lauantai 6. huhtikuuta 2013

Keiju


Tämä ihanainen keiju korurasia saapui mieheni tuliaisena fillarimessuilta,  - täytyyhän sinulla olla keijukin - tuumasi hän tuliaisestaan. (Meillä kun on enkeleitä ihan joka huoneessa. )Ja kuinka viehättävä tämä lahja onkaan. Kiitos kiitos kiitos.

Tällä keijulla on timantti otsallaan kuten rasian sivussa olevassa kuviossakin. Värit ovat aivan loistavia kun aurinko niihin osuu. Keiju istuskelee nyt kodissamme suolakivilampun edustalla tuoden kotiimme eteerisen tunnelman.
Keijuista tulee mieleeni usvainen kesäinen niitty, sirot pienet karkeloivat keijut lentelevät sinne tänne. Eteerinen, hauras ja kaunis. En ole tutustunut keijujen maailmaan, ehkäpä heitä on kuten enkeleitäkin. Onko teillä kenelläkään kokemuksia keijuista? Kerrotaanhan puutarhojen valtiaista keijuista ja metsän maahisista. Googlasin tietoa keijuista ja kaikenlaistahan sieltä löytyi, mutta ei mitään yhtä tyhjentävää selitystä. Vinkkejä otetaan vastaan.

Keijuista iltaa teille toivottaa Maia

torstai 4. huhtikuuta 2013

Pyramidin kosminen energia


Tämän pyramidin ostin Seinäjoen Voimaannu-messuilta. Pyramidin alle olen taitellut pienen lapun, johon on kirjoitettu mitä tällä hetkellä toivon eniten. Nimi ja päivämäärä. Pyramidi ikään kuin vetää sen asian toteutumaan.

Luin myös chakra käsikirjasta pyramidista:
"Pyramidien erikoinen muoto sitoo kosmista energiaa ja välittää sitä eteenpäin aivan kuten reiki-hoidossakin tapahtuu. Pienoispyramideja voi asettaa esimerkiksi keholle johdattamaan energiaa tietylle kehon alueelle. Tätä käyttötarkoitusta varten on valmistettu pyramideja, jotka vastaavat mittakaavaltaan Gizassa sijaitsevaa, 51 asteen kulmiin perustuvaa Kheopsin pyramidia. Käyttäessäsi pyramidia sinun tulisi pitää huolta siitä, että yksi sen sivuista on aina tarkasti pohjois-eteläsuunnassa, sillä vain siten sen voi saada toimimaan täysitehoisesti".

Valitettavasti oma pyramidi on keikkunut kulmiltaan miten sattuu, koska otan sen joskus käteeni katsellakseni sen ihania väriyhdistelmiä. Nyt täytyykin asetella tarkasti ikkunalaudalle auringonpaisteeseen oikeaan suuntaan.

Luin samaisesta kirjasta myös tämän seuraavan kokeiluni - testasin välittäjäkykyäni ottamalla vuorikristallipalasen sekä enkelikiven mukaani vaatehuoneeseen, sillä testi tehdään täysin pimeässä. Istuin vaatehuoneessa molemmat kivet kädessäni ja asetin ne eteeni viltille. Jos vuorikristallista pystyn ottamaan värähtelevää energiasäteilyä on se merkki selvänäköisyyteen. Etenkin jos tuo säteily alkaa liikehtiä. - Silloin alakerrasta kuului kop kop - ja eikun avaamaan ovea - lähetyskuljetus toi miehelleni - taas - pyöränosia :) . No se kokeilu jäi siihen, mutten aio luovuttaa.

Ihanaista päivää teille rakkaudella Maia

maanantai 1. huhtikuuta 2013

Unet ja niiden tarkoitukset

Unimaailmani on lähiaikoina muuttunut. Kun pyydän enkeleiltä unia ja hyviä unia, niin saan kuvaruudun täydeltä mennyttä elämääni. En ole hyvä ihminen käymään terapioissa ja selvittämään ventovieraille elämänkaartani, joten olen turvautunut henkisiin olentoihin avioeroni jälkeen ja sitä eroa ajattelen positiivisesti ja  kiitän sydämestäni että tämän tien olen löytänyt. Kai minun on tämä täytynyt käydä vaikeimman kautta. Olen syytellyt aikani itseäni kaikista teoista ja nyt juuri kun tunnen päässeeni kaiken yli ja eläväni omaa elämää ja annan muiden elää omaansa niin taas se tuodaan minun eteeni kaikkinensa. Välillä tosin mietin lasteni elämää ja yritän ajatella niin, että aikuiset pärjäävät kyllä, mutta ehkäpä alitajuntani tekee tepposiaan ja tuo ne menneen ajan epämiellyttävyydet nähtäväkseni. Miksi? Olen opetellut elämään tässä ja nyt. Mennyttä ei saa takaisin ja tulevaisuus tuo tullessaan mitä tuo. Olen luonteeltani herkkä, joihinkin elämäni tilanteisiin minun on ollut kovetettava itseni, jotta pärjäisin ja jaksaisin mennä eteenpäin.  Ajatukseni on nimittäin nyt näin, etten voi toisten kautta elää elämääni, mennyt on mennyt, virheistä pitää oppia ja antaa anteeksi niin itselleen kuin muille, että voi jatkaa eteenpäin, tulevasta en tiedä, se tulee kun tulee.
Tämä kirjoitukseni lähti liikkeelle Adonain blogissa lukemastanit kanavoinnista. Se herätti ajatuksiani todella. Entinen mieheni on pyytänyt minua ohjaamaan aikuisen nuorimman lapsen elämää niin kuin hän tekee. Olen sanonut hänelle, että hän ei voi holhota loppuikänsä lapsiaan, vaan heidän on löydettävä oma tiensä mitä kulkea. Kehoitin häntä ajattelemaan itseään, ettei kuluisi loppuun ihan totaalisesti, ja hän sanoikin, että on ihan väsynyt ja pitäisi kai antaa itselleen anteeksi, mutta kun tämä on meidän lapsi, ja jotain täytyy tehdä. Liekö sieltä tarttunut syyllisyys puserooni taas kun unissa tulee esille. Lopuksi kanavointi kokonaisuudessaan.

Rakastakaa ensin itseänne niin voitte sitten rakastaa muita.

Rakkaudella Maia

OTATKO MUIDEN IHMISTEN JUTTUJA ITSELLESI?Henkeä kanavoinut John Cali ( www.greatwesternpublishing.org)
29.3.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Viime aikoina monet oppituntini (tai muistutukseni) ovat tulleet unista, erityisesti värikkäistä unista. Viime yönä näin taas yhden värikkään unen.

Unessa oli suuri tilaisuus kotonani, mukana oli ystäviä ja perhettä menneisyydestä ja nykyisyydestä. He olivat meluisia ja riidanhaluisia ja he valittivat melkein lakkaamatta ja puhuivat omista ongelmistaan. Oli täysi kaaos.

En ollut mukana missään keskustelussa - olin vain passiivinen tarkkailija. Mutta tunsin kaiken negatiivisen energian ja myllerryksen. Uni tuntui kestävän tuntitolkulla ja olin fyysisesti, henkisesti ja tunteiltani loppuun kulunut siitä kaikesta. 

Sitten heräsin.

Tässä on Hengen ajatuksia:

Monet teistä tätä lukevista ovat herkempiä energialle kuin useimmat ihmiset. Se ei ole huono asia, mutta herkkyydellä on hintansa. Kuten yksi Johnin suosikkiopettaja on sanonut: "Herkkyyden hintana on herkkyys." Miten totta!

Te herkät ihmiset nappaatte luultavasti toisten ihmisen ajatuksia ja tunteita, usein oivaltamatta sitä tietoisesti. Tässä kohtaa joudutte vaikeuksiin, kuten John unessaan. Kuten hän sanoi, hän oli "fyysisesti, henkisesti ja tunteiltaan loppuun kulunut siitä kaikesta". 

Mikä on siis ratkaisuna?

Se ei tietenkään ole olla vähemmän herkkä. Herkkyys palvelee teitä hyvin, ellette anna sen viedä voimianne ottamalla itsellenne toisten ihmisten "juttuja". 

Avaimena tässä on erottelukyvyn käyttö.

Kiinnittäkää tarkkaa huomiota ajatuksiinne ja tunteisiinne, erityisesti sellaisissa tilanteissa mitä John kuvasi unessaan. On mahdollista, ettei epämukavilla ajatuksillanne ja tunteillanne ole mitään tekemistä teidän kanssanne. Te vain nappaatte niitä toisilta.

Teidän ei tarvitse olla fyysisesti ihmisten kanssa tai edes lähellä heitä napataksenne heidän energioitaan. Tämä voi tapahtua pitkien välimatkojen takaa, erityisesti niiden osalta joita rakastatte.

Silloin kun tunnistatte tämän kaiken - ja voitte kouluttaa itsenne tunnistamaan sen - vapaudutte toisten "jutuista".

Emme sano, että teidän pitäisi olla välittämättä toisista, erityisesti rakkaistanne. Mutta sanomme, että te ette voi auttaa toisia sukeltamalla heidän suruunsa, murheeseensa, vihaansa, myllerrykseensä jne.

Autatte toisia parhaiten laittamalla itsenne etusijalle. Ellette rakasta itseänne ensin, että voi todella ja täysin rakastaa toista.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Kivisivuni uudet tulokkaat

 Kivisivuni on päivittynyt uusilla hankinnoillani. 

Pidä mielesi kirkkaana
ja 
katseesi tähdissä.

Rakkaudella Maia

torstai 28. maaliskuuta 2013

Enkelin kosketus

Minä kun olen niin rukoillut enkeleitä ilmeentymään itselleni tavalla tai toisella ja yhtenä päivänä meditoidessani ruokailuhuoneen lattialla pötköllään auringon lämmössä taas jälleen pyysin sitä: Rakkaat enkelit, voisitteko jotenkin ilmoittaa olemassa olostanne - hetken siinä kuulostelin - ei mitään, joten haastelin heille lisää: Te ihan selvästi nyt keskustelette keskenänne siitä, että annetaanko tuolle naisimmeiselle merkkiä vai kiusataanko vielä vähän, kuulen teidän nauravan. JA sitten tunsin oikeassa kyljessäni pukkauksen, sitten toisen ja ikään kuin joku olisi työntänyt minua kyljestä. SEN jälkeen oikeaan korvannipukkaani tartuttiin ja pideltiin siitä hetki kiinni, TUNSIN ruokailuhuoneessa olevan ison enkelin, jonka pää hipoi kattoa ja en voinut kuin hymyillä leveästi ja sanoa heille kiitos kiitos kiitos.

Joskus minua muutenkin naurattaa nämä "touhuni", herättyäni kirjoitan 10 kiitollisuutta vihkooni ja joogaan. Sen jälkeen haalin kaikki chakrakiveni ja käyn pitkäkseni asetellen kivet chakrojen päälle, ja viimeisin on kuin piste i:n päälle, eli atsuriitti otsachakran kohdalla. Pikkuruinen sininen rosoinen kivi keikkuu siinä ja täydentää hetkeni. Että tämä kaikki saa minut niin onnelliseksi - ei siihen paljoa tarvita.

Atsuriitti avaa selvänäköisyyttä ja on intuitioita voimistava ja kehittävä kivi. Se myös puhdistaa menneisyyttä.

Minulle on tullut tavaksi valita yksi tai kaksi kiveä, päivästä riippuen, mukaan töihin. Niiden sileyttä pintaa hivellessä välillä työn touhussa saan hyviä viboja päivään ja myös apua kinkkisiin tilanteisiin.

Tällä kertaa ei enempää. Toivotan teille oikein ihanaa Pääsiäisen aikaa ja enkelivaloa!

Rakkaudella Maia

Ai niin vielä se, että eilen oli himppa kiire lääkäriin ja pyysin parkkienkeliä järjestämään minulle tilaa talon edessä ja IHANAA siinähän oli tilaa. Yleensä kauppakeskuksen oven edusta on aina täynnä, kiitos kiitos kiitos.



maanantai 25. maaliskuuta 2013

Taikavoima - Rhonda Byrne

Aamuni alkavat nykyään kiitollisuuden luettelolla ja niitähän on hämmästyttävän paljon. Kyse on Rhonda Byrnen kirjoittamasta Taikavoima-kirjasta. Tänään on 8 taikavoimapäivä ja kiitän kaikesta ruuasta minkä syön ja ajattelen kiitollisuudella kaikkia niitä, jotka mahdollistavat tämän ruuan saapumisen pöytääni saakka.
Ihmeen paljon kiitollisuuden kohteita on. Enpä ole aiemmin tullut juurikaan ajatelleeksi näin pohjamutia myöten ruokaa, joka on pöydässäni.

Eilen olikin positiivisuuden päivä, eli oli ajateltava kaikista asioista positiivisesti ja jos sitten mieli lipsui (ja lipsuihan se ja pahasti) piti ajatella heti perään - mutta, olen kiitollinen tästä......
Olen pitänyt itseäni positiivisena ihmisenä ja luullut että ajattelen hyvinkin positiivisesti asioista, mutta hui kauhistus, en ole lainkaan sitä. Päivä meni niin pipariksi harjoituksen osalta kun olla voi. Olin töissä ja kuin ihmeen kaupalla eteeni viskattiin asioita toisen perään niin että positiivisuus lensi romukoppaan. Vaikka kuinka yritin ajatella perään - mutta, olen kiitollinen tästä koska jne. - se ei onnistunut, tulin vain turhautuneeksi ja jotenkin äkäiseksi. Oloni oli hyvin raskas ja tuntui kuin happikaan ei riittäisi.
Illalla nukkumaan mennessä kävin päivääni läpi ja ajatukseeni tuli, että minua koeteltiin toden teolla enkä läpäissyt sitä. Keräsin kaikki asiat - tai no melkein kaikki - negatiivisena energiana itseeni ja oloni sen myötä oli aivan mahdottoman väsynyt ja kuin hartioilla olisi ollut raskas taakka.

On yllättävän vaikeata olla ajattelematta kielteisesti kaikista asioista ja en tiedä onko se loppujen lopuksi tarpeellistakaan, asioista voi ajatella kielteisesti, mutta kuitenkin voi pohtia positiivista lopputulosta.

No tänään on uusi päivä ja harjoittelen kielteisyydestä pois oppimista, Ihmeen helposti mieleen tulee kielteinen ajattelutapa, tulee ajateltua sitä pahinta asioista joita eteen tulee. Johtuneeko siitä, että on ollut niin monesti taisteltava omasta puolestaan ja oltava puolustuskannalla. On toki tilanteita, joissa positiivisuus on pulpahtanut pintaan heti niin että on ihan ihmeissään ja riisuu sitten oman suojavarustuksensa ja taistelutahtonsa laannuttaen. Opeteltavaa on paljon ja innolla avaan Taikavoima-kirjan kunkin päivän harjoituksiin.

Positiivista päivää teille - rakkaudella Maia.

maanantai 18. maaliskuuta 2013

Voimaannu viikonloppu Seinäjoella

Hieno viikonloppu takana Seinäjoella Voimaannu messuilla miniäni kanssa. Perjantaista sunnuntaihin valmiissa ruokapöydässä (hotellilla) ja aivan ihania tapaamisia messuilla.
Lauantaina kokeilin ensimmäisenä Horstman-tekniikkaa lonkkaan ja polvien nivelrikkoon, hoitaja oli mukava ja kertoi miten tämä tekniikka toimii. Olin hämmästynyt miten jaksoin nämä kaksi päivää olla jalkojen päällä ilman minkäänlaista kolotusta! Yleensä saan aina polvet kipeiksi kovalla kävellessä muutaman tunnin jälkeen ja sen takia työssä oleminenkin on välillä haasteellista, mutta nyt jalat tuntuivat todella kevyiltä ja virkeiltä. Kannattaa kokeilla ja tämä oli ihan pintaraapaisu vain, 15 min hoito.

Ihania kiviä lähti matkaani kristallipallosta pyramidiin. Niistä teen postausta tuonnempana.

Lauantaille iso miinus oli Airi Ojan Entiset elämät esiin numerologian avulla, jossa oviraha oli 5 e ja meni kyllä kankkulan kaivoon, tuli ihan rahastuksen maku koko touhusta. Hän oli varannut tai oli varattu liian pieni tila, joten vaihdettiin luentosaliin joka sai olla käytössä vain 45 min, kun hänelle oli varattu 1 h esittelyä. Kaikkine siirtymineen ja paikalle asettumisineen sekä rahastuksineen aikaa kului ja 12.40 tultiin sanomaan että 5 min kuluttua on aika loppu. Olisiko koko episodi kestänyt 1/2 tuntia tai vähän yli. "Luento" käsitti naisen ja miehen antamien syntymäaikojen pohdintaa (kahdesta paikallaolijasta) joka ei kertonut monillekkaan mitään, uskallan kyllä sanoa monikossa sillä varmasti oli muitakin joita harmitti moinen. Sekavaa ylimalkaista toimintaa. Ehkä hän pelkäsi, että asiakkaat eivät tule "luukulle" kyselemään numerologiasta mitään jos täällä "luennolla" selvitetään liikaa. Mene ja tiedä, mutta olisi hän voinut jotenkin edes sanoa pahoittelevansa tätä lyhyeksi käynyttä "luentoaan".

Onneksi sunnuntaina pelasti messuilun Päivi Kaskimäki aivan hurmaavalla esiintymisellään ja loistavalla selonteolla Maya-kalenterin päivityksistä - uuden kosmisen syklin käynnistyessä. Tunti oli ilmainen ja kului nopeasti. Hänellä on ilmiömäinen kyky saada ihmiset välillä nauramaan ja hän selitti asioita konkreettisesti esimerkein ja selväsanaisesti. Kiitos kiitos kiitos Päivi. Minulle avautui aivan uudella tavalla Maya-kalenteri.

Kävin myös taiteilija Anne Pummilan "vastaanotolla", hän piirsi intuitiolla henkioppaani kuvaa ja aloitti sen messuilla jatkaen myöhemmin kotonaan. Annen tekemä luonteeni analyysi ja henkioppaani esiin tuominen sai minut herkistymään ihan kyyneliin. Tunnistin itseni niin hänen sanoistaan. Luonnos oli jo sellainen, että olisin ottanut sen iloiten mukaani, mutta odotan nyt innolla sitä lopullista taulua mikä sieltä tulee. Ihanaa Anne kiitos kiitos kiitos.

Ulla Niskasen Voimaeläimet, valoneläimet, oppaina ja auttajina oli myös mielenkiintoista kuultavaa. Aion perehtyä tähän paremmin Ullan tavattuani. Kiitos kiitos kiitos.

Sunnuntai huipentui Kirsi Rannon Voimaannu enkeli-ilossa. Kirsi on hyvä puhumaan ja kertoi hauskasti ja rennosti erilaisia tapahtumia omasta elämästä enkeleiden kanssa. Viestiä tuli enkeleiltä ja tunnelma oli välillä koskettavan hiljaisen harrasta. Kiitos kiitos kiitos Kirsi. Oivalluksia tarttui mukaan ja usko enkeleihin sen kuin vahvistuu vain.

Miehellekin toin tuliaiset Lakeuden Alpakat-sukkatöppösten myötä. Aivan ihanat parantavat töppöset uskon.

Kirjoja ostin myös ja niistä laitan myöhemmin vähän selostusta tänne, josko teistä joku saisi siitä kirjavinkkiä itselleen. Ja aivan ihana yllätys oli miniälläni - sain häneltä jooga-kirjan, johon aion tutustua nyt heti kun lopetan postauksen teon, halaus Sinulle ja kiitos kiitos kiitos mukavasta seurasta.

Ihanaa alkanutta viikkoa ystävät, rakkaudella Maia.