ja  anoin vapaata viikonloppua, mutta se ei onnistunut, koska seuraavan viikonlopun olin varannut jo Voimaannu messuja varten, hotellihuone on varattuna pe-su, jotta voimme osallistua molempina päivinä täysipainoisesti messujen tarjontaan ystäväni kanssa. 
Elikkä joko tämä reiki ei ole minun ensisijainen kurssi, vaan joku muu, ehkäpä enkelikurssi ensin. En ole huolissani, kaikki järjestyvät aikanaan - olen laittanut pallon pyörimään - ja sehän pyörii! 

Parin kuukauden ajan olen meditoinut enemmän kuin aikaisemmin. Siitä rauhaisasta olemisesta olen tullut, melkeinpä voisin sanoa, riippuvaiseksi hyvällä tavalla. 

Viimeinen lomapäiväni tänään - aion nyt tämän jälkeen tehdä kiinalaisia harjoitteita, joista saan liike-energiaa ja sen jälkeen  keitän kupin ihanaa teetä ja otan kirjan Matka enkelten maailmaan käteeni ja uppoudun viltin alle lukemaan.

Käydään valoisin mielin ihanaan uuteen viikkoon. 

Rakkaudella Maia 

perjantai 25. tammikuuta 2013

Kohti valoa

Tästä ottamastani kuvasta voisin sanoa, että olen konkreettisesti matkalla kohti valoa ja iloa. 

 Jonkun aikaa olen pohdiskellut blogin perustamista ja tänään päätin ryhtyä toimeen.
Kirjoitan nimellä Maia, jonka valitsin Doreen Virtuen enkelikorteista siksi, koska sen sanoma puhuttelee minua juuri tällä hetkellä ja tähän elämäntarkoitukseeni sopien - janoan tietoa henkisyydestä, sen monimuotoisuudesta kaikkinensa. Seuraan tiiviisti muutamia enkeliblogeja, luen kirjallisuutta ja viimeisin ostokseni on Anu Wyskielin Matka enkelten maailmaan. Aivan ihanaa luettavaa ja kirjan mukana tulee levy enkelimeditaatio - se kohottaa minut joka kuuntelukerralla tilaan jossa on niin kevyt ja rauhaisa olla.

Muutama vuosi on mennyt lueskellessa ja asiat ovat ikään kuin jääneet "leijumaan", olen tiedostanut enkelit ja uskonut heidän olemassa oloonsa, mutta kuten sanoin - siihen se on jäänyt .Jotenkin nyt vaan on tullut aika katsoa ylöspäin kohti  valoa. 

Tämä kaunis taivaallinen haloilmiö
näyttäytyi minulle äskeisellä lomamatkalla
pohjoisessa, kuten tuo ensimmäinenkin
kuva - kiitin sydämestäni, että
sain nähdä kaunista luontoa.


Kiitän vähemmän miellyttäviä elämänkokemuksiani siitä, että olen löytänyt tämän tien, toistakymmentä vuotta sitten alkoi minun ensimmäiset kokemukeni henkisyydestä - silloin en ollut vielä valmis  olin peloissani mitä se toisi tullessaan, mutta siemen jäi itämään ja tässä ollaan nyt ilman pelkoa, vain iloa ja onnellisuutta elämän virrassa. Toki päiviini mahtuu välillä huoliakin, ne kohtaan väistelemättä ja teen parhaani selvitäkseni niistä.

Olen ottanut tavakseni kysyä enkeleiltä apua miten ratkaisen eteen tulleen tilanteen. Joskus käytän enkelikortteja tai riimuja. Ja kumma kyllä - miten osuvia ovatkaan niitten tulkinnat - käytin sitten kumpia hyvänsä.

Joskus kun olen allapäin ja epäilys hiipii sydämeeni, kysyn riimuilta - mitä minun tulee tietää nyt tilanteestani - saan selkeän vastauksen ja tiedän, että suuntani on oikea ja se avaa näkemään taas asiat oikealta kantilta.

Kasvuni alkuvaiheessa kävin selvänäkijällä/parantajalla ja hän kysyi minulta ensimmäiseksi kun astuin autosta ulos hänen tullessa minua rappusille vastaan - että : "Mitä sinä täällä teet? Sinä loistat niin vahvaa parantajan auraa itse, että et sinä minua tarvitse." Hämmästyin. Sitten hän opetti minulle käsilläparantamisen "tekniikkaa" ja sainkin välittää käsieni kautta parantavaa valoa äidilleni ja siskolleni, mutta kuten jo tuossa yllä kerroin - pelko astui sydämeeni ja käsillä parantaminen jäi.

Olen viritellyt itsessäni ajatusta lähteä reikikurssille ja katsotaan kuinka siinä käy. Kesälomani aikana viikonloppukurssi onnistuisi, jos siihen joku osuu kohdalle, ja niinhän se on, jos minun on tarkoitus oppia reikiä, niin kaikki loksahtaa paikalleen. Työ on alkanut jo - viestejä tulee kaiken aikaa uuden aloittamiseen ja kehoitus jättää vanha taakseen. NYT on aika ja minä tartun tähän hetkeen ja kiitän siitä universaalia maailmankaikkeutta.

Olette tervetulleita Enkeleiden matkassa-blogiini.
Rakkaudella Maia