lauantai 9. helmikuuta 2013

Eheytyminen

Olen lähdössä kuntoutusjaksolle muutaman päivän päästä. Ajatukseni ovat käväisseet tietystikin omassa kunnossani, jota en ole nyt hoitanut hyvin. Tästä kirjoituksestani löytyy hieman taustaa.

Kumma miten sitä voikaan tuntea huonoa omaatuntoa kun ei ole näyttää kuntokalenterissa mitään. Ihmeellisesti minun tielleni tulee aina "jotain" kun ajattelen että nyt minä lähden harrastamaan tätä liikuntamuotoa, esimerkkinä uimalippujen osto (vesijuoksua). Ostin 20 sarjan ja yhden kerran kerkesin käydä, kun ihottuma puhkesi. Sitten ajattelin, että no kun ei voi uida niin, teenpä sauvakävelylenkkejä - lonkka kipeytyi niin, että väliin piti oikein lynkata ettei kipua olisi tuntunut. Että se siitä sitten.

Nyt olen muutamana päivänä joogannut helppoja aloitusasentoja. Laitan tuohon sivupalkkiin vielä linkin jooga-videoihin, mitä tällä hetkellä teen itse.
Olen tullut siihen tulokseen - kovan mietiskelyn jälkeen - että miksi sitä pitäisi itseänsä ressata asioilla, jotka eivät vain luonnistu minulta. Niinpä minä olen armollinen itselleni, päästän irti kaikesta suorituspaineesta ja teen sen mikä hyvältä tuntuu ja kuuntelen mitä kehoni kertoo minulle.

Ja vielä kuin piste koko asialle - nostin aamulla enkelikortin ajatellen tulevaa kuntoutusviikkoa. Mitä minun tulee ajatella siitä viikosta ja vastaus on tässä:


"Olen kanssasi, koska olen parantamisen arkkienkeli. Autan sinua eheytymään ja parantamaan oman fyysisen kehosi ja olen tukenasi, kun teet työtäsi ihmisten parissa. Parantava energiani säteilee loistavan vihreänä valona ja suuntautuu sinne, missä sitä tarvitaan.
Välitän viestini hoitotyötä tekeville heidän ajatustensa ja tuntemustensa kautta. Tällä tavoin autan sinuakin selvittämään, onko tehtäväsi auttaa muita parantumaan. Voin auttaa sinua löytämään sopivan parantamisen ja hoitamisen tavan, johon voit perehtyä ja jota voit opiskella. Ohjaan sinua kaikin tavoin parantajan työssäsi. Kutsu minua, kun tarvitset apua. Olen luonasi hetkessä.!

Voiko tämän selkeämpää viestiä saada pohdinnoilleni. Olen siis levollinen - eheydyn itse ja olen oivaltanut, että  kaiken näiden kiputilojen ja leikkauksien on tarkoitettu olla opetuksena tuntemaan empatiaa ja myötätuntoa toisia sairaita kivuliaita ihmisiä kohtaan. Näin on tarkoitettu.

Valoa päiväänne
Rakkaudella Maia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti