Näytetään tekstit, joissa on tunniste parantaminen. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste parantaminen. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 28. elokuuta 2013

Kaksi niin erilaista tapausta

Viime viikolla kävin tutustumassa energiahoitoihin lähikaupungissa. Ihan vakuuttuneeksi en tullut asiasta - nuori mies (suomen energiahoitajat)oli kyllä oikein reipas ja iloisen oloinen, mutta ikävästi hän vähätteli muita hoitoja, kivillä parantamiset,  reikiä, shamaanihealingia ym. Hänen sanojensa mukaan näitä ei enää tarvita, koska energiahoito lyö laudalta kaikki, jopa syövätkin parannetaan parissa minuutissa ja psykoosipotilaita!! Enkeliheilurit nurkkaan, mitä niillä tehdään kun voi vain sormia napsauttamalla parantaa joku. Ihan konkreettisesti hän kuvasi sitä napsauttamalla sormia. Tunsin ihan oikeasti myötähäpeää. On rohkeata luvata sairaalle ihmiselle parantumista ja vielä kertoa sitä eteenpäin näin rehvakkaasti, mutta hän todella varmasti uskoo omaan asiaansa kuten me kaikki muutkin mitä parannuskeinoja harjoitammekaan.

Minusta henkisyydessä on kyse siitä, että kaikenlainen hoito, oli se sitten reikiä, enkelienergiahoitoja, kristallihoitoja yms, ovat tarpeellisia ja kukin löytää varmasti näistä haluamansa hoidon, kun siihen kuuluu pyyteettömyys ja rakastava ote, mitään ei tarvitse sulkea pois, eikä ainakaan vähätellä toisia hoitoja omansa kustannuksella. Toisten kunnioittaminen niin hoitoa antavien kuin hoidettavienkin on tärkeää.

Uskomattomia tarinoita hän kertoi. Näytehoitokin suoritettiin meille kaikille. Kerroin oman vaivani ja tunsinkin kyllä voimakkaan virran hänen kädestään ja kuumotuksen ko. paikalla. Samalla kun hän piti kättään vaivani kohdalla hän samalla räpläsi puhelintaan, ilmeisesti värinä ilmoitti, että viestiä pukkaa. Tuli kyllä jotenkin halju olo itselle, se tuntui kuin hän olisi pelleillyt kustannuksellani ottamatta käsillä olevaa tilannetta  tavallaan tosissaan. En tarkoita sitä, että parantaminen täytyisi olla tosikkomaista, mutta jonkinlainen kunnioitus käsiteltävää henkilöä kohtaan pitää olla. Toki hän selosti tapahtumaa muille koko ajan, että mitä hän tekee, mutta sen puhelimen olisi voinut unohtaa.
Hoidettuaan hetken hän kysyi että haluanko luopua kivuistani kokonaan, no kyllä tietysti, sitten piti antaa numero miten kovalta kipu tuntuu ja taas hän teki käsiliikkeitä ja saikin ikävän paineen tunteen pois, mutta tilanne palautui taas kun palasin kotiin. Joten tämä energiahoitokokeilu jäi tähän kertaan enkä tunne vetoa tämänkaltaiseen parantamiseen yhtään.
No se siitä.

Sitten parin päivän päästä olikin ihana tapaaminen Päivi Kaskimäen luona Heinolassa. Hänen äänensä on rauhoittava ja sitä oli mukava kuunnella. Hän teki minulle tulkinnan.

Kysyi tykkäänkö kirjoittamisesta tai kirjoitanko, no joo tykkään minä. Sitten hän katseli jonnekin hetken aikaa ja sanoi näkevänsä minut kanavoijana, ei niinkään henkien vaan tähdistä tuleville viesteille vastaanottajana. Olin ihan yllättynyt, koska olen yrittänyt kanavoida muutaman kerran ja se kiinnostaa, mutta ei henkien, vaan jostain muualta kauempaa, joten tässä se nyt sitten tuli. Olen tiennäyttäjä muille omalla olemuksellani ja elämäntyylilläni, autan muita etenemään henkisyydessään. Tiedemiestäkin hän minussa näki, koska olen analyyttinen ja pohdiskeleva, idearikas luonteeltani, johtuen entisestä elämästäni, jossa olen ollut tiedemies. Ja tiedemiespuoli tulee minussa esiin siinä, kun en luota ja usko itseeni, omiin intuitioihini vaan yritän ajatella niitä järjellä. Tunnistin tästä itseni kyllä ehdottomasti. Ideoitakin kyllä pukkaa niin töissä kuin kotonakin.

Olen kuulemma valkoinen peili, joka heijastaa kosmista virtausta ja näin jaan itsestäni muille. Kaikkea en muista mitä hän tästä peilistä sanoi, mutta tuo kosminen virtaus jäi vahvasti muistiini ja itseni jakaminen tämän kautta.

Sen jälkeen kun hän kehoitti minua kanavoimaan ja luottamaan itseeni, pyytämään apua ja ohjausta - kerroin hänelle munkista jonka olen nähnyt pari kertaa, sama näky, pöydän ääressä istuva kihara
tummatukkainen tummasilmäinen munkki, tai uskon hänen olevan munkki, koska hänellä on ruskea kaapu yllään, kääntyy minuun päin sulkakynä kädessään tai johonkin joka tulee samaan tilaan ja siihen se näky on jäänyt molemmilla kerroilla. Päivi kertoi tämän olevan selvä merkki siitä, että minun tulee harjoittaa kanavointeja sitkeästi vaan ja luottaa että apua annetaan ja opastetaan. Samalla hän sanoi näyn henkilön olevan elämänmyönteinen, iloinen ja rakastava. Siltä minustakin tuntui, kun olen nähnyt hänet kaksi kertaa, niin rauhallinen hyvä olo on tullut itselle ja iloa myös.
Aivan mahtavaa ja ihanaa.

Päivin viikonloppukurssille kyllä haluaisin, sillä hänellä on valovoimaa ja karsimaa, jotenkin hypnoottisen ihana ääni ja hyvä esiintymistatsi. Hänen tekstinsä myös ovat innostavia ja ymmärrettäviä, odotan aina innolla sähköpostiini maya-viestejä. Olen maya-kalenterin mukaan Keltainen Soturi, tässä alla osa Päivin lähettämästä viestistä meille kaikille virkistykseksi.

Rakkaudella Maia

Tänään alkoi Tzolkin kalenterissa uusi, 13 päivän aaltojakso, 
Keltaisen Soturin aalto. ( Jakson kesto 27.8 -8.9 )
Soturi edustaa vilpitöntä tietoisuutta ja intuitiivista älykkyyttä.

Olemme Keltaisen Linnajakson alueella, tietoisuuden linnassa.(Kesto 19.7 - 8.9 )
Nyt kerätään satoa, siltä osin kuin mitä olemme synnyttäneet tai kasvattaneet, 13.2.3013 alkaen, koko tällä kalenterikierroksella.
On sadonkorjuun aika, myös koko elämän pituiselta jaksolta.
Tietoisuuteen nousee ja elämään ilmentyy kaikki se, mikä on kypsää; nautittavaksi tai poisheitettäväksi.

Tämä on yksi voimallisimmista aaltojaksoista Tzolkin kierroksella, ja tulevia paria viikkoa kannattaakin seurata herkällä korvalla.

-Erityisesti kannattaa havainnoida lauantaita, 31.8.
Tuolloin on Keltaisen Linnajakson energian ulostulospäivä.
Mitä itsessä ja ympärillä tapahtuukaan tai tulee näkyväksi, siihen on kätketty siemen, idea, suunta tai voimallinen merkki.  






sunnuntai 11. elokuuta 2013

Kivien parantava voima

Olen lueskellut ahkerasti tätä kirjaa


ja tehnyt itselleni kivihoitoja sekä todennut kivien parantavan voiman. Kurkkuchakrani olen saanut avattua sekä parannettua korvani "huputtamisen" ja korjattua tasapainoaistiani samalla. Lue täältä lisää.

Kivimeditaatio on voimallinen energian antaja ja mielen tasapainottaja. Muutaman kerran sitä tehneenä huomaan sen antaneen rauhallisuutta, hyväksymistä asioihin ja ennen kaikkea itseni hyväksymistä juuri tällaisena kuin olen.

Kivimeditaation voi tehdä esim. näin kuten tein tänään:

Asettelin kiviä tasaisesti lattialle joogamaton ympärille sekä kaikille chakroille kehoni päälle vielä omat kivet.
Tähtiportti ja sielutähti saivat vuorikristallikiteet tukemaan meditaatiota ja auttamaan keskittymisessä.
Kruunuchakraan asetin ametistipalan, sillä se vahvistaa henkisyyttä ja auttaa ottamaan yhteyttä henkimaailmaan.
Kausaalichakraan laitoin sinisen kalsedonin avaamaan kehon ylintä energiapumppua. Se vapauttaa ja avaa luovuutta. Auttaa hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Kirkastaa ajattelua ja ilmaisua.
Selestiitti (enkelikivi) otsachakraan rentouttamaan ja tasapainottamaan jing- ja jang-energioita.
Kurkkuchakralle aqua aura karkottamaan kielteisyyttä.
Sydänchakra sai pikkuruisen peridoottikiven avaamaan tunneperäisiä tukoksia.
Solarplexukseen asetin tiikerinsilmän intuitiota tukemaan.
Napachakra sai vuorikristallin.
Sakraalichakraan kuukiven poistamaan tukkeumia koko energiajärjestelmästä, jolloin energia pääsee virtaamaan terveellä tavalla.
Juurichakralle laitoin punaisen jaspiksen, sillä se tuo uusia mahdollisuuksia ja tilaisuuden aloittaa puhtaalta pöydältä, lievittää myös stressiä.
Maatähteen mustan obsidiaanin kasvattamaan psyykkisiä kykyjä.

Chakrakivet latasin vielä kunkin erikseen johtavalla vuorikristallillani. Niin voimallisia energialatauksia en muista vähään aikaan saaneni kuin nyt meditaation aikana,  toinen toistaan voimakkaat "hyristykset" kulkivat kehossani antaen voimallisen iloisen energian.

Kiviä kuljetan myös mukana töissä, joskus otan kiven joka puhuttelee minua ja joskus kysyn heilurilta mitä kiveä tarvitsen. Naurattaa ihan, kun pieni silkkipussukkani täyttyy toisinaan kivistä niin että ne jo painaa ihan kunnolla ja todellakin muistuttavat näinkin läsnäolollaan.

Hakusessa on nyt kivillä parantaminen-kurssi, vinkkejä otan vastaan jos joku teistä tietää missä päin sellaisia pidetään, itse en ole vielä pongannut.

Ihanaista alkavaa uutta viikkoa
Rakkaudella Maia

tiistai 2. heinäkuuta 2013

Chakrat

Kehossamme on seitsemän päächakraa ja jokaisella niistä on oma värinsä. Chakrojen ympärillä pyörii elämämme sanan varsinaisessa merkityksessä, sillä ne pyörivät kukin omaan suuntaansa alkaen juurichakrasta, joka pyörii myötäpäivään siirtyen sakraalichakraan, joka pyörii vastapäivään jne.
Jos chakra on tukossa niin elämässämme ilmenee erilaisia tuntemuksia ja sairauksia chakrasta riippuen.
Chakroja voidaan avata joko itse opiskelemalla niiden menetelmiä tai sitten käydä jossain luontaishoitolassa chakrakäsittelyssä.
Itse olen ollut chakrojen kanssa ´tekemisessä´ jo vuosia, mutta vasta nyt reikin myötä olen kiinnostunut niistä yhä enemmän ja ostinkin kirjan Kivien parantava voima (Philip Permutt) joka on todella hyvä ja selkeä kirja kivillä parantamisessa, jokainen chakra käydään kirjassa läpi hyvin yksityiskohtaisesti ja niin että meikäkin sen ymmärtää :) Chakroista kertovan tekstin olen lainannut ko. kirjasta.
Pikkuhiljaa otan kivillä parantamisen reikin kaveriksi. Itseäni hoidan kivillä päivittäin.

Lähikaupungissa on vain todella huono kivien saanti, joten hoitokivien osto täytyy suorittaa jossain kauempana. En halua tilata niitä netistä, vaan tahdon koetella kädessä kiveä ja katsella sen värejä ja TUNTEA kädessäni onko tämä juuri se oikea kivi minun hoitokivekseni.

Kävin kuvaamassa pihamaaltamme nämä kukkaset esittelemään teille chakrojen värit.

Punainen Juurichakra


Ensimmäinen chakra on juurichakra, se sijaitsee selkärangan tyvessä. Juurichakra on eräänlainen eloonjäämiskeskus, joka antaa ihmiselle voimaa ja päättäväisyyttä. Siihen liitetään myös ystävien ja perheen kaltaiset elämän tukijoukot. Ayurvedan ja hatha-joogan kaltaisissa perinteisissä järjestelmissä juurichakraa pidetään kundaliinienergian sijaintipaikkana. Tämän keskuksen kautta ihminen on yhteydessä maahan ja tämänkertaisen elämänsä maalliseen olemassaolon tasoon. Hyvin toimiva juurichakra pitää ihmisen maadoitettuna ja auttaa häntä pääsemään elämässä eteenpäin.


Oranssi Sakraalichakra


Toinen chakra sijaitsee hieman navan alapuolella. Tätä luovuuden, halujen sekä seksuaalisten tunteiden ja käyttäytymisen keskusta kutsutaan sakraalichakraksi. Sen kautta kulkeva luova elämänvoima on fyysisen olemassaolon välttämätön edellytys. Joidenkin oppien mukaan tuo voima on koko elämän perusta. Ihminen varastoi sakraalichakraansa tervettä energiaa, jonka hän voi tarvittaessaan ottaa myöhemmin käyttöönsä. (Luova elämänvoima on eri asia kuin se fyysinen energia, jota voidaan tarvittaessa vapauttaa kehon rasvakudosesta).

Keltainen solar plexus


Kolmas chakra aijaitsee solar plexuksen kohdalla kehon keskiosassa, heti rintalastan alapuolella. Se on henkilökohtaisen voiman, kunnianhimon, halujen ja tunteiden keksus. Kosketusaisti ja tunteet käsitellään solar plexuksessa. Juuri tämän vuoksi voimakkaat tunteet aistitaan usein vatsassa tai jokin asia saattaa olla ´vatsaakääntävä´ jne. Tämä fyysisesti kehon keskiosassa sijaitseva chakra on `keskittymisen piste´, jossa on mahdollista levätä ja rauhoittua.


Vihreä sydänchakra


Tämä rinnan keskikohdalle sijoittuva neljäs chakra on rakkauden ja myötätunnon keskipiste. Se hallitsee yhteyksiäsi ulkomaailmaan ja muihin ihmisiin. Rakkauden olemus on pohjimmiltaan syvän henkinen, ja siinä on kyse yhteyden kokemisesta kaiken kanssa. Ilman tuota yhteyttä emme voi jakaa sisällämme olevaa rakkautta.Ttämä energiakeskus on syvin sopukka jossa ulkomaailma kohtaa sisimmän minämme. Jokainen sisäänhengitys tuo meille pienen osan ulkomaailmasta. Vaihdamme energiaa sen kanssa keuhkojemme fyysisen kaasujen vaihtoprosessin kautta. Meille syntyy tunne yhteydestä muun maailman kanssa. Uloshengityksen myötä jaamme omaa sisäistä energiaamme meitä ympäröivän tilan ja muiden läsnä olevien ihmisten kanssa. Tämä yhteys toimii voimalähteenä, joka lähettää rakkautta energiajärjestelmämme kautta. Lopputuloksena voi olla esimerkiksi se, että analyyttinen mieli yhdistyy tuntevaan sydämeen.


Sininen kurkkuchakra


Viides chakra sijaitsee kaulan keskiosassa solisluun yläpuolella. Se on kommunikaation ja luovan ilmaisun keskus. Kommunikaatiolla ei tarkoiteta pelkästään puhumista, vaan myös fyysistä kommunikaatiota (kehon kieltä) ja henkistä yhteydenpitoa (telepatiaa). Tämän energiakeskuksen kautta me kerromme muulle maailmalle tunteistamme. Ilmaisemme itseämme yksilöinä, annamme uskomuksemme muille tiedoksi ja jaamme omaa osaamistamme.


Indigo otsachakra


Tätä kuudetta chakraa kutsutaan myös kolmanneksi silmäksi. Se sijaitsee keskellä otsaa kulmakarvojen yläpuolella. Otsachakra on intuition, tietoisuuden, henkilökohtaisen vetovoiman ja valon keskus. siinä yhdistyvät luovuus ja inspiraatio sekä henkiset kyvyt ja lahjat. Hyvin toimiva ja tasapainoinen otsachakra auttaa torjumaan kielteisiä ja itsekkäitä asenteita, voimistaa intuitiota ja lisää viisautta.


Violetti kruunuchakra


Päälaella sijaitseva seitsemäs chakra on henkisyyden, valaistumisen ja alati uusiutuvan ajattelun voimakeskus. Kruunuchakra helpottaa universaalin viisauden vastaanottamista ja yhdistää ihmisen kosmiseen tietoisuuteen kaikesta olemassaolevasta. Kaikki mahdollinen tieto on jo olemassa jossain; kyse on vain sen löytämisestä. Tasapainoinen ja hyvin toimiva kruunuchakra toimii tiedonlähteenä, joka auttaa ihmistä erottamaan totuuden kuvitelmista ja todelliset ihanteet pelkistä materialistisista pyrkimyksistä. Seitsemäs chakra tasapainottaa henkisyyden ja fyysisen maailman keskinäistä suhdetta. Sen avulla päästään eroon itseä rajoittavista käsityksistä, ylpeydestä ja turhamaisuudesta. Kun ihminen kykenee irtautumaan omista tunteistaan, hän tulee tietoiseksi omasta itsestään.

Rakkaudella Maia

maanantai 1. heinäkuuta 2013

Enkelimeditaatioretriitti Wäärälässä lauantaina 29 pvä alkoi klo 8

Hyvin nukutun yön jälkeen pulahdin aamulla uimaan herättääkseni itseni täysin uuteen meditaatiopäivään.  Unia en nähnyt tai en muista niitä.
Klo 8 aurinkoisella pihamaalla oli joukko pirteitä retriittiystäviä mattoineen ja aloitimme Merjan vetämän zhindovenyttelyn. Joogannut olen, mutten zhindonnut, joten kokemus oli uusi ja virkistävä. Keho houkuteltiin venytyksiin leppeästi ja eri asennoilla oli omat tarkoituksensa, poistaa vihaa ja vetää itseensä lempeää rakkautta jne.
Sen jälkeen aamupalalle ja sitten meditaatiokehään vanhaan tupaan. Muisti palaa pätkittäin, niin paljon tuli koettua perjantaina, etten muistanut rummutusta lainkaan mainita eilisessä postauksessani. Eikä se tarkoita sitä, että se olisi ollut vähäinen elementti. Ihmeellisesti kehoni reagoi rummun ääneen, se ikään kuin resenoi, värähtelyn tunsin ihan selvästi. Rummutusta olisi voinut kuunnella pidempäänkin ja uskon että sen äänessä on helppo vaipua ihan syväänkin meditaation tilaan.

No mutta mennääs taas tähän lauantain ohjelmaan uudestaan - jälleen kutsuttiin paikalle pyhät Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit, enkelit ja valon tuojat. Merja pyysi enkeleitä laskeutumaan keskuuteemme ja sankoin joukoin heitä tulikin. Tunsin oikein kuinka suuri enkelijoukko liehuvin kaavuin ja siivet levitettyinä saapuivat ympärillemme, en osaa kuvailla miten se tuntui sydänalassa pakahduttavalta.

Teimme myös hoito/kanavointiharjoituksia - Merja jakoi intuitiivisesti parit ja minä sain vieruskaverini, joten lähdimme jokainen tahollemme hoitamaan/kanavoimaan. Minulle kanavointi oli aivan uusi alue. Aloitinkin harjoituskaverini pyynnöstä häntä reikihoitamaan ja siinä hoitaessani tunsin selvästi kuinka minun tuli antaa hänen sydänschakralle eniten hoitoa. Kanavointini ei onnistunut mitenkään, en ainakaan ymmärtänyt miten se tulisi tapahtua. Hän kertoikin, että sydämen alueella on ollut viime aikoina raskasta ja että hoito tuntui hyvältä. Hän näki myös vaaleanvihreän ja vaaleanpunaisen pilarin hoitotilanteessa. Ihana tunne oli itsellä kun sain kuulla palautetta hoidettavalta. Aikaa ei ollut kuin 15 min, mihinkä olisimme päätyneetkään, jos se olisi voinut kestää tunnin.

Harjoituskaverini oli käynyt kanavointikurssin ja hän aloitti sen ihan voimallisesti kertomalla näkevänsä  tumman metsän ja sen edessä vaalean lumisen kumpareen - sen jälkeen hän sanoi näkevänsä paljon luonnonkiviä veden virratessa ja sitten erikoisen pilven, sinisellä taivaalla valkoisia ohuita juovia. Ja ihmeellistä miten se kaikki oli ihan "luettavissa", tunnistin tumman metsän taakseni jättämästä vanhasta ja valoisan kumpareen valona jota kohti olen menossa ja mennyt jo jonkin aikaa. Kivet ovat rakkaita minulle ja niitä on meidän pihassa ja paljon, asumme veden äärellä! Pilvi on se sama minkä näimme Sunshinen kanssa juhannuksena, sanoin hänelle nuotiopaikalla istuessamme, että hei katso tuo pilvi on kuin sininen pitsiakaatti. Ihmeellistä ja hienoa.

Kokeilimme myös äänimeditaatiota, eli lauloimme Atlantiksen Heka-lauluja. Vaikeisiinkin sanoihin pääsin jyvälle melko nopeasti ja sitä toisteltiin ja kuunneltiin oman kehon tuntoja. Ikään kuin vaskikellon heleä ääni alkoi kuulua, sointuvaa kaikuvaa laulua Merjalta ja T:ltä. Upeaa kertakaikkiaan. Miten ihmeessä he jaksoivat "venyttää" ääntään niin kauniisti!

Pitihän sitä hengenravinnon lisäksi saada ihan oikeatakin ruokaa. Lounastimme ulkona ihanaa kreikkalaista ruokaa.



Lounaan jälkeen jatkoimme meditoimalla myös maapallolle rakastavaa eheyttävää energiaa. Ojensimme kätemme kohti voimakeskusta ja Merja johdatti meitä meditaatioon. Kämmeneni kuumenivat ja pistelivät. Merjan ääntä en välillä kuullut ollenkaan vaan se ikään kuin loittoni. Näin violettiliekkiä lepattelevan edessäni. Ajattelin jälkeenpäin että nukuinko vai meninkö niin syvään meditatiiviseen tilaan, että ääni häipyi. Välillä joku yksittäinen sana havahdutti minut "hereille", mutta harmi en muista niitä sanoja joiden kohdalla se tapahtui. Sitten näin näyn, jonka olen nähnyt ennenkin -  mies istui ruskeassa väljässä kaavussa pöydän ääressä sulkakynä kädessä mustepullo ja paperi edessään. Hänellä oli tummat kiharaiset hiukset. Hän kääntyi katsomaan taaksepäin jotain - joku ehkä tuli sinne tai joku sanoi hänelle jotain jo paikalla oleva. Sitten näky häipyi. Yritin pidätellä sitä, mutta sinne se vain meni. Nyt kun näin jo toisen kerran  tämän näyn, niin kolmannella kerralla jo älyän kysyä onko hänellä jokin viesti minulle kun hän kääntyy katsomaan.

Lopettelimme meditoinnin ja keskustelimme miten tämä vaikutti kuhunkin läsnäolijaan. Oli jälleen ilo huomata miten hyvä olo tuli itselle toisten kertomuksista, he ikään kuin antoivat minulle voimaa omilla tuntemuksillaan.

Lähtökahvit ja halaukset ringissä ja niin joukko hajaantui omille teilleen. Jotenkin oli tunne, ettei tahtonut tämän päättyvän vielä, voisin jatkaa ja jatkaa, voisinpa ajaa vain seuraavaan retriittiin ja kokea rauhaa ja rakkautta ympärilläni. No mutta oikeesti oli ihan kiva lähteä kotiin se tiedon ja oivallusten määrä mukanaan.

Luonnonkivet jotka minulla oli voimaantumassa mukanani pääsivät uuteen tehtävään pihamaalle. Ne asetin kukkapenkin ympärillä olevien kivien seuraksi ja pyysin heitä jakamaan Wäärälässä saamansa energian ympärillä oleville kiville ja suojaamaan siten kukkani myyriltä. Sen aion tehdä jokaisen kukkapenkin kivikoristeiden kohdalla.

Dema Prevalin mantramusiikkia kunnellessa kotiin tultuani lauloin ääneen, jota aion tehdä tästä lähin useamminkin, koska ääni mukavasti resenoi kehoani ja värähtelee sen voimasta. Ikään kuin ääniterapiaa. Kylläpä terapioita riittääkin, kiviterapiaa, ääniterapiaa, reikiterapiaa, enkeliterapiaa - ihanaa, tässähän ei voi muuta kuin voida hyvin, paitti että mun polvet huutaa hoosiannaa taas, mutta ei hätää, ne on kiviterapoitu hih hih. Testaan nyt itseni hoidossa kiviäni, aion kantaa niitä myös mukanani kahden viikon ajan sekä pitää yöpöydällä tai tyynyn alla saadakseni kaiken mahdollisen hoidon irti niistä.

No niin, mutta takaisin Wäärälään kuvien muodossa -

Sunshine sai tallennettua jotain aivan ihmeellistä ja ihanaa, enkelipalloja! Tässä kuvassa istun omalla paikallani meditaatioringissä Jumalallisia seuralaisia ympärilläni.


Suurensin tämän ihastuttavan vihertävän enkelipallon, myös päässäni näkyy häivähdys enkelipallosta vähän violettisempana. Aivan mahtavaa, tämä kuva tulee olemaan minulle erittäin tärkeä ja voimaannuttava. Kiitos Sunshine kuvasta.



Tämä pikkuinen piipittäjä suu auki oli verannalla pumpulisessa pesässään emon tuodessa ruokaa alati avoinna olevaan suuhun, suloista - eikö!


Meidän ihana vetäjämme, Merja, aina kun yritin kuvata niin liikettä piisasi :) mutta tilannekuvathan ovatkin hyviä.


Kotihengetär vanhaemäntä Tuula aitan ovella. Hän luo omalla olemuksellaan hurmaavaa henkeä Wäärälän kartanoon.


Kiitos kaikki rakkaat retriittiystävät mahtavista hetkistä kanssanne. Oli ilo tavata ja toivon, ja luulen että tapaamme toistekin samoissa merkeissä. Suuri kiitos pirteälle enkelimeditaatioiden vetäjälle Merjalle. Tuulalle erityiset kiitokset siitä, että hän on antanut Wäärälän tällaiselle näkemisen ja kokemisen rakkaudelliselle paikalle ihmisten tulla.

Kiitos kiitos kiitos rakkaat enkelit, Arkkienkelit, ylösnousseet mestarit ja valon tuojat mahtavista jumalallisista energioista retriitissämme.
Kiitos kiitos kiitos enkelipallot, että ilmeennyitte minun läheisyydessäni nähdäkseni teidät. Olenhan kärttämällä kärttänyt todisteita enkeleistä ja niitä minä myös sain.

Rakkaudella halaten Maia

maanantai 24. kesäkuuta 2013

Enkeliparantaminen



Olen kokeillut Anu Shi Astan neuvoilla enkeliparantamista itseeni. Hiljennyn hetkeksi, kuuntelen sisintäni. Suojaan itseni. Hieron kämmeniä vastakkain, chakrat aktivoituvat niissä. Sen jälkeen kohotan kämmenet kohti taivasta ja pyydän kultaisia parantajaenkeleitä asettumaan käsiini ja olemaan läsnä hoidossa. Pyydän puhtainta korkeinta Jumalallista valoa myös. Tunnen aina otsachakrani ja kruunichakrani avautuvan. 

Sen jälkeen laitan kämmeneni esim. vatsalle, sydämen päälle jne. Tunnen voimakasta sykkivää energiaa käsissäni. Reikihoidossa myös kämmeneni kuumenevat todella kuumiksi ja antaessani reikihoitoa tiedän koska voin siirtää kädet seuraavaan kohtaan - kehoni läpi kulkee hyristys ja joskus jopa niin voimakkaana, että vähän keinauttaakin. Samalla kun annan reikiä toiselle saan parantavaa voimaa myös itselleni. Tässä enkelihoidossa on sama juttu, minulle annetaan merkki milloin voin siirtyä seuraavaan kohtaan. 

Kokeilepa miltä sinun kämmenissäsi tuntuu - sillä meissä jokaisessahan asuu pieni parantaja :)
Se pitää vain viritellä esille. Se on meidän syntymälahjamme, joka on unohtunut aikojen saatossa. 

Rakkaudella Maia