Voiko täydellisempää manifestointia enää olla - mietteissäni on ollut jo pitkään, että siirryn luonnonmukaiseen kosmetiikkaan kunhan saan nyt käytössä olevat purnukat tyhjäksi, katselin myös kookosöljypurkkiani, josta alkaa pohja paistaa ja ajattelin että pitää laittaa tilaukseen, no vielä kolmas asia - suolalamppu minulla onkin, mutta ajattelin, että voisi olla myös kynttilänjalka ja iso mieluummin JA kuinkas ollakaan nämä ilmeentyvät kaikki minulle ystäväni käydessä vierailulla luonani!!
Olin siis ihan äimänkäkenä, että ihan mahdottoman ihmeissäni. Sain ison suolamötikän, jossa on tila kolmelle kynttilälle, luonnonmukaisia Ahava-tuotteita pussukassa sekä ison purkin kookosöljyä, että sillä tavalla. Manifestointi on käynnissä myös viisisakaraisen tähden keskellä olevan pyramidin allakin, sinne olen kirjannut kaksi asiaa, jotka ovat minulle tällä hetkellä lähintä sydäntäni ja ei voi kuin uskoa, että nämä tapahtuvat.
Rakkaudella Maia
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ihmeiden laki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ihmeiden laki. Näytä kaikki tekstit
maanantai 22. heinäkuuta 2013
torstai 4. huhtikuuta 2013
Pyramidin kosminen energia
Tämän pyramidin ostin Seinäjoen Voimaannu-messuilta. Pyramidin alle olen taitellut pienen lapun, johon on kirjoitettu mitä tällä hetkellä toivon eniten. Nimi ja päivämäärä. Pyramidi ikään kuin vetää sen asian toteutumaan.
Luin myös chakra käsikirjasta pyramidista:
"Pyramidien erikoinen muoto sitoo kosmista energiaa ja välittää sitä eteenpäin aivan kuten reiki-hoidossakin tapahtuu. Pienoispyramideja voi asettaa esimerkiksi keholle johdattamaan energiaa tietylle kehon alueelle. Tätä käyttötarkoitusta varten on valmistettu pyramideja, jotka vastaavat mittakaavaltaan Gizassa sijaitsevaa, 51 asteen kulmiin perustuvaa Kheopsin pyramidia. Käyttäessäsi pyramidia sinun tulisi pitää huolta siitä, että yksi sen sivuista on aina tarkasti pohjois-eteläsuunnassa, sillä vain siten sen voi saada toimimaan täysitehoisesti".
Valitettavasti oma pyramidi on keikkunut kulmiltaan miten sattuu, koska otan sen joskus käteeni katsellakseni sen ihania väriyhdistelmiä. Nyt täytyykin asetella tarkasti ikkunalaudalle auringonpaisteeseen oikeaan suuntaan.
Luin samaisesta kirjasta myös tämän seuraavan kokeiluni - testasin välittäjäkykyäni ottamalla vuorikristallipalasen sekä enkelikiven mukaani vaatehuoneeseen, sillä testi tehdään täysin pimeässä. Istuin vaatehuoneessa molemmat kivet kädessäni ja asetin ne eteeni viltille. Jos vuorikristallista pystyn ottamaan värähtelevää energiasäteilyä on se merkki selvänäköisyyteen. Etenkin jos tuo säteily alkaa liikehtiä. - Silloin alakerrasta kuului kop kop - ja eikun avaamaan ovea - lähetyskuljetus toi miehelleni - taas - pyöränosia :) . No se kokeilu jäi siihen, mutten aio luovuttaa.
Ihanaista päivää teille rakkaudella Maia
keskiviikko 20. helmikuuta 2013
Pieniä ihmeitä
Harmittelin tässä taannoin sitä, etten saanut järjestettyä tiettyä viikonloppua reikikurssille työvuorojen takia, mutta kuinka ollakaan. Reikikurssi järjestyy ja mikä vielä mahtavampaa - huomasin uuden työvuorolistan saatuani, että tuo pyytämäni viikonloppu on vapaata ja huomasin "sattumalta", että kotipaikkakunnallani järjestetään aromaterapiaa-kotona kurssi - LOISTAVAA.
Kävin kysymässä yhdestä liikkeestä kannettavaa cd-soitinta, mutta siellä ei ollut ja sitten äkkäsinkin heittää enkeleille pyynnön saada edullisen kannettavan cd-soittimen iltameditaatiota varten sängyssäni loikoen ja niinhän tämäkin järjestyi. 29 eurolla se löytyi uintireissullani. MAHTAVAA.
Kaikki siis järjestyy aikanaan ja hyvässä järjestyksessä, elän ihmeellisiä aikoja. Tällä viikolla menen tapaamaan enkelihoitajaa uuden "enkeliystäväni" kanssa. Mitähän ihanaa siellä tapahtuu?
Kävin kysymässä yhdestä liikkeestä kannettavaa cd-soitinta, mutta siellä ei ollut ja sitten äkkäsinkin heittää enkeleille pyynnön saada edullisen kannettavan cd-soittimen iltameditaatiota varten sängyssäni loikoen ja niinhän tämäkin järjestyi. 29 eurolla se löytyi uintireissullani. MAHTAVAA.
Kaikki siis järjestyy aikanaan ja hyvässä järjestyksessä, elän ihmeellisiä aikoja. Tällä viikolla menen tapaamaan enkelihoitajaa uuden "enkeliystäväni" kanssa. Mitähän ihanaa siellä tapahtuu?
Saan kaiken minkä
tarvitsen.
Ihanaa aurinkoista päivää rakkaudella Maia
torstai 7. helmikuuta 2013
Ihmeiden laki
Ihania asioita tapahtuu juuri nyt. Reikiopettajalta sain sähköpostia, että uusi reikikurssi järjestetään ennen kesää. Kiitos kiitos kiitos. Se toteutuu oikealla ajalla.
Olen kysynyt eräältä tapaamaltani henkilöltä, tietääkö hän kotipaikkakunnallani olevista meditaatio-illoista ja vielä parempaa. Häneltä tuli tänään viesti, että on tavannut ihmisen kaupassaan, joka puhui Doreen Virtuesta!!! Ja ilmeni, että hän on enkeliopettaja meidän paikkakunnallamme!!! Kehitteillä on ilta enkelien merkeissä, aivan loistavaa. Ei voi muuta kuin kiittää sydämestä näitä tapahtumia.
Ihmeiden laki on toteutunut kohdallani. Ajatusten voima on vetänyt puoleeni henkisiä asioita, yhteensattumia alkaa tapahtua. Nämä ovat merkkejä siitä, että tiedän olevani oikealla tiellä.
Lue täältä enemmän.
Tästä tapaamastani henkilöstä vielä - viime kesänä aivan järkyttävänä sadepäivänä menin hänen liikkeeseensä katselemaan kirjoja, josko jotain löytäisin. No valitsin Mayojen testamentin ja ennustuksen. Kun menin maksamaan niitä, hän katsoi minua ja sanoi, että on pakko nyt kommentoida. "Kun tulit kauppaan, näin valtavan valoisuuden sinussa ja seurasin mielenkiinnolla mitä ostat, jos ostat jotain no juuri tällaista (viittasi valitsemiani kirjoja) sanon sinulle tästä, mutta muuten en olisi uskaltautunut puhumaan valoisuudesta mitään". Hymyä ja tunnetta, että ollaan tavattu aikaisemminkin.
Monta kertaa kävin häntä katsomassa kirjakaupassa, mutta oli eri myyjä, kunnes muutama päivä sitten menin taas ja päätin kysyä, että onko ko. henkilö milloin tavattavissa, ja siellähän oli tiskin takana, joten kysyin asiani ja tässä on tulos. Aivan mahtavaa!
Mielenkiinnolla odotan tulevaa.
Paljonhan on englanninkielisiä enkelikortteja sekä kirjoja, mutta nyt on ilokseni ilmestynyt Parantavat Enkelit, Doreen Virtuen kirja+kortit. Booky.fi-sivulta voi tilata ilman postimaksua. Ihanaa tämäkin.
Rakkaudella Maia
Olen kysynyt eräältä tapaamaltani henkilöltä, tietääkö hän kotipaikkakunnallani olevista meditaatio-illoista ja vielä parempaa. Häneltä tuli tänään viesti, että on tavannut ihmisen kaupassaan, joka puhui Doreen Virtuesta!!! Ja ilmeni, että hän on enkeliopettaja meidän paikkakunnallamme!!! Kehitteillä on ilta enkelien merkeissä, aivan loistavaa. Ei voi muuta kuin kiittää sydämestä näitä tapahtumia.
Ihmeiden laki on toteutunut kohdallani. Ajatusten voima on vetänyt puoleeni henkisiä asioita, yhteensattumia alkaa tapahtua. Nämä ovat merkkejä siitä, että tiedän olevani oikealla tiellä.
Lue täältä enemmän.
Tästä tapaamastani henkilöstä vielä - viime kesänä aivan järkyttävänä sadepäivänä menin hänen liikkeeseensä katselemaan kirjoja, josko jotain löytäisin. No valitsin Mayojen testamentin ja ennustuksen. Kun menin maksamaan niitä, hän katsoi minua ja sanoi, että on pakko nyt kommentoida. "Kun tulit kauppaan, näin valtavan valoisuuden sinussa ja seurasin mielenkiinnolla mitä ostat, jos ostat jotain no juuri tällaista (viittasi valitsemiani kirjoja) sanon sinulle tästä, mutta muuten en olisi uskaltautunut puhumaan valoisuudesta mitään". Hymyä ja tunnetta, että ollaan tavattu aikaisemminkin.
Monta kertaa kävin häntä katsomassa kirjakaupassa, mutta oli eri myyjä, kunnes muutama päivä sitten menin taas ja päätin kysyä, että onko ko. henkilö milloin tavattavissa, ja siellähän oli tiskin takana, joten kysyin asiani ja tässä on tulos. Aivan mahtavaa!
Mielenkiinnolla odotan tulevaa.
Paljonhan on englanninkielisiä enkelikortteja sekä kirjoja, mutta nyt on ilokseni ilmestynyt Parantavat Enkelit, Doreen Virtuen kirja+kortit. Booky.fi-sivulta voi tilata ilman postimaksua. Ihanaa tämäkin.
Rakkaudella Maia
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)