Näytetään tekstit, joissa on tunniste kivet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kivet. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 11. elokuuta 2013

Kivien parantava voima

Olen lueskellut ahkerasti tätä kirjaa


ja tehnyt itselleni kivihoitoja sekä todennut kivien parantavan voiman. Kurkkuchakrani olen saanut avattua sekä parannettua korvani "huputtamisen" ja korjattua tasapainoaistiani samalla. Lue täältä lisää.

Kivimeditaatio on voimallinen energian antaja ja mielen tasapainottaja. Muutaman kerran sitä tehneenä huomaan sen antaneen rauhallisuutta, hyväksymistä asioihin ja ennen kaikkea itseni hyväksymistä juuri tällaisena kuin olen.

Kivimeditaation voi tehdä esim. näin kuten tein tänään:

Asettelin kiviä tasaisesti lattialle joogamaton ympärille sekä kaikille chakroille kehoni päälle vielä omat kivet.
Tähtiportti ja sielutähti saivat vuorikristallikiteet tukemaan meditaatiota ja auttamaan keskittymisessä.
Kruunuchakraan asetin ametistipalan, sillä se vahvistaa henkisyyttä ja auttaa ottamaan yhteyttä henkimaailmaan.
Kausaalichakraan laitoin sinisen kalsedonin avaamaan kehon ylintä energiapumppua. Se vapauttaa ja avaa luovuutta. Auttaa hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Kirkastaa ajattelua ja ilmaisua.
Selestiitti (enkelikivi) otsachakraan rentouttamaan ja tasapainottamaan jing- ja jang-energioita.
Kurkkuchakralle aqua aura karkottamaan kielteisyyttä.
Sydänchakra sai pikkuruisen peridoottikiven avaamaan tunneperäisiä tukoksia.
Solarplexukseen asetin tiikerinsilmän intuitiota tukemaan.
Napachakra sai vuorikristallin.
Sakraalichakraan kuukiven poistamaan tukkeumia koko energiajärjestelmästä, jolloin energia pääsee virtaamaan terveellä tavalla.
Juurichakralle laitoin punaisen jaspiksen, sillä se tuo uusia mahdollisuuksia ja tilaisuuden aloittaa puhtaalta pöydältä, lievittää myös stressiä.
Maatähteen mustan obsidiaanin kasvattamaan psyykkisiä kykyjä.

Chakrakivet latasin vielä kunkin erikseen johtavalla vuorikristallillani. Niin voimallisia energialatauksia en muista vähään aikaan saaneni kuin nyt meditaation aikana,  toinen toistaan voimakkaat "hyristykset" kulkivat kehossani antaen voimallisen iloisen energian.

Kiviä kuljetan myös mukana töissä, joskus otan kiven joka puhuttelee minua ja joskus kysyn heilurilta mitä kiveä tarvitsen. Naurattaa ihan, kun pieni silkkipussukkani täyttyy toisinaan kivistä niin että ne jo painaa ihan kunnolla ja todellakin muistuttavat näinkin läsnäolollaan.

Hakusessa on nyt kivillä parantaminen-kurssi, vinkkejä otan vastaan jos joku teistä tietää missä päin sellaisia pidetään, itse en ole vielä pongannut.

Ihanaista alkavaa uutta viikkoa
Rakkaudella Maia

maanantai 22. heinäkuuta 2013

Manifestointia

Voiko täydellisempää manifestointia enää olla - mietteissäni on ollut jo pitkään, että siirryn luonnonmukaiseen kosmetiikkaan kunhan saan nyt käytössä olevat purnukat tyhjäksi, katselin myös kookosöljypurkkiani, josta alkaa pohja paistaa ja ajattelin että pitää laittaa tilaukseen, no vielä kolmas asia - suolalamppu minulla onkin, mutta ajattelin, että voisi olla myös kynttilänjalka ja iso mieluummin JA kuinkas ollakaan nämä ilmeentyvät kaikki minulle ystäväni käydessä vierailulla luonani!!
Olin siis ihan äimänkäkenä, että ihan mahdottoman ihmeissäni. Sain ison suolamötikän, jossa on tila kolmelle kynttilälle, luonnonmukaisia Ahava-tuotteita pussukassa sekä ison purkin kookosöljyä, että sillä tavalla. Manifestointi on käynnissä myös viisisakaraisen tähden keskellä olevan pyramidin allakin, sinne olen kirjannut kaksi asiaa, jotka ovat minulle tällä hetkellä lähintä sydäntäni ja ei voi kuin uskoa, että nämä tapahtuvat.


Rakkaudella Maia

lauantai 13. heinäkuuta 2013

Kosmista energiaa kalliolla meditoiden

Jo jonkin aikaa mieleni on tehnyt käydä meditoimassa Astuvansalmen kalliomaalauksilla Ristiinassa. Se on pyhä paikka  - uhripaikka menneiltä ajoilta. Kalliomaalaukset ovat juuri ja juuri nähtävissä ja niitä katsellessa tuli kyllä niin venka tunne - mietin miten ne on saatu niin korkealle ja ketkä ne ovat tehneet. Miten ihmiset ovat asuneet ja eläneet siihen aikaan.

Kämmen näkyy selvästi vielä kalliomaalauksessa.



Kivet olivat tietysti mukanani ja ne puhdistin ensin rannassa. Olisi tehnyt mieli uimaan, vesi oli ihanan lämmintä.



Johtava vuorikristallisauvani pääsi puhdistautumaan Saimaan aalloilla.


Katsokaa tätä maisemaa! Aivan huikea. Vähän vatsanpohjassa vihlaisi kun asetuin kivenkoloon istumaan. Kallio pudottautuu alas heti tuon männyn kohdalla.
Täällä haaveilen joskus meditoivani täydenkuun aikaan. Huikeaa näkymää joka suuntaan ja tulee melkein tunne kuin istuisi lähempänä taivasta.


Kalliolta on kömytty alas ja kotimatkalla otin kuvan puun juurakosta. Kalliolla se on seissyt aikansa ja myrsky varmaankin kaatanut sen. Ihmeesti ne puut vaan pysyvät pystyssä, vaikka juuret menevät kalliota pitkin eivätkä voi ottaa tukea maasta.
Tämä on hauskan näköinen ja saa mielikuvituksen liikkeelle...


Valoa ja iloa viikonloppuunne.
Rakkaudella Maia


tiistai 2. heinäkuuta 2013

Chakrat

Kehossamme on seitsemän päächakraa ja jokaisella niistä on oma värinsä. Chakrojen ympärillä pyörii elämämme sanan varsinaisessa merkityksessä, sillä ne pyörivät kukin omaan suuntaansa alkaen juurichakrasta, joka pyörii myötäpäivään siirtyen sakraalichakraan, joka pyörii vastapäivään jne.
Jos chakra on tukossa niin elämässämme ilmenee erilaisia tuntemuksia ja sairauksia chakrasta riippuen.
Chakroja voidaan avata joko itse opiskelemalla niiden menetelmiä tai sitten käydä jossain luontaishoitolassa chakrakäsittelyssä.
Itse olen ollut chakrojen kanssa ´tekemisessä´ jo vuosia, mutta vasta nyt reikin myötä olen kiinnostunut niistä yhä enemmän ja ostinkin kirjan Kivien parantava voima (Philip Permutt) joka on todella hyvä ja selkeä kirja kivillä parantamisessa, jokainen chakra käydään kirjassa läpi hyvin yksityiskohtaisesti ja niin että meikäkin sen ymmärtää :) Chakroista kertovan tekstin olen lainannut ko. kirjasta.
Pikkuhiljaa otan kivillä parantamisen reikin kaveriksi. Itseäni hoidan kivillä päivittäin.

Lähikaupungissa on vain todella huono kivien saanti, joten hoitokivien osto täytyy suorittaa jossain kauempana. En halua tilata niitä netistä, vaan tahdon koetella kädessä kiveä ja katsella sen värejä ja TUNTEA kädessäni onko tämä juuri se oikea kivi minun hoitokivekseni.

Kävin kuvaamassa pihamaaltamme nämä kukkaset esittelemään teille chakrojen värit.

Punainen Juurichakra


Ensimmäinen chakra on juurichakra, se sijaitsee selkärangan tyvessä. Juurichakra on eräänlainen eloonjäämiskeskus, joka antaa ihmiselle voimaa ja päättäväisyyttä. Siihen liitetään myös ystävien ja perheen kaltaiset elämän tukijoukot. Ayurvedan ja hatha-joogan kaltaisissa perinteisissä järjestelmissä juurichakraa pidetään kundaliinienergian sijaintipaikkana. Tämän keskuksen kautta ihminen on yhteydessä maahan ja tämänkertaisen elämänsä maalliseen olemassaolon tasoon. Hyvin toimiva juurichakra pitää ihmisen maadoitettuna ja auttaa häntä pääsemään elämässä eteenpäin.


Oranssi Sakraalichakra


Toinen chakra sijaitsee hieman navan alapuolella. Tätä luovuuden, halujen sekä seksuaalisten tunteiden ja käyttäytymisen keskusta kutsutaan sakraalichakraksi. Sen kautta kulkeva luova elämänvoima on fyysisen olemassaolon välttämätön edellytys. Joidenkin oppien mukaan tuo voima on koko elämän perusta. Ihminen varastoi sakraalichakraansa tervettä energiaa, jonka hän voi tarvittaessaan ottaa myöhemmin käyttöönsä. (Luova elämänvoima on eri asia kuin se fyysinen energia, jota voidaan tarvittaessa vapauttaa kehon rasvakudosesta).

Keltainen solar plexus


Kolmas chakra aijaitsee solar plexuksen kohdalla kehon keskiosassa, heti rintalastan alapuolella. Se on henkilökohtaisen voiman, kunnianhimon, halujen ja tunteiden keksus. Kosketusaisti ja tunteet käsitellään solar plexuksessa. Juuri tämän vuoksi voimakkaat tunteet aistitaan usein vatsassa tai jokin asia saattaa olla ´vatsaakääntävä´ jne. Tämä fyysisesti kehon keskiosassa sijaitseva chakra on `keskittymisen piste´, jossa on mahdollista levätä ja rauhoittua.


Vihreä sydänchakra


Tämä rinnan keskikohdalle sijoittuva neljäs chakra on rakkauden ja myötätunnon keskipiste. Se hallitsee yhteyksiäsi ulkomaailmaan ja muihin ihmisiin. Rakkauden olemus on pohjimmiltaan syvän henkinen, ja siinä on kyse yhteyden kokemisesta kaiken kanssa. Ilman tuota yhteyttä emme voi jakaa sisällämme olevaa rakkautta.Ttämä energiakeskus on syvin sopukka jossa ulkomaailma kohtaa sisimmän minämme. Jokainen sisäänhengitys tuo meille pienen osan ulkomaailmasta. Vaihdamme energiaa sen kanssa keuhkojemme fyysisen kaasujen vaihtoprosessin kautta. Meille syntyy tunne yhteydestä muun maailman kanssa. Uloshengityksen myötä jaamme omaa sisäistä energiaamme meitä ympäröivän tilan ja muiden läsnä olevien ihmisten kanssa. Tämä yhteys toimii voimalähteenä, joka lähettää rakkautta energiajärjestelmämme kautta. Lopputuloksena voi olla esimerkiksi se, että analyyttinen mieli yhdistyy tuntevaan sydämeen.


Sininen kurkkuchakra


Viides chakra sijaitsee kaulan keskiosassa solisluun yläpuolella. Se on kommunikaation ja luovan ilmaisun keskus. Kommunikaatiolla ei tarkoiteta pelkästään puhumista, vaan myös fyysistä kommunikaatiota (kehon kieltä) ja henkistä yhteydenpitoa (telepatiaa). Tämän energiakeskuksen kautta me kerromme muulle maailmalle tunteistamme. Ilmaisemme itseämme yksilöinä, annamme uskomuksemme muille tiedoksi ja jaamme omaa osaamistamme.


Indigo otsachakra


Tätä kuudetta chakraa kutsutaan myös kolmanneksi silmäksi. Se sijaitsee keskellä otsaa kulmakarvojen yläpuolella. Otsachakra on intuition, tietoisuuden, henkilökohtaisen vetovoiman ja valon keskus. siinä yhdistyvät luovuus ja inspiraatio sekä henkiset kyvyt ja lahjat. Hyvin toimiva ja tasapainoinen otsachakra auttaa torjumaan kielteisiä ja itsekkäitä asenteita, voimistaa intuitiota ja lisää viisautta.


Violetti kruunuchakra


Päälaella sijaitseva seitsemäs chakra on henkisyyden, valaistumisen ja alati uusiutuvan ajattelun voimakeskus. Kruunuchakra helpottaa universaalin viisauden vastaanottamista ja yhdistää ihmisen kosmiseen tietoisuuteen kaikesta olemassaolevasta. Kaikki mahdollinen tieto on jo olemassa jossain; kyse on vain sen löytämisestä. Tasapainoinen ja hyvin toimiva kruunuchakra toimii tiedonlähteenä, joka auttaa ihmistä erottamaan totuuden kuvitelmista ja todelliset ihanteet pelkistä materialistisista pyrkimyksistä. Seitsemäs chakra tasapainottaa henkisyyden ja fyysisen maailman keskinäistä suhdetta. Sen avulla päästään eroon itseä rajoittavista käsityksistä, ylpeydestä ja turhamaisuudesta. Kun ihminen kykenee irtautumaan omista tunteistaan, hän tulee tietoiseksi omasta itsestään.

Rakkaudella Maia

maanantai 1. heinäkuuta 2013

Enkelimeditaatioretriitti Wäärälässä lauantaina 29 pvä alkoi klo 8

Hyvin nukutun yön jälkeen pulahdin aamulla uimaan herättääkseni itseni täysin uuteen meditaatiopäivään.  Unia en nähnyt tai en muista niitä.
Klo 8 aurinkoisella pihamaalla oli joukko pirteitä retriittiystäviä mattoineen ja aloitimme Merjan vetämän zhindovenyttelyn. Joogannut olen, mutten zhindonnut, joten kokemus oli uusi ja virkistävä. Keho houkuteltiin venytyksiin leppeästi ja eri asennoilla oli omat tarkoituksensa, poistaa vihaa ja vetää itseensä lempeää rakkautta jne.
Sen jälkeen aamupalalle ja sitten meditaatiokehään vanhaan tupaan. Muisti palaa pätkittäin, niin paljon tuli koettua perjantaina, etten muistanut rummutusta lainkaan mainita eilisessä postauksessani. Eikä se tarkoita sitä, että se olisi ollut vähäinen elementti. Ihmeellisesti kehoni reagoi rummun ääneen, se ikään kuin resenoi, värähtelyn tunsin ihan selvästi. Rummutusta olisi voinut kuunnella pidempäänkin ja uskon että sen äänessä on helppo vaipua ihan syväänkin meditaation tilaan.

No mutta mennääs taas tähän lauantain ohjelmaan uudestaan - jälleen kutsuttiin paikalle pyhät Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit, enkelit ja valon tuojat. Merja pyysi enkeleitä laskeutumaan keskuuteemme ja sankoin joukoin heitä tulikin. Tunsin oikein kuinka suuri enkelijoukko liehuvin kaavuin ja siivet levitettyinä saapuivat ympärillemme, en osaa kuvailla miten se tuntui sydänalassa pakahduttavalta.

Teimme myös hoito/kanavointiharjoituksia - Merja jakoi intuitiivisesti parit ja minä sain vieruskaverini, joten lähdimme jokainen tahollemme hoitamaan/kanavoimaan. Minulle kanavointi oli aivan uusi alue. Aloitinkin harjoituskaverini pyynnöstä häntä reikihoitamaan ja siinä hoitaessani tunsin selvästi kuinka minun tuli antaa hänen sydänschakralle eniten hoitoa. Kanavointini ei onnistunut mitenkään, en ainakaan ymmärtänyt miten se tulisi tapahtua. Hän kertoikin, että sydämen alueella on ollut viime aikoina raskasta ja että hoito tuntui hyvältä. Hän näki myös vaaleanvihreän ja vaaleanpunaisen pilarin hoitotilanteessa. Ihana tunne oli itsellä kun sain kuulla palautetta hoidettavalta. Aikaa ei ollut kuin 15 min, mihinkä olisimme päätyneetkään, jos se olisi voinut kestää tunnin.

Harjoituskaverini oli käynyt kanavointikurssin ja hän aloitti sen ihan voimallisesti kertomalla näkevänsä  tumman metsän ja sen edessä vaalean lumisen kumpareen - sen jälkeen hän sanoi näkevänsä paljon luonnonkiviä veden virratessa ja sitten erikoisen pilven, sinisellä taivaalla valkoisia ohuita juovia. Ja ihmeellistä miten se kaikki oli ihan "luettavissa", tunnistin tumman metsän taakseni jättämästä vanhasta ja valoisan kumpareen valona jota kohti olen menossa ja mennyt jo jonkin aikaa. Kivet ovat rakkaita minulle ja niitä on meidän pihassa ja paljon, asumme veden äärellä! Pilvi on se sama minkä näimme Sunshinen kanssa juhannuksena, sanoin hänelle nuotiopaikalla istuessamme, että hei katso tuo pilvi on kuin sininen pitsiakaatti. Ihmeellistä ja hienoa.

Kokeilimme myös äänimeditaatiota, eli lauloimme Atlantiksen Heka-lauluja. Vaikeisiinkin sanoihin pääsin jyvälle melko nopeasti ja sitä toisteltiin ja kuunneltiin oman kehon tuntoja. Ikään kuin vaskikellon heleä ääni alkoi kuulua, sointuvaa kaikuvaa laulua Merjalta ja T:ltä. Upeaa kertakaikkiaan. Miten ihmeessä he jaksoivat "venyttää" ääntään niin kauniisti!

Pitihän sitä hengenravinnon lisäksi saada ihan oikeatakin ruokaa. Lounastimme ulkona ihanaa kreikkalaista ruokaa.



Lounaan jälkeen jatkoimme meditoimalla myös maapallolle rakastavaa eheyttävää energiaa. Ojensimme kätemme kohti voimakeskusta ja Merja johdatti meitä meditaatioon. Kämmeneni kuumenivat ja pistelivät. Merjan ääntä en välillä kuullut ollenkaan vaan se ikään kuin loittoni. Näin violettiliekkiä lepattelevan edessäni. Ajattelin jälkeenpäin että nukuinko vai meninkö niin syvään meditatiiviseen tilaan, että ääni häipyi. Välillä joku yksittäinen sana havahdutti minut "hereille", mutta harmi en muista niitä sanoja joiden kohdalla se tapahtui. Sitten näin näyn, jonka olen nähnyt ennenkin -  mies istui ruskeassa väljässä kaavussa pöydän ääressä sulkakynä kädessä mustepullo ja paperi edessään. Hänellä oli tummat kiharaiset hiukset. Hän kääntyi katsomaan taaksepäin jotain - joku ehkä tuli sinne tai joku sanoi hänelle jotain jo paikalla oleva. Sitten näky häipyi. Yritin pidätellä sitä, mutta sinne se vain meni. Nyt kun näin jo toisen kerran  tämän näyn, niin kolmannella kerralla jo älyän kysyä onko hänellä jokin viesti minulle kun hän kääntyy katsomaan.

Lopettelimme meditoinnin ja keskustelimme miten tämä vaikutti kuhunkin läsnäolijaan. Oli jälleen ilo huomata miten hyvä olo tuli itselle toisten kertomuksista, he ikään kuin antoivat minulle voimaa omilla tuntemuksillaan.

Lähtökahvit ja halaukset ringissä ja niin joukko hajaantui omille teilleen. Jotenkin oli tunne, ettei tahtonut tämän päättyvän vielä, voisin jatkaa ja jatkaa, voisinpa ajaa vain seuraavaan retriittiin ja kokea rauhaa ja rakkautta ympärilläni. No mutta oikeesti oli ihan kiva lähteä kotiin se tiedon ja oivallusten määrä mukanaan.

Luonnonkivet jotka minulla oli voimaantumassa mukanani pääsivät uuteen tehtävään pihamaalle. Ne asetin kukkapenkin ympärillä olevien kivien seuraksi ja pyysin heitä jakamaan Wäärälässä saamansa energian ympärillä oleville kiville ja suojaamaan siten kukkani myyriltä. Sen aion tehdä jokaisen kukkapenkin kivikoristeiden kohdalla.

Dema Prevalin mantramusiikkia kunnellessa kotiin tultuani lauloin ääneen, jota aion tehdä tästä lähin useamminkin, koska ääni mukavasti resenoi kehoani ja värähtelee sen voimasta. Ikään kuin ääniterapiaa. Kylläpä terapioita riittääkin, kiviterapiaa, ääniterapiaa, reikiterapiaa, enkeliterapiaa - ihanaa, tässähän ei voi muuta kuin voida hyvin, paitti että mun polvet huutaa hoosiannaa taas, mutta ei hätää, ne on kiviterapoitu hih hih. Testaan nyt itseni hoidossa kiviäni, aion kantaa niitä myös mukanani kahden viikon ajan sekä pitää yöpöydällä tai tyynyn alla saadakseni kaiken mahdollisen hoidon irti niistä.

No niin, mutta takaisin Wäärälään kuvien muodossa -

Sunshine sai tallennettua jotain aivan ihmeellistä ja ihanaa, enkelipalloja! Tässä kuvassa istun omalla paikallani meditaatioringissä Jumalallisia seuralaisia ympärilläni.


Suurensin tämän ihastuttavan vihertävän enkelipallon, myös päässäni näkyy häivähdys enkelipallosta vähän violettisempana. Aivan mahtavaa, tämä kuva tulee olemaan minulle erittäin tärkeä ja voimaannuttava. Kiitos Sunshine kuvasta.



Tämä pikkuinen piipittäjä suu auki oli verannalla pumpulisessa pesässään emon tuodessa ruokaa alati avoinna olevaan suuhun, suloista - eikö!


Meidän ihana vetäjämme, Merja, aina kun yritin kuvata niin liikettä piisasi :) mutta tilannekuvathan ovatkin hyviä.


Kotihengetär vanhaemäntä Tuula aitan ovella. Hän luo omalla olemuksellaan hurmaavaa henkeä Wäärälän kartanoon.


Kiitos kaikki rakkaat retriittiystävät mahtavista hetkistä kanssanne. Oli ilo tavata ja toivon, ja luulen että tapaamme toistekin samoissa merkeissä. Suuri kiitos pirteälle enkelimeditaatioiden vetäjälle Merjalle. Tuulalle erityiset kiitokset siitä, että hän on antanut Wäärälän tällaiselle näkemisen ja kokemisen rakkaudelliselle paikalle ihmisten tulla.

Kiitos kiitos kiitos rakkaat enkelit, Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit ja valon tuojat mahtavista jumalallisista energioista retriitissämme.
Kiitos kiitos kiitos enkelipallot, että ilmeennyitte minun läheisyydessäni nähdäkseni teidät. Olenhan kärttämällä kärttänyt todisteita enkeleistä ja niitä minä myös sain.

Rakkaudella halaten Maia

sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Enkelimeditaatioretriitti Wäärälässä perjantaina 28 alkoi klo 16

Kaunis aurinkoinen ilma ja ihan täpinöissä lähdin ajamaan kohti Wäärälää. Sunshinen kanssa treffit "maailmanpyörän" kohdalla Laukaan kulmilla. Olen käynyt siinä joskus monia monia vuosia sitten ja ajattelin, että siinä olisi muistini mukaan ollut Lasilandia ja myös kiviä myynnissä, ei ollut. Oli suljettu.
Siitä sitten lähdin ajelemaan Sunshinen perässä pölyistä mutkaista tietä kohti määränpäätä ja voi että kuinka kaunis rauhaisa näkymä avautuikaan eteeni kun pääsimme perille. Pihapiirissä kukkia, ihana aittarakennus ja jyhkeitä puita.




Sisällä iloista touhukasta  väkeä keittiössä, retriitin vetäjä Merja halasi lämpimästi ja toivotti tervetulleeksi. Vanhaemäntä Tuula oli kuin tuttu ennestään, meinasin ihan sanoa että täällähän sinä olet, sain vedettyä sanani kuitenkin takaisin, jotain ihmeellistä oli tapahtunut, ihan kuin olisin löytänyt hänet etsinnän jälkeen, liekö oltu entisissä elämissä tekemisissä, mene ja tiedä. Kurssille osallistujia moikkailtiin ja esiteltiin toisiamme, rupateltiin siinä ennen aloitusta.

Ilmassa oli kuin suurta juhlan tuntua, olihan tämä ensimmäinen meditaatioretriittini. Nautin jokaisesta sekunnista imien vanhan talon atmosfääriä itseeni ja iloisten ihmisten puheensorinaa.
Sitten mentiin ihanaan vanhaan tupaan, johon oli laitettu ympyrän muotoon tuolit ja keskellä pieni pöytä, ns. voimakeskus, jossa paloi kynttilä ja siihen pöydälle voitiin sitten laittaa latautumaan mukana tuomamme kivet tai korut. Minä olin innoissani ottanut kotoani koko kiviperheeni mukaan sekä myös ulkona olevat kaksi ihanaa kiveä valkoisen ja vaaleanpunaisen luonnonkiven, (niille ilmaantuikin tehtävä kun ne tulivat retriitistä, siitä myöhemmin) jotka mieheni on minulle tuonut joskus työmaalta löytäessään. Ne ja koko kiviperhe vesikivetkin mukaanlukien pääsivät oikein lataamoon ja ensimmäiselle retriitilleen:)




Sijoituimme paikoillemme ja pienen esittelykierroksen tehtyämme tiesimme keitä on mukana ja Merja pyysi ottamaan kaksi korttia asettamaltaan penkiltä myöhempää ajankohtaa varten.

Merja oli sytyttänyt kynttilän pöydälle ja kutsui pyhät Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit, enkelit ja valontuojat ohjaamaan ja suojelemaan meitä näinä kahtena retriittipäivänä. Hän johdatti meidät meditaatioon ja se kesti jonkin aikaa. Sen jälkeen keskustelimme mitä kukin oli tuntenut, nähnyt ja kokenut tässä yhteisessä meditaatiohetkessä.
Ihanaa oli keskustella samanhenkisten ihmisten kanssa kokemuksistaan. Minä yleensä näen värejä meditoidessa enkä muulloin ole sellaista saanut kokea näin "hereillä" ollessa, mutta NYT ihan ihmettelin ja ensin luulinkin nähneeni harhoja ja olevan sen mielikuvitukseni tuotetta, mutta ei - katsahdin Sunshinen suuntaan ja näin hänen takanaan pystyn suoran leveän aivan ihanan vihreän pilarin, hämmästyin niin että käänsin katseeni pois ja ajattelin erehtyneeni - käänsin häneen katseeni uudestaan ja se ilmestyi jälleen loistaen taivaallisessa elävässä vihreässä valossaan. Hetken päästä siitä irtaantui kaarena Sunshinen pään ympärille palasia ja olin ihan ihmeissäni.
Katselin taas muualle ja kurkkasin sitten hengetärtämme Tuulaa vanhaa emäntää ja hänen takaan oli vihreä pyöreä iso pallo, kaunis niin kaunis. Katseeni siirtyi sitten keskellä olevaan pieneen pöytään, jonka vieressä oli vesikannu ja sen veireen ilmestyi paksumpi ja ohuempi vihreä pilari, josta jakautui hetken päästä kannun toiselle puolelle vihreä palanen ja ne yhtyivät toisiinsa niin, että kannussa oleva vesi oli vihreää, sitä ihanan taivaallista vihreää, niin elävän sykkivää väriä.

Sen jälkeen vihreä valo liikahteli ja muutti muotoaan minne katsoin. En oikein viitsinyt kurkistella kaikkien päiden taakse, kun minusta tuntui että heiluin kuin heinämies katsoessani jo näiden kahden ihmisen takana olevia väri-ilmeentymisiä. Vierustoverini varpaisiin tuijottelin ja sinne ilmestyi kaksi vihreää valoa ja omiini myös. Nautin niin niiden katselemisesta ja ihmettelin että mikä rauhallinen tunne minussa oli ja kiitin siitä että sain voimaannuttavaa väriä katsella.

Sitten Merja kertoi dekreistä ja kyseli kuka on kuullut niistä, minä innokkaana viittasin, melkein teki mieli sanoa että : Opettaja opettaja minä tiedän mitä ne ovat, hih. Dekreitä olen lausunut autolla ajaessani ja jopa laulanutkin välillä. Ja sitten kun niitä dekreitä aloin kirjoittamaan ylös vihkooni niin koko ajan vihreä valo loisti kynäkädessä etusormen ja peukalon välissä, joten en tiennyt kumpaa seuraisin, sitä vaiko kynän kärkeä kun kirjoitin, sitten lopulta katsoin vain vihreää valoa ja ihan kaunista kirjoitusjälkeä kädestäni tuli.

Dekreitä varten voit tehdä itsellesi listan, mitä asioita haluat ilmeentyä itsellesi tai haluat terveyttä jollekulle. Siitä listasta sitten valitset yhden tai useamman ja teet dekreen.

"MINÄ OLEN läsnäoloni nimeen, kutsun seitsemää pyhää Arkkienkeliä ja heidän valojoukkojaan. Pyydän (joku oma pyhimys) pyhimyksiä, ylösnousseita mestareita ja Arkkienkeleitä ohjaamaan valonne, energianne ja tietoisuutenne siunaamaan kaikkea elämää ja auttamaan minua seuraavien päämäärien tavoittamisessa (katso listaasi) että löydän...... Pyydän MINÄ OLEN läsnäoloani soveltamaan kutsuni oman sieluni ja niiden sielujen parhaaksi, joiden puolesta rukoilen.

Olen itse käyttänyt violettiliekkiä dekreissä, siis kuvitellut sellaisen eteeni, mutta tästä lähtien käytän hopeaviolettia liekkiä koska se huuhtoo jo automaattisesti negatiiviset asiat pois, pelkää violettiliekkiä käyttäessä on muistettava lähettää negatiivisuus pois, muutoin se jää siihen leijaamaan lähelle.

Tässä dekree, joka on helppo muistaa, lausu dekreet aina ääneen, se antaa sille voimaa ja 3,6 tai 9 kertaa rakkaudella ja hartaudella.

Jumalan valo ei koskaan petä
Jumalan valo ei koskaan petä
Jumalan valo ei koskaan petä
Ja rakastettu MINÄ OLEN
läsnäolo on se valo.

Tämän jälkeen Merja tulkitsi nostamamme kortit. Minä otin ensin vain yhden, joten kävin hakemassa tarotkortin vielä. Tarot-kortti tuli Tiede MIEKAT ja siitä toisesta pakasta nostin Romance.

Tulkinta aloitettiin Tiede-kortista, koska se kuulemma nousi voimakkaana esiin ja halusi aloittaa. Zadkiel on tullut luokseni kertoakseen, että hän on opastajani ja turvautuisin häneen enemmän. Kruunuchakrani on auki voimakkaana ja avautuu edelleen tämän retriitin myötä. Henkisyyteen liittyviä oivalluksia universaalista maailmankaikkeudesta avautuu minulle.
Hokemani dekreet - violettiliekki on tuonut Zadkielin luokseni.

Romance-kortti ei tarkoita mitään maallista romanssia, vaan sitä, että Zadkielillä ja minulla on voimakas hyvä yhteys keskenään. Zadkiel vastaa sielutähdestä ja sielutähteäni avataan vieläkin enemmän - pyydä ohjausta Zadkieliltä - hän vie henkisyyttäni eteenpäin.
IHANAA.

Ilta päättyi saunomiseen, uimiseen ja hyvään iltapalaan. Nämä ihanat joutsenet toivottivat tervetulleeksi rannalle.



Tarkoituksenani oli pyytää Zadkieliä opastamaan unien kautta minua ja Jeremieliä muistamaan uneni, mutta toisin kävi. Nukahdin tosta vaan, että naps. Mitä ei kyllä tapahdu koskaan kotona.

Tähän on hyvä päättää kertomukseni ensimmäisestä päivästä, pitkä tarina, mutta sen halusin jakaa teidän kaikkien kanssa, koska se on niin voimaannuttava ja ainutkertainen. Toivon että tästä saa joku itselleen rohkeuden mennä tämänmoisiin retriitteihin - suosittelen sitä lämpimästi.

Wäärälän retriittitarina jatkuu seuraavassa postauksessa lauantaipäivästä.

Pyytäkää enkeleitä uniinne ohjausta antamaan ja Arkkienkeli Jeremieliä, että muistaisitte ne.
Hyvää kaunista yötä.

Rakkaudella Maia


keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Uudet kiveni

Tänään kävin ostamassa juomakivet, eli vesilasiin laitettavat sopivan pienet kivet. Tunti meni kaupassa hiplatessa kiviä, tarkkaan katsoin mitkä kivet ovat tehtävään juuri oikeanlaiset muodoltaan ja väriltään minulle. Kivissä on niin monia eri sävyjä ja otin sellaisen joka miellytti ja puhutteli minua.

Juomakiveni 


Vasemmalla ylhäällä sodaliitti (sininen), kalsiitti ja ametisti. Alhaalla vasemmalla karneoli ja oikealla vuorikristalli.

Puhdistusseremonian tein kivilleni pyytäen enkeleitä, arkkienkeleitä, ylösnousseita mestareita ja puhtaan valon tuojia olemaan läsnä seremoniassani. Huuhtelin kivet vedellä, sitten laitoin mietoa saippualiuosta ja sen jälkeen taas huuhtelin. Sitten toivotin ne tervetulleeksi kiviperheeseeni ja vein ulos aurinkoenergiaa saamaan. Tein myös testin enkeliheilurilla mitaten kivien energiaa ennen ja jälkeen aurinkokylvyn. Oli muuten huikea ero heilurin pyörimisellä. Aurinkossa olon jälkeen heiluri pyöri isoa kaunista ympyrää. Kivien ollessa ulkona meditoin tunnin verran Dema Prevalin musiikin siivittämänä, odotan innolla cd:tä tulevaksi, tilasin sen sunnuntaina ja malttamattomana käyn postilaatikolla joko se on tullut, ei vielä. YouTubea käytän hyväksi sitä ennen.

Sen jälkeen hain kivet ulkoa ja annoin niille tehtävän olla juomakiveni.

Lapis lazuli
 Lapis lazulilla on monia hyviä ominaisuuksia, joista kirjoitan tuonne kivieni sivut osioon enemmän. On otsachakrakivi. Tässä yhden ominaisuuden mainitakseni - Tasapainoittaa jin- ja jang-energioita ja hoitaa sen myötä parisuhdett.

Sininen fluoriitti

Sinisen fluoriitin ostin ihan sen takia, että saan kurkkuchakrani aktivoitua, sitä olen yrittänyt jo useampaan kertaan ja heiluri heiluu epämääräisesti sinne tänne, joten tämä fluoriittikiveni auttaa sen avaamiseen varmasti. Minulla on myös korvavaivaa, joka aiheuttaa ikävän "hup, hup" äänen oikeassa korvassa ja jos sen antaa olla monen päivän ajan, tulee ihan epätodellinen olo ja alkaa pyörryttää. Viime syksynä kävin lääkärissä ja hän käsi kaatuilla puolelta toiselle sängyllä, että korvissa olevat kiteet lähtevät oikeaan asentoon. Kuulostaa hullulta mutta se on auttanut. Nyt olen hoitanut korviani reikillä ja tänään olikin sellainen päivä, ettei tullut sitä epämukavaa tunnetta olossa. Fluoriittikivi auttaa tähänkin. Kivieni sivuilla lisää tästäkin ihanuudesta. 

Perjantaina lähden Toivakkaan Väärälään enkelimeditaatioretriittiin ja olen niin täpinöissäni että. Siitäkin on mukava kirjoitella teille terveiset sitten kun palaan.

Kiitos kiitos kiitos, kivistäni sekä ihanasta Dema Prevalin musiikista, heille kaikille jotka ovat sen kuuntelun mahdollistaneet minulle ja monille muille!

Rakkaudella Maia